maccossac 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 Witam, czy ktoś wie jak poprawnie skonfigurować pocztę na az.pl. Wczoraj zakupiłem tam pierwszy raz, zwykły hosting z domeną. Po założeniu konta pocztowego, chciałem przetestować. I na jedne skrzynki wiadomości dochodzą, na inne dochodzą jako spam a na inne w ogóle nie dochodzą. W przypadku Gmaila/Interii/Wp wiadomości dochodzą normalnie, Yahoo/Outlook wiadomości dochodzą tylko jako SPAM, choć jeśli chodzi o Yahoo również zdarza się, że wiadomość w ogóle nie dojdzie. Z onetem to jest kompletna porażka bo testując na kilku skrzynkach w tej domenie, na żadną wiadomości nie dochodzą, nie pojawiają się kompletnie nawet w spamie. Czy ktoś ma pomysł jak poprawnie to skonfigurować? Z góry dziękuję za pomoc i proszę o jak najprostsze wytłumaczenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 Wyślij testowego maila na adres wygenerowany tu https://www.mail-tester.com I sprawdź wynik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maccossac 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 Ocena 5,7/10, tutaj zamieszczam screena https://www.dropbox.com/s/atbyjq2mk694r9t/wht.png?dl=0 Jednak nie mam zielonego pojęcia jak to naprawić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 Wyślij ten screen do supportu. Powinni to od ręki poprawić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maccossac 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 Cóż, przesłałem tego screena do supportu, to poprosili, żebym edytował wcześniej dodany prze mnie rekord spf co nie przyniosło żadnej zmiany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2017 Nie przyniosło zmiany, bo rekord SPF jest niepoprawny. ip4:adres, a nie ipv4:adres Po zmianie odczekaj 24 godziny aż zmiany w DNS się rozpropagują i spróbuj ponownie testować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maccossac 0 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2017 Poprawiłem rekord i w mail-tester.pl jest już w miarę OK (https://www.dropbox.com/s/gjbc5bsiae5xm8i/wht2.png?dl=0). Po odczekaniu ponad 24H, wykonane testy wciąż nie przyniosły żadnego rezultatu cały czas jest tak jak było i nic nie uległo poprawie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2017 Zgłoś się, aby usługodawca ustawił ci dla adresu IP poprawny revdns. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr_5 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2017 cześć, nie chcę zakładać nowego wątku, więc podepnę się pod ten. Mam problem z konfiguracja MS Outlook do skrzynki az. Przez jakiś czas korzystałem z poczty webowej, później uruchomiłem outlooka. Po uruchomieniu programu ten ściągnął mi pocztę przychodzącą, lecz nie elementy wysłane. Napisałem do supportu AZ, ale odesłali mnie do help-a w outlooku. Sprawdzałem wielokrotnie i wszystkie parametry (nr portów i hasła) są OK. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak ściągnąć te wiadomości? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach