Dawider 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2017 (edytowany) Witam. Od tygodnia nie mogę zalogować się na swoje skrzynki e-mail na serwerze VPS hostingu hitme.pl. Kontaktowałem się z hostingiem, jednak przez ten czas niczego nie dowiedziałem się, nie mogę nadal się zalogować, wiec zakładam, że nic nie została naprawione, nawet nie zostały ustalone przyczyny tego problemu. Przy próbie logowania się na roundcube nie wyskakuje żaden błąd, po prostu jest biała plama... Gdy odświeżam stronę, wyskakuje komunikat "Błędne żądanie! Nie zapisano danych." I tak jest na każdej przeglądarce, nie tylko na moim komputerze. W przeglądarce Opera i Vivaldi wyskakuje inny komunikat przy próbie logowania. "Ta strona nie działa Serwer nie może teraz obsłużyć tego żądania." Podałem nawet hasło i login do administracji hostingu, tez pewnie nie mogą sie zalogować, skoro nie odpisują od 2 dni. Co ciekawe, stworzyłem nowe skrzynki e-mail, aby sprawdzic, czy z nimi też będzie problem. Okazuje się, ze nie ma problemu z nowymi kontami... Tylko z tymi, których używasz juz od kilku lat. Czy ktoś z was miał taki problem? Proszę o pomoc:) Edytowano Czerwiec 29, 2017 przez Dawider (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tb3.pl 11 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2017 Czy te skrzynki email nie są czasem pełne? Problem występuje tylko na jednym koncie klienta? (pisząc inne masz na myśli inne konta klienckie - nie email?) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawider 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2017 Konta są bez limitu. Na jednym e-mailu zajęte jest 200 MB na drugim 500MB. Ani na jeden, ani na drugi nie można się zalogować. Dwa opisywane przeze mnie e-maile są przypisane do dwóch różnych domen. (nie chce ich nazwy tutaj podawać). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nnd_newbie 10 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2017 (edytowany) To VPS zarządzalny, że hitme.pl ma Ci to naprawiać? Jak nie to wbijaj przez SSH i debuguj. Jak nie potrafisz to ściągaj admina albo rób zlecenie na WHT. Jak zarządzalny to hitme.pl ma dostęp administracyjny i dopóki go nie otrzymasz to możesz tylko kijkiem popędzać hitme, żeby się pospieszyło. EDIT. Właśnie zwróciłem, że napisałeś że podałeś dostęp do serwera adminom hitme.pl czyli raczej nie zarządzalny. Myślę, że zaraz się ktoś zjawi i powie "Logi!! Bo szklanej kuli nie mamy". Lepiej zrób zlecenie. Edytowano Czerwiec 29, 2017 przez nnd_newbie (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tb3.pl 11 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2017 To sprawdź jeszcze czy konto nadrzędne nie wyczerpało limitu miejsca. Pewnie masz panel directadmin? Sprawdź czy limity w panelu pokrywają się z limitami quota - użyj repquota (ostatnio mieliśmy podobną sytuację - w DA pokazuje limit 20GB, repquota pokazał 5GB) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2017 Czy czyściłeś cache przeglądarki? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chris996 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2020 U mnie występuje ten sam błąd co u kolegi Dawider. Bez względu jaki podam email lub hasło jest ten sam błąd w roundcube. Korzystam z VPS + WHM & CPanel. Jakie mam pokazać logi? Logi roundcube, czyli logi serwera? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
antynick 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2020 (edytowany) U mnie występuje tylko po http, jak logowanie robie po https to problemu nie ma. Zapewne posiadasz jakąś starsza wersje RoundCube, bo u mnie na roundcube-lts 1.2.9 nie ma problemu, za to mam taki sam błąd jak powyżej dla wersji 0.9.5 Dodam, że był spokój póki na zacząłem bawić się ustawieniami serwera, Nie pamiętam co robiłem, ale wiem że porządkowałem bazę danych oraz zmieniałem wersje php na wyższą by po chwili i tak wrócić do 5.6 Edytowano Kwiecień 2, 2020 przez antynick (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
antynick 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2020 To jednak bardziej skomplikowane... Okazuje się, że wersja RoundCube nie ma tu nic do rzeczy, instalowałem każdą. Zauważyłem, że pod Google Chorme wywala ten błąd przy logowaniu przez http w subdomenie poczta oraz poczt natomiast subdomena pocz oraz pocztaa już działa, ALE po https działa każda subdomena. Na IE oraz Firefoxie działa bez problemu każda konfiguracja. Telefonem też loguje się normalnie. Nawet Chrome na drugim kompie normalnie działa. Wychodzi na to, że mój Chrome ma jakiś problem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach