xfilokolo 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 Witam, wczoraj zakupiłem serwer dedykowany KS-1 na Kimsufi.Dostałem powiadomienie, że jest nowy wolny serwer. Nie jestem ich klientem, więc przy rejestracji wybrałem opcję "Nowy klient", podałem dane osobowe, maila, hasło i potwierdziłem zakup (17EUR z groszami) (serwer KS-1 + instalacja). Dostałem dwa maile o tematach: Notification of connection to your OVH account: *******-ks od: <validation-world@kimsufi.com> OVH: User ID **user**@**domain**.pl activation od: <validation-world@kimsufi.com> Po zalogowaniu do panelu klienta kimsufi przez mail oraz hasło wyświetla mi komunikat o tym, że nie mam żadnego serwera i mogę go zamówićPrzy próbie logowania identyfikatorem *******-ks do panelu ovh hasło nie działa, a przy próbie odzyskania go wyświetla komunikat o tym, że nie można odzyskać hasła.Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć gdzie popełniłem błąd? Czy loguje się nie tam gdzie trzeba? Support na razie mi nie odpowiedział. Serwera potrzebuję, że tak powiem "na już", ale nie chciał bym nie opłacić istniejącego już rachunku/faktury.Czy jest tutaj jakiś klient kimsufi który może mi pomóc?Pozdrawiam serdecznie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Vasthi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xfilokolo 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 Nie zapłaciłem bo nie wiem nawet gdzie. Żadnych danych w mailu nie dostałem, na panelu kimsufi pisze że serwerów nie mam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Vasthi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xfilokolo 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 A jakiego typu to weryfikacja? Przesłanie skanu dokumentów? W takim razie zaraz zamówię serwer jeszcze raz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xfilokolo 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 Właśnie dostałem odpowiedź od supportu. Potwierdzili, że założyłem tylko konto i nie złożyłem żadnego zamówienia. Trochę się zdziwiłem, bo myślałem, że jednocześnie założyłem konto i zamówiłem serwer. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Vasthi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xfilokolo 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 Viperoo, jesteś użytkownikiem kimsufi? Z tego co tak czytam w internecie to zrozumiałem, że serwery u nich raczej takie do nauki. A powiedz mi jak z dyskami? Padają często? Czy dysk jest wymieniany jak już padnie, czy jak zauważą, że jest słaby to go wymieniają?Ja głównie biorę KS-1 ze względu na 0.5TB pod backupy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Vasthi 74 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2017 (edytowany) Edytowano Marzec 26, 2018 przez Vasthi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach