Skocz do zawartości
P-e-T-e-R

Zasady korzystania z Forum

Polecane posty

O forum webhostingtalk.pl:
Webhostingtalk.pl jest miejscem, w którym Użytkownicy wymieniają się swoimi doświadczeniami związanymi z rynkiem usług hostingowych. Przedstawiamy kilka podstawowych reguł, których przestrzegania wymagamy. Dostosowując się do nich wspierasz innych Użytkowników w odnajdywaniu cennych dla nich informacji, a Moderatorom pomagasz w codziennej pracy o wysoką jakość forum i zawartość merytoryczną.

 

 

O czym piszemy na tym forum:
O tematach związanych z szeroko rozumianym webhostingiem dla których nie zostało utworzone osobne Forum.

 

Pamiętaj, że to Forum nie służy jako miejsce w którym zgłasza się informacje o przerwie w świadczeniu usługi, a opinie o danej firmie można umieszczać wyłącznie w dziale Opinie http://www.webhostingtalk.pl/opinie.

 

 

Jak piszemy na forum:

  1. Językiem obowiązującym na forum jest język polski ze wszystkimi jego zasadami.
  2. Umieszczaj wartościowe informacje. Pamiętaj, że jesteśmy tutaj by dzielić się swoją wiedzą, spostrzeżeniami.
  3. Pisz zwięźle, przekazuj jak najwięcej informacji w jak najkrótszej formie. Szanuj czas innych Użytkowników i nie zniechęcaj ich długimi wpisami, zwłaszcza gdy oczekujesz konkretnej i szybkiej informacji
  4. Tytułuj swoje posty krótko i zwięźle np. wydajny hosting, zamiast hosting z wysokimi limitami rdzeni procesora oraz pamięci operacyjnej RAM.
  5. Opisuj wyłącznie zdarzenia prawdziwe tj. takie, które mają potwierdzenie w rzeczywistości i jesteś w stanie tego dowieść.
  6. Uzasadnij swoją wypowiedź.
  7. Przed założeniem nowego tematu przeszukaj forum. Być może dyskusja w tym wątku już się toczy.

 

 

Działania zabronione:

  1. Nie reklamuj swoich usług i produktów. Oferty należy ogłaszać wyłącznie w dziale GIEŁDA http://www.webhostingtalk.pl/forum/39-gielda/.
  2. Nie prowadź kryptoreklamy i marketingu szeptanego tj. unikaj jednoznacznych osądów i ocen firm. Oceny firm dozwolone są wyłącznie w dziale Opinie http://www.webhostingtalk.pl/opinie.
  3. Nie szkaluj dobrego imienia i nie obrażaj zwłaszcza innych Użytkowników forum oraz przedsiębiorców prowadzących ten biznes.
  4. Nie namawiaj użytkowników i firm do prywatnego kontaktu. Forum służy do dyskusji a nie do prywatnych rozmów.
  5. Nie pisz o bieżących problemach związanych z działaniem swojej usługi hostingowej. Forum nie służy do zgłaszania problemów technicznych wykupionych usług hostingowych.
  6. Nie pisz postów bez żadnej wartości merytorycznej np. "Masz rację", "Ok", "Super".
  7. Wyłącz CAPS LOCK i nie pisz całych wyrazów WIELKIMI LITERAMI.
  8. Pisz poprawną polszczyzną, posty niezrozumiałe będą kasowane.
  9. Wypowiedzi zawierające zwroty powszechnie uznane za obraźliwe lub wulgarne będą kasowane, a użytkownicy będą ostrzegani, łącznie z możliwością zablokowania konta.

 

 

Co mówi Regulamin:

Pamiętaj, że zgodnie z regulaminem na forum nie wolno:

  1. Używać wulgaryzmów na Serwisie, w tym do manipulowania autocenzurą poprzez dodanie spacji, kresek itp.
  2. Prezentować w jakiejkolwiek postaci działalności gospodarczej lub zawodowej firm i osób fizycznych świadczących usługi, w szczególności: hostingu, rejestracji domen, kolokacji serwerów, usług Data Center, oraz ich ocenianie i rekomendowanie.
  3. Pamiętaj też, że zgodnie z regulaminem Usługodawca ma prawo w każdym momencie usunąć Post jak również usunąć lub zablokować Konto Użytkownika bez obowiązku podania przyczyny, w szczególności w przypadku stwierdzenia, że działania Użytkownika, a w szczególności treść Postu narusza prawa osób trzecich, narusza postanowienia niniejszego Regulaminu lub obowiązujące przepisy prawa.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×