zwomar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2017 Witajcie. problem następujący. Server dedykowany- ubuntu - plesk - postfix. Poczta webowa na roundcube (1.2.1) działa pięknie odbiera, wysyła. Problem pojawia się przy zewnętrznym kliencie. Np gmail . Pobiera pocztę, ale za żadne skarby świata nie chce jej wysyłać z tego adresu... próbowałem w każdej możliwej konfiguracji. rożne porty od 25 poprzez 465 jak i 587. konfiguracja Serwer smtp- wpisywałem sama domenę, numer Ip smtp.domena.pl nic a nic nie działa. Serwer wywala. Może ktoś z Was miał taki przypadek? coś trzeba w Postfix skonfigurować?. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2017 Jak masz ustawione logowanie do poczty, z użyciem pełnego adresu email czy tylko pierwszego członu "info" ? Według mnie standardowo jest pełny adres email czyli info@twojadomena.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zwomar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2017 tak do logowania mam pelny adres, ale probowałem na wszelkie sposoby.... nie dziala : ( widze ze to nie jest standardowy problem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2017 Problem prawdopodobnie dotyczy certyfikatu SSL ale mogę się mylić. Sprawdź tylko czy dasz radę zestawić autoryzacje na porcie 25 bez jakiegokolwiek szyfrowania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zwomar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2017 To moge to jakos polaczyc z let's encrypt z pleska ssl? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2017 To moge to jakos polaczyc z let's encrypt z pleska ssl? Sprawdziłeś czy działa autoryzacja na porcie 25? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zwomar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2017 NIE DZIALA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2017 (edytowany) Czy przypadkiem adres IP google nie trafił na czarna listę i został zablokowany w panelu Plesk? Taka ilość prób (domyślnie trzy błędy) nie zostaje bez reakcji po stronie panelu. Gdyby wszystko było w porządku to bez problemu autoryzował byś wysyłkę na porcie 25 lub 587 z TLS. Inna sprawa to taka kto to wszystko konfigurował? Tak dla testu jeszcze sprawdź na jakimkolwiek komputerze z zainstalowanym lokalnie klientem czy możesz się zalogować do poczty. To wyjaśni czy problem jest na twoim serwerze czy po stronie google i ewentualnym zablokowanym IP. Edytowano Kwiecień 25, 2017 przez SiXwishlist (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zwomar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2017 Wydaje mi sie ze adres IP nie jest na czarnej liście. mam 8 numerów IP i na poszczególnych to samo. Nie wiem pojęcia o co biega. Czy ktoś mogliby się w to wgłębić? odwdzięczę się Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2017 Ale Tomek pyta o adres ip googla, który łączy się do Twojej maszyny. I to ip googla może być zbanowane na Twojej maszynie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zwomar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2017 jest na to jakis ratunek? jest na to jakis ratunek? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2017 Sprawdzenie logów i odblokowanie zablokowanego adresu IP. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach