zwomar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 8, 2017 Panowie jestem nowy, niedoświadczony. Nie linczujcie mnie bo wdrazam to wszystko. Sam sie gubie. Server dedykowany niecaly miesiac i jden dysk juz zapelnony. Kopie zapasowe usuniete z pleska ale nadal dysk zawalony. Nie sadze zeby logi tyle zajmowaly Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Kwiecień 8, 2017 Obstawiam jednak access.log Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Kwiecień 8, 2017 Tak ciężko sprawdzić co zajmuje ci tyle miejsca? Zaloguj się do konsoli i wklep to: du -a /var | sort -n -r | head -n 10 Pokaże tobie 10 najwiekszych plików Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniektme 99 Zgłoś post Napisano Kwiecień 8, 2017 (edytowany) Usunięcie plików z Backup Manager w Plesk nie zawsze idzie w parze z usunięciem ich z filesystemu. Sprawdź rozmiar katalogu /var/lib/psa/dumps/domains/ Drugi trop to konta pocztowe(może któreś jest zaspamowane) - /var/qmail/mailnames/ Edytowano Kwiecień 8, 2017 przez maniektme (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zwomar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2017 Dziękuję, problem rozwiązany logi tyle zajmowały. W życiu bym nie powiedział. Oczywiście pojawil sie drugi problem tak naprawdę byl caly czas tylko nie wiedziałem o tym. Skrzynki email na serverze sa i odbierają emaile ale problem jest z wysyłaniem. Wyskakuje blad (250). Za nic nie wiem jak sobie z tym poradzić. Z gory dziękuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2017 https://talk.plesk.com/threads/email-error-with-roundcube-smtp-error-250-authentication-failed.306524/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zwomar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2017 Po tych zmianach z linku zrobilo sie to szukam gmyram i nic PLEASE Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2017 (edytowany) Pod video jest link do opisu: www.youtube.com/watch?v=JYh4Jya26WE Ten może być trafniejszy: https://talk.plesk.com/threads/how-to-install-roundcube-webmail-in-plesk-11-and-centos-6-x.281509/ Edytowano Kwiecień 9, 2017 przez mariaczi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zwomar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2017 Kurcze to musi byc jakis standardowy problem bo nic zaawansowanego nie konfigurowalem. Dziwne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2017 Jaka jest konfiguracja poczty Postfix / Qmail , na jakich elementach bazuje Courier / Dovecoti? Jaki jest system operacyjny na tym serwerze? Czy Plesk był instalowany samodzielnie czy z obrazu przygotowanego przez DC? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zwomar 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2017 konfiguracja poczty to Postfix system operacyjny instalowany gotowy z maszyna z OVH . bazuje na systemie Debian 7 "Wheezy" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Kwiecień 9, 2017 Jak coś to napisz pw to Ci to zrobię . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Remizapl 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2020 Panowie, mam ten sam problem. Serwer jest pełny, myślałem że to wina kopii zapasowej, ale jednak nie - choć też swoje ważyły. Czy usunięcie logów, to ... jest dobry pomysł? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach