dan 2 Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 Taka sytuacja: na VPS mam paru klientów, obsługuję DirectAdminem z CSF. Jeden z klientów raz na tydzień, dwa wpada na blacklistę przez nieudane połączenie via SMTP. Muszę ręcznie wyrzucać. Trudność w tym, że ma dynamiczne IP z dialogu np. PL/Poland/dynamic-11-22-333-444.ssp.dialog.net.pl. Klasyczna whitelista CSF przyjumje jedynie IP. Czy da się wrzucić na whitelistę np. *.ssp.dialog.net.pl ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 Dodaj do zaufanych cały CIDR, np. 217.30.128.0/20. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Czerwiec 13, 2017 (edytowany) Ew. możesz obchodzić na około - jeśli w CSFie nie ma ignore'a na konkretną skrzynkę to można wywalić logowanie np. w dovecocie czy czego tam używasz do SMTP, dla danego usera. Oczywiście to otwiera inną lukę, taką jak brak wykrywania brute-force'a na tą jedną konkretną skrzynkę, ale whitelistowanie całego bloku ma podobne konsekwencje. Edytowano Czerwiec 13, 2017 przez Archi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach