Gość Roothek Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2017 Witam, czy ktoś z Was zamawiał na morele.net części do komputera? Zamówiłem części w poniedziałek, zapłaciłem we wtorek wieczorem i liczyłem, że dostawa będzie najpóźniej na piątek (zresztą taką date mam w u nich w systemie. Okazuje się, że akurat karty graficznej, którą zamówiłem nie mają. Żadnych informacji nie podali tylko ja dzwoniłem od wczoraj i ich support mówi różne wersje. A to, że jest na innym magazynie, a to, że dystrubutor się nie wywiązał. Kompletne nieposzanowanie czasu klienta. Odradzam zakupu u nich. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2017 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Vasthi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2017 Tak, zamówiłem dziś rano też laptopa... zamówienie opłacone i nie potwierdzone do teraz. W chwili zamówienia była wysyłka na poniedziałek 31.07. Chwile temu infolinia powiedziała, że jest szansa, że wyślą 7 sierpnia jeżeli zaakceptują jutro. Brak słów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2017 Tak, ciągle zamawiam w morele, przy remoncie chyba wszystkie AGD, RTV też tam brałem. Nawet wczoraj coś kupiłem. Raz też reklamowałem uwalonego procka - dostałem nowego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2017 Ostatnie moje zamówienie tam było prawie rok temu, zawsze było sprawnie no ale dziś... 2017-07-27 11:13:19 Nowe (1/4) I ten tekst, że może 7 sierpnia będzie wysłane... Choć hmm jak nie zostało zaakceptowane to raczej można anulować i powinni zwrócić środki ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MatX_ 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2017 Ostatnio zamawiałem u nich we wtorek, dzisiaj przyszło, być może te problemy są następstwem tego, że przedwczoraj ich strona nie działała przez jakiś czas w godzinach wieczornych poza tym dostałem mail o wysłaniu zamówienia i po kilku godzinach ponownie.. A anulować można w każdej chwili Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nnd_newbie 10 Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2017 Z mojego doświadczenia to jest firma która nie stockuje towaru, a przynajmniej robi to mało i dla ograniczonego asortymentu. Zamawia towar u dystrybutora jak jest potrzeba (czyli zamówienie). Stąd opóźnienia, albo wręcz brak towaru chociaż status na ich stronie mówił coś innego. Poza tym oszustami chyba nie są: pieniądze zwrócą, zamówienie anulują, tylko irytacja zostanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xWangan 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2017 Zamawiałem już kilka razy, za każdym razem zamówienie było u mnie w przeciągu 2-3 dni, z wyjątkiem jednego zamówienia do odbioru osobistego. To mogłem odebrać już następnego dnia w godzinach popołudniowych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2017 Ja czekałem czasem nawet 20 dni. Zależnie od tego czy mają w magazynie jednym czy sobie dosyłali z innego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Roothek Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2017 (edytowany) Ja czekałem czasem nawet 20 dni. Zależnie od tego czy mają w magazynie jednym czy sobie dosyłali z innego. To co oni pieszo z magazynu "dosyłają"? U mnie tak to się prezentuje: Status zamówienia: Nowe (1/4) Data złożenia zamówienia: 2017-07-24 18:11:16 Data dostawy: 2017-07-28 Edytowano Lipiec 27, 2017 przez Roothek (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2017 Z mojego doświadczenia to jest firma która nie stockuje towaru, a przynajmniej robi to mało i dla ograniczonego asortymentu. Zamawia towar u dystrybutora jak jest potrzeba (czyli zamówienie). Teraz się tak robi ehandel, zupełnie normalne (dropshipping i te sprawy). Towary wychodzą już bezpośrednio z wielkich centrów towarowych/od producentów. Skonczyły się czasy niepotrzebnego trzymania stuffu u siebie. Problemem jest to że jedni są bardziej orgarnięci, inni niestety mniej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nnd_newbie 10 Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2017 Teraz się tak robi ehandel, zupełnie normalne (dropshipping i te sprawy). Towary wychodzą już bezpośrednio z wielkich centrów towarowych/od producentów. Skonczyły się czasy niepotrzebnego trzymania stuffu u siebie. Problemem jest to że jedni są bardziej orgarnięci, inni niestety mniej. Na szczęście jeszcze nie każdy: Komputronik, X-Kom. Są też więksi którzy mogą dyktować warunki i zaalokowac część towaru tylko dla siebie. Inni niestety się męczą. Nie da się przedstawić poprawnie dostępności towaru jeśli cały towar może zniknąć w ciągu ułamka sekundy, wykupiony przez inny podmiot. A potem się przeprasza klienta, "że za tydzień", "że dystrybutor się nie wywiązał", "że błąd magazynowy". Z takich sklepów najlepiej zamawiać jak się nam nie spieszy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Dew Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2017 (edytowany) W ostatnim czasie zamawialiśmy sporą partię routerów wifi (200 sztuk) na dostarczenie potrzebowali około tygodnia. Przy czym wszystkie pudełka były oklejone taśmą firmy abcdata, i adresowane bezpośrednio z abc... Edytowano Lipiec 28, 2017 przez Dew (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2017 Nie wiem czemu się dziwisz, dystrybutorem nie są, towar skądś kupują, wolałbyś aby paczka z routerami robiła pół polski po magazynach czy prosto z głównego szła. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2017 Hah, morele wysłało godzinę temu nr przewozowy paczki, a 30 minut temu kurier dostarczył, a paczki nawet jeszcze nie ma w systemie DHL zamówione: 2017-07-26 22:15:31, dostarczone: 2017-07-28 11:30. Nie narzekam Idę po piwo aby wytestować tę lodówkę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2017 To co oni pieszo z magazynu "dosyłają"? U mnie tak to się prezentuje: Akurat zamówienie było spore i czekałem na jakiś produkt dłużej czy nawet kilka produktów. Reszta zamówień powiedzmy zamawiałem w niedzielę, paczka była we wtorek lub w piątek maksymalnie. Im więcej rzeczy zamawiasz tym dłużej możesz czekać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2017 No u mnie trzeba było anulować. Przy zamówieniu było, że poniedziałek dostawa, dziś telefonicznie powiedzieli, że nie wiedzą kiedy, bo muszą się kontaktować z dystrybutorem. Wcześniej było lepiej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Roothek Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2017 Mi Pani z infolinii powiedziała, że mogą bez karty graficznej wysłać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach