vorren 53 Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Cześć, jako że netdc ujednolicił ceny i z kwoty 650zł brutto / pół roku zrobiła się kwota 1468 brutto (czego nie potępiam, bo skoro pojawiła się taka cena, to znaczy, że wyliczyli sobie, że taka kwota będzie odpowiednia) rozglądam się za ofertą poza H88. W tej cenie miałem VPS zarządzany a konfiguracja i średnie wykorzystanie jak na screenach: https://www.dropbox.com/s/2l2osyogwiy8jcg/netdc1.JPG?dl=0 https://www.dropbox.com/s/384awhnyow1rqsd/netdc2.JPG?dl=0 https://www.dropbox.com/s/1ftw4wq9mp00yah/netdc3.JPG?dl=0 Czyli z tego co rozumiem: 100GB, 6GB, 3 x Intel® Xeon® CPU E5-2640 v4 @ 2.40GHz Starałem się nie być upierdliwym klientem (prośba o uruchomienie wildcard, konfiguracja mx na domenie, udostępnienie nowszej wersji php) i nie poganiać: że mail wysłany 4h temu i dlaczego nie mam nowszej wersji php, bo jakbym miał sobie policzyć ile warty jest mój czas "profesjonalnego programisty".. Bardzo dziękuję netdc za współpracę, którą bardzo sobie chwalę, jednak nie stać mnie na usługi w takiej cenie. Mogę liczyć na zarządzany VPS w powyższej konfiguracji w podobnej cenie do obecnej, czy rynek zmienił się na tyle, że muszę pogodzić się z taką różnicą w cenie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Zerknij na hitme.pl, sprintdatacenter.pl Szczerze mogę polecić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Sprint nie daje VPS Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MatX_ 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Z tego co wiem, to chyba te usługi, które zostały kupione przez zmianą cennika nadal można przedłużać w tej samej cenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vorren 53 Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Z tego co wiem, to chyba te usługi, które zostały kupione przez zmianą cennika nadal można przedłużać w tej samej cenie. Dostałem maila kilka dni temu, że nastąpi migracja do nowych pakietów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Sprawdź nasza ofertę: http://www.pl.mzone.uk/vps/kvm/budget/managed http://www.pl.mzone.uk/vps/pl/openvz/managed http://www.pl.mzone.uk/vps/kvm/managed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vorren 53 Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Sprawdź nasza ofertę: http://www.pl.mzone.uk/vps/kvm/budget/managed http://www.pl.mzone.uk/vps/pl/openvz/managed http://www.pl.mzone.uk/vps/kvm/managed Dzięki, rozważałem Waszą ofertę wcześniej. Możesz ze mną porozmawiać przez kilka minut przez telefon lub na jakimś komunikatorze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Niestety nie mam za dużo czasu na telefon, skorzystaj z tego linku: https://support.mzone.uk/submitticket.php?step=2&deptid=6 To otworzy nowe zgłoszenie na naszym helpdesku i bezpośrednio Ci odpowiem na pytania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 (edytowany) Zerknij i na webh.pl. 650PLN brutto wystarczy na opłatę roczną. Edytowano Sierpień 8, 2017 przez mariaczi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vorren 53 Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Zerknij i na webh.pl. 650PLN brutto wystarczy na opłatę roczną.Nie upieram się "po taniości".. Zastanawiam się skąd aż taka różnica w cenie w porównaniu do innych. Budzi to jednak pewien niepokój. SLA? Czas odpowiedzi na ticket? Fachowość personelu? Overselling? Masz wiedzę? Jeśli jest podobnie jak w innych firmach, to nie będę szukał dalej, zwłaszcza jeśli pomogą mi się przenieść. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 (edytowany) webh.pl ma pozytywną opinię. Temat o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34294-dyskusje-webhpl/. Sam osobiście nie korzystam z Ich usług. Edytowano Sierpień 8, 2017 przez mariaczi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KulawyMo 2 Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Nie upieram się "po taniości".. Zastanawiam się skąd aż taka różnica w cenie w porównaniu do innych. Budzi to jednak pewien niepokój. SLA? Czas odpowiedzi na ticket? Fachowość personelu? Overselling? Sprzęt + obsługa + adminka to koszty i sprzedawanie usług z zerowym zyskiem po prostu mija się z celem. Od wejścia H88 widać jak na dłoni, że przed Excelem siadł u nich jakiś analityk i przeliczył co trzeba. Wzrost cen nie powinien dziwić, w końcu chodzi o wygenerowanie jakiegoś zysku, a nie obsługiwanie 100 klientów i zamknięcie firmy po pierwszym większym kryzysie. Ja sam jestem w szoku, że są na rynku jeszcze VPSy w cenie kilku jogurtów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vorren 53 Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Sprzęt + obsługa + adminka to koszty i sprzedawanie usług z zerowym zyskiem po prostu mija się z celem. Od wejścia H88 widać jak na dłoni, że przed Excelem siadł u nich jakiś analityk i przeliczył co trzeba. Wzrost cen nie powinien dziwić, w końcu chodzi o wygenerowanie jakiegoś zysku, a nie obsługiwanie 100 klientów i zamknięcie firmy po pierwszym większym kryzysie. Ja sam jestem w szoku, że są na rynku jeszcze VPSy w cenie kilku jogurtów. Ja to rozumiem - ale skok cenowy jest olbrzymi.. Nie 20%, 50% - tylko ponad 100%.. Aż tak niedoszacowane były obecne koszty? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Po prostu nie chcą użerać się z klientami za grosze i chcą pozbyć się groszowych i ultra roszczeniowych klientów. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KulawyMo 2 Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 J.w. - celują w klientów z większym portfelem, a przy tym chcą ograniczyć koszty. Wbrew pozorom klient, który kupuje masę usług za grosze sam jest bardzo dużym kosztem i 8 zł/mc za VPS nie jest w stanie tego zrekompensować realizacji jego zgłoszeń, narzekać, problemów, nie wspomnę już o utrzymaniu poziomu usług. Lepiej przyzwyczaić się do takich cen Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MatX_ 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 Ogólnie wydaje się, że sprzętowo sporo się poprawili, jakość usług jest lepsza więc te ceny mają swoje uzasadnienie ale ten support... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 8, 2017 (edytowany) Nie upieram się "po taniości".. Zastanawiam się skąd aż taka różnica w cenie w porównaniu do innych. Budzi to jednak pewien niepokój. SLA? Czas odpowiedzi na ticket? Fachowość personelu? Overselling? Masz wiedzę? Jeśli jest podobnie jak w innych firmach, to nie będę szukał dalej, zwłaszcza jeśli pomogą mi się przenieść. Równie dobrze można byłoby zapytać dlaczego z dnia na dzień w BH podniesiono opłaty za domeny, w niektórych przypadkach nawet o 100%, podczas gdy realne ceny utrzymania tychże domen nie uległy zmianie. Moim zdaniem firma zdobyła sporo klientów, a na klientach na których zarabiała względnie mało się w momencie scalenia wypięła, chcą zarabiać i część klientów na pewno zostanie, prawdopodobnie więc chcą zrekompensować ewentualne odejścia klientów wynikające ze zmiany ceny, klientami którzy zostaną. Weź pod uwagę, że zwiększając cenę o 100%, jeśli odejdzie tylko co drugi klient, firma sporo zyska. Mają sporo klientów, więc mogą sobie na to pozwolić. Z drugiej strony, warto też wiedzieć o jakim "zarządzaniu" mowa. Może Ty miałeś małe potrzebym ale ciężko rozdzielić klientów którzy chcą małego zarządzania albo dużego zarządzania. Widocznie koszty personelu które te zmiany musiał wprowadzać przestały im się kalkulować (zresztą widziałem też sporo narzekań na "zarządzanie" w BH), zainwestowali też w modernizację infrastruktury i stwierdzili, że nie opłaca im sie utrzymywać Ciebie jako klienta w takich pieniądzach w jakich byłeś utrzymywany. Ceny sprzętu i infrastruktury są coraz mniejsze, dlatego usługi niezarządzalne lub z takim minimalnym zarządzaniem o jakim piszesz mają rację bytu, aczkolwiek biznes-host nie chce ich oferować i jest to ich prawo. Zwróć uwagę na róznice cen w takim BH dla serwerów niezarządzalnych a zarządzalnych - jest ona spora (ok. 200%), więc widocznie tak sobie to przekalkulowali. Z webh natomiast korzystam na co dzień, niemniej nie z usług managed, bo takich nie potrzebuję, natomiast mam tam kilka VPSów i hosting i ani na jakość usług, ani na support nie mogę narzekać. Zresztą wydaje mi się, że znalazłbyś usługi znacznie taniej niż w webh, aczkolwiek z jakością tych przesadnie tanich usług bywa różnie. Wydaje mi się, że w webh ta równowaga jest właśnie zachowana i powinna sprostać ona Twoim wymaganiom. Edytowano Sierpień 8, 2017 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rysiu512 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2017 Zerknij na hitme.pl, sprintdatacenter.pl Szczerze mogę polecić. Także bardzo polecam hitme.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach