Kochan 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2017 (edytowany) Cześć, próba wysyłki na hotmail.com, poczta nie dochodzi nie ma żadnej zwrotki odnośnie błędu. Test na mail-tester.com daje wynik 10/10. Sprawdziłem listy rbl, nie ma na żadnej domeny z której idzie wysyłka. Wysyłka na hotmail.co.uk daje błąd w postaci host hotmail-co-uk.olc.protection.outlook.com [104.47.34.33] SMTP error from remote mail server after pipelined end of data: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [193.107.88.114] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (AS3150). You can also refer your provider to Napisałem tam do nich przez ich formularz, otrzymałem jakąś standardową regułkę, że nie mam @abuse + nie nalezę do ich systemu SNDS. ok, stworzyłem meila, dołączyłem do systemu a maile nadal nie wpadają do skrzynek. Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu. Edytowano Sierpień 28, 2017 przez Kochan (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2017 (edytowany) Oni tam blokują dobrą połowę Polskich serwerów, nikt poważny tam poczty raczej nie trzyma (a jeśli trzyma, to powinien się wynieść). Co do samego problemu - walka z wiatrakami. Nawet jak zdejmą blokadę, to bez powodu potrafią ją nałożyć ponownie po miesiącu. Edytowano Sierpień 28, 2017 przez is_wm (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kochan 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2017 ehhhh, tak właśnie myślałem ;/ Trudno, trzeba pomyśleć nad kolejnym IP do wysyłki poczty. PS. Temat nie związany z serwerem poczty, ale zarządzanie serwerami już jak najbardziej. Możecie polecić jakieś usługi, które A) monitorują status serwera B) monitorują status www W przypadku braku odpowiedzi z serwera lub braku możliwości pobrania danych z www (strony) idzie wiadomość sms'em. Znalazłem kilka możliwości, ale nie testowałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rysiu512 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2017 W przypadku braku odpowiedzi z serwera lub braku możliwości pobrania danych z www (strony) idzie wiadomość sms'em. Znalazłem kilka możliwości, ale nie testowałem. Jest pierdyliard możliwości - oczywiście płatne zasadniczo. Łatwo coś znaleźć dysponując portfelem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kochan 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2017 jasne, zapomniałem napisać że w grę wchodzą tylko płatne serwisy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2017 Codziennie mamy z tym problem. Nawet kazali ustawiać jakieś specjalne revDNSy w domenie z której idzie wysyłka. Raz limitowali per ilość maili do danego odbiorcy od konkretnego nadawcy i jak się przekroczyło to też taka zwrotka szła. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Syndrom 95 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2017 Przebijałem się ostatnio z tym, napisz na: https://support.microsoft.com/pl-pl/contact/chat/8/ i tam konsultat poda Ci linka do wypełnienia formularza. Niestety nie pamiętam go. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kochan 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2017 ok, dostałem link do tego formularza https://sender.office.com/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Syndrom 95 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2017 Ja miałem zupełnie inny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kochan 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 30, 2017 Ten? link Używałem go i niestety dalej to samo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JakubC 43 Zgłoś post Napisano Sierpień 30, 2017 (edytowany) Ten? link Używałem go i niestety dalej to samo Po potwierdzeniu linka whitelisting na outlookowskich serwerach może trwać do 24h. Mi zazwyczaj puszczało po 3h (pewnie jakieś odświeżenie na serwerach po drodze) Ogólnie AS3150 nie cieszy się szczególną reputacją. M$ od niedawna stwierdził, że zblacklistuje prawie wszystkich i pozbiera od "zainteresowanych w temacie" prośby o whitelisting. Dobrze, że nie chcą za to $$. Edytowano Sierpień 30, 2017 przez JakubC (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kochan 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 30, 2017 Ehee no czekam i czekam W sumie miałem zielone światło na jakieś 30 min i maile trafiały na hotmail.com ale na co.uk dalej nic ;/ Zgłosiłem raz jeszcze, odezwał się już ktoś bardziej kompetentny i napisał coś od siebie ale i standardowo na końcu pojawiło się copy&paste jak powinien wyglądać prawidłowo mail według MS. Czekam ponownie od 24-48h i zobaczymy, powoływał się że to wina SmartScreen® Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Syndrom 95 Zgłoś post Napisano Sierpień 30, 2017 (edytowany) Tak, to był ten url. Dostałeś potwierdzenie na email, że Cię usuneli ? Edytowano Sierpień 30, 2017 przez Syndrom (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kochan 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2017 Udało się w mailu miałem info że przeprowadzają dochodzenie bo mojego IP nie mają zablokowanego i najprawdopodobniej wrzucam mnie do spamu przez ich super,hiper mega ultra filtr smartScreen Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach