Skocz do zawartości
Gość Roothek

Morele.net - Czas realizacji zamówienia

Polecane posty

Gość Roothek

Witam, czy ktoś z Was zamawiał na morele.net części do komputera?

Zamówiłem części w poniedziałek, zapłaciłem we wtorek wieczorem i liczyłem, że dostawa będzie najpóźniej na piątek (zresztą taką date mam w u nich w systemie. Okazuje się, że akurat karty graficznej, którą zamówiłem nie mają. Żadnych informacji nie podali tylko ja dzwoniłem od wczoraj i ich support mówi różne wersje. A to, że jest na innym magazynie, a to, że dystrubutor się nie wywiązał. Kompletne nieposzanowanie czasu klienta. Odradzam zakupu u nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

Tak, zamówiłem dziś rano też laptopa... zamówienie opłacone i nie potwierdzone do teraz.

W chwili zamówienia była wysyłka na poniedziałek 31.07.

Chwile temu infolinia powiedziała, że jest szansa, że wyślą 7 sierpnia jeżeli zaakceptują jutro.

Brak słów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Tak, ciągle zamawiam w morele, przy remoncie chyba wszystkie AGD, RTV też tam brałem. Nawet wczoraj coś kupiłem. Raz też reklamowałem uwalonego procka - dostałem nowego.

 

vV8iXkZ.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

Ostatnie moje zamówienie tam było prawie rok temu, zawsze było sprawnie no ale dziś...

2017-07-27 11:13:19 Nowe (1/4)
I ten tekst, że może 7 sierpnia będzie wysłane...
Choć hmm jak nie zostało zaakceptowane to raczej można anulować i powinni zwrócić środki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zamawiałem u nich we wtorek, dzisiaj przyszło, być może te problemy są następstwem tego, że przedwczoraj ich strona nie działała przez jakiś czas w godzinach wieczornych poza tym dostałem mail o wysłaniu zamówienia i po kilku godzinach ponownie..

 

A anulować można w każdej chwili :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia to jest firma która nie stockuje towaru, a przynajmniej robi to mało i dla ograniczonego asortymentu. Zamawia towar u dystrybutora jak jest potrzeba (czyli zamówienie). Stąd opóźnienia, albo wręcz brak towaru chociaż status na ich stronie mówił coś innego.

 

Poza tym oszustami chyba nie są: pieniądze zwrócą, zamówienie anulują, tylko irytacja zostanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamawiałem już kilka razy, za każdym razem zamówienie było u mnie w przeciągu 2-3 dni, z wyjątkiem jednego zamówienia do odbioru osobistego. To mogłem odebrać już następnego dnia w godzinach popołudniowych.

 

589878ab3707ddd039fcdca3fb7f93f5.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Ja czekałem czasem nawet 20 dni. Zależnie od tego czy mają w magazynie jednym czy sobie dosyłali z innego.

 

morele_597a304d13001.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Roothek

Ja czekałem czasem nawet 20 dni. Zależnie od tego czy mają w magazynie jednym czy sobie dosyłali z innego.

 

morele_597a304d13001.png

 

To co oni pieszo z magazynu "dosyłają"? :blink:

 

U mnie tak to się prezentuje:

 

Status zamówienia: Nowe (1/4)

Data złożenia zamówienia: 2017-07-24 18:11:16
Data dostawy: 2017-07-28

 

Edytowano przez Roothek (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Z mojego doświadczenia to jest firma która nie stockuje towaru, a przynajmniej robi to mało i dla ograniczonego asortymentu. Zamawia towar u dystrybutora jak jest potrzeba (czyli zamówienie).

 

Teraz się tak robi ehandel, zupełnie normalne (dropshipping i te sprawy). Towary wychodzą już bezpośrednio z wielkich centrów towarowych/od producentów. Skonczyły się czasy niepotrzebnego trzymania stuffu u siebie.

 

Problemem jest to że jedni są bardziej orgarnięci, inni niestety mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Teraz się tak robi ehandel, zupełnie normalne (dropshipping i te sprawy). Towary wychodzą już bezpośrednio z wielkich centrów towarowych/od producentów. Skonczyły się czasy niepotrzebnego trzymania stuffu u siebie.

 

Problemem jest to że jedni są bardziej orgarnięci, inni niestety mniej.

Na szczęście jeszcze nie każdy: Komputronik, X-Kom. Są też więksi którzy mogą dyktować warunki i zaalokowac część towaru tylko dla siebie. Inni niestety się męczą. Nie da się przedstawić poprawnie dostępności towaru jeśli cały towar może zniknąć w ciągu ułamka sekundy, wykupiony przez inny podmiot. A potem się przeprasza klienta, "że za tydzień", "że dystrybutor się nie wywiązał", "że błąd magazynowy". Z takich sklepów najlepiej zamawiać jak się nam nie spieszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dew

W ostatnim czasie zamawialiśmy sporą partię routerów wifi (200 sztuk) na dostarczenie potrzebowali około tygodnia. Przy czym wszystkie pudełka były oklejone taśmą firmy abcdata, i adresowane bezpośrednio z abc...

Edytowano przez Dew (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu się dziwisz, dystrybutorem nie są, towar skądś kupują, wolałbyś aby paczka z routerami robiła pół polski po magazynach czy prosto z głównego szła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Hah, morele wysłało godzinę temu nr przewozowy paczki, a 30 minut temu kurier dostarczył, a paczki nawet jeszcze nie ma w systemie DHL :D zamówione: 2017-07-26 22:15:31, dostarczone: 2017-07-28 11:30. Nie narzekam ;) Idę po piwo aby wytestować tę lodówkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

 

To co oni pieszo z magazynu "dosyłają"? :blink:

 

U mnie tak to się prezentuje:

 

 

Akurat zamówienie było spore i czekałem na jakiś produkt dłużej czy nawet kilka produktów. Reszta zamówień powiedzmy zamawiałem w niedzielę, paczka była we wtorek lub w piątek maksymalnie.

 

Im więcej rzeczy zamawiasz tym dłużej możesz czekać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys

No u mnie trzeba było anulować.

Przy zamówieniu było, że poniedziałek dostawa, dziś telefonicznie powiedzieli, że nie wiedzą kiedy, bo muszą się kontaktować z dystrybutorem.

Wcześniej było lepiej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Roothek

Mi Pani z infolinii powiedziała, że mogą bez karty graficznej wysłać :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×