mhost 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2006 Witam opiszę mój problem. Gdy tworzę nowe konto uzytkownikowi np. nazwa : user1 domena : konto.pl zostaje utworzony user1@konto.pl | user1.konto.pl z okreslonymi parametrami. Mój problem polega na tym ze do konta email podstawowego czyli utworzonego automatycznie nie dochodzą maile. Z konta tego maile mozna wysyłać ale gdy próboje cos wyslas na to konto dostaję Mail delivery .... Z góry dzieki za pomoc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2006 1) jaki panel? wróżek u nas brak 2) co masz w logach? ew. co zwrócił serwer poczty próbując...? ( powód podany obok mail delivery...) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hyhyhy 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2006 Pewno problem z virtualkami ;> a panel pewno confixx ;> Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michalpc 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2006 Albo tj w cPanelu jest podstawowa skrzynka ale wyłączony jest catch-all czyli nie ustawiony adres podstawowy ... opisz dokładniej , powiedz jaki panel itp Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mhost 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2006 przepraszam za moje niechlujstwo panel to DIRECTADMIN ... zwraca mi błąd taki A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
timy 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2006 Było coś zmieniane w konfiguracji exima? Sprawdz exim.conf ewenetualnie ściągnij jeszcze raz ze strony DA. PS. Nie miałeś tego cytować tylko znacznie niżej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mhost 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2006 zero zmian w EXIM ... a to od tego by zalezalo ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
timy 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2006 Wystaw co Ci wraca w mailach. Nr błedu. Problem dotyczy tylko nowych kont czy starych również? Co widzisz w logach ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mhost 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2006 jeszcze raz kiedy tworze nowe konto powiedzmy o nazwie user1 z domeną domena.pl standardowo DA tworzy maila user1@domena.pl i z tego maila moge wysylac a nie moge na ten mail wysylac poniewaz dostaje zwrotkę ----------------------------------------------------------------------------------------------------- This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: integra@microhost.pl (ultimately generated from integra@integra24.pl) integra@microhost.pl (ultimately generated from integra@integra24.pl) ------ This is a copy of the message, including all the headers. ------ Return-path: <poczta@inter-soft.pl> Received: from [158.75.241.174] (helo=intersoft) by microhost.pl with esmtpa (Exim 4.54) id 1GDnvd-0007KY-KN for integra@integra24.pl; Thu, 17 Aug 2006 21:53:21 +0200 Message-ID: <001301c6c236$c4ce1320$aef14b9e@intersoft> From: "InterSoft - tworzymy lepszy internet" <poczta@inter-soft.pl> To: <integra@integra24.pl> Subject: a Date: Thu, 17 Aug 2006 21:52:34 +0200 MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2" Content-Transfer-Encoding: 7bit X-Priority: 3 X-MSMail-Priority: Normal X-Mailer: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.0 X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.0 a ---------------------------------------------------------------------------------------- kiedy utworze na koncie user1 inne konto email np. poczta@domena.pl wszystko jest ok ale co z tego jesli ja potrzebuje tego pierwszego konta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
timy 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 18, 2006 Całkowice wyraziłes się jasno na jakie konta nie dochodzą Ci maile. Log który wysłałeś jest nie potrzebny. Wysłałem sobie maila na integra@microhost.pl id dostałem: SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<integra@microhost.pl>: host mail.microhost.pl [212.162.21.165]: 550 Może głupie ale skrzynki są? Ewentualnie złe prawa. Stawiam jednak na konfiguracje exima. Ściągnij jeszcze raz wzór ze strony DA zrestartuj exima. Jak nie zadziała pokaż jeszcze log z exima. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach