glassini 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 26, 2017 Witam, od pewnego czasu mamy problem z spamem, który w dniu dzisiejszym się mocno nasilił. Zaczęły do nas przychodzić wiadomości z adresu typu sales@ w naszej domenie. Domenę mamy w nazwie, serwer w webh, domena jest przekierowana rekordem A na nasz adres IP. Dzisiaj SPAM przychodził co 5 minut po 2-3 wiadomości z różnych adresów IP + email. Trochę pododawałem rekordów na czarne listy magicspam ściągniętego jako dodatek do Plesk Onyx, trochę pomogło, jednak dalej trafiają do nas wiadomości z zawirusowany załącznikami z adresów w naszych domenach. Może ktoś mi coś podpowie, jakaś rada? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość MarekCPU Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2017 Dziwny problem bo przecież nie powinieneś przyjmować poczty z zewnętrznych serwerów smtp w których adres nadawcy jest w domenach skonfigurowanych jako lokalne. Włącz ponadto uwierzytelnianie użytkowników poczty wychodzącej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniektme 99 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2017 Witam, od pewnego czasu mamy problem z spamem, który w dniu dzisiejszym się mocno nasilił. Zaczęły do nas przychodzić wiadomości z adresu typu sales@ w naszej domenie. Domenę mamy w nazwie, serwer w webh, domena jest przekierowana rekordem A na nasz adres IP. Dzisiaj SPAM przychodził co 5 minut po 2-3 wiadomości z różnych adresów IP + email. Trochę pododawałem rekordów na czarne listy magicspam ściągniętego jako dodatek do Plesk Onyx, trochę pomogło, jednak dalej trafiają do nas wiadomości z zawirusowany załącznikami z adresów w naszych domenach. Może ktoś mi coś podpowie, jakaś rada? Musisz odpowiednio skonfigurować swój serwer pocztowy z poziomu Plesk. Możliwe, że wiadomości te są wysyłane z Twojego serwera w formie spamu. Warto dla pewności sprawdzić logi serwera - możesz też sprawdzić co masz w kolejce maili przez Plesk. Łap link do dokumentacji Pleska, będzie pomocne przy odpowiedniej konfiguracji. A jak będzie Ci ciężko to przemyśl zatrudnienie admina do tej sprawy. https://docs.plesk.com/en-US/onyx/administrator-guide/mail/configuring-serverwide-mail-settings.59430/ https://docs.plesk.com/en-US/onyx/administrator-guide/mail/protection-from-outbound-spam.71349/ Dziwny problem bo przecież nie powinieneś przyjmować poczty z zewnętrznych serwerów smtp w których adres nadawcy jest w domenach skonfigurowanych jako lokalne. Włącz ponadto uwierzytelnianie użytkowników poczty wychodzącej. Wybacz kolego, ale Twój post to bełkot. Patrząc na datę dołączenia do forum i jakość Twoich postów to przemyśl dwa razy zanim wyślesz swój post. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach