Skocz do zawartości
Karmelka

Marketing szeptany

Polecane posty

Gość dmho

Nie, marketing szeptany bardzo często jest kretyński i ma całkowicie odwrotny skutek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W marketingu szeptanym większe szanse są na to, że osiągniesz odwrotny skutek od zamierzonego, więc podpisuje się pod słowami dmho.

Po prostu w razie gdyby ktoś był zainteresowany przedstaw swoją ofertę i tyle, niech klient decyduje. Generalnie chwalenie się swoją produktem jest słabe, bo nie wiarygodne, a marketing szeptany działa jeżeli już to robi twój klient, który jest zadowolony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.... z drugiej strony jeżeli marketing szeptany wykonuję naprawdę dobra agencja sem to wcale nie jest powiedziane, że przyniesie odwrotny skutek. Wystarczy oddać taką formę reklamy w dobre ręce :)

 

O, a tu mamy przykład słabego marketingu szeptanego i jak się go nie powinno robić. To już wiemy, żeby nie korzystać z usług podlinkowanej firmy, bo ona nie potrafi tego zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.... z drugiej strony jeżeli marketing szeptany wykonuję naprawdę dobra agencja sem to wcale nie jest powiedziane, że przyniesie odwrotny skutek. Wystarczy oddać taką formę reklamy w dobre ręce :)

 

To jest dobry przykład, źle zastosowanego marketingu szeptanego i w tym momencie przyniosło odwrotny skutek :)

Oczywiście, marketing szeptany można podrasować w odpowiednie słownictwo i całe to opakowanie, ale koniec końców jeżeli firma stosuje szeptankę to raczej nie ze względu na to, że są "super".

:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aż dziwne, że admini nie usunęli tego linka ;)

A jeśli chodzi o szeptankę to jest to duży rynek, trochę osób z tego żyje tylko musi być porządnie zrobiony, nie za 1 zł za post... bo za tyle się po prostu nie da ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To przykład marketingu szemranego, który występuje w Polsce ;)

 

Teraz szukać opinii w internecie to "lipa", że tak to ujmę.

Większa szansa jest, że się natniesz na taki marketing, niż na prawdziwą opinię.

Powiedzmy, firma ma 100 klientów i ma 60% komentarzy pozytywnych i taka firma wynajmie kogoś do takiego marketingu i zaraz podskoczy do 90% i jak w takim przypadku ufać opiniom.

 

Pozdrawiam Kasia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko bardzo duża liczba użytkowników ciągle się na to łapie... Sam przed zakupem czytam komentarze czy oceny niektóre wyglądają jak szemrane ale cóż lepiej mieć kilka opinii pozytywnych kilka mniej korzystnych niż żadnych to wygląda bardzo podejrzanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś potrafi robić szeptankę, to jak najbardziej polecam. Ale trzeba wiedzieć jak to się robi, trzeba znać zachowania internautów. Taka prosta wiedza, żeby nie pisać w stylu "Polecam Wam ten sklep, bo jest najlepszy na świecie - tutaj LINK" to powinien wiedzieć każdy z własnego doświadczenia, bo sami nie publikujemy takich postów.

 

Żeby marketing szeptany przyniósł efekt trzeba go robić mądrze, to nie jest tradycyjna reklama więc próby słabej szeptanki zostaną automatycznie zauważone i skrytykowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szeptanki powinny wyglądać różnie, to nie jest kwestia czego nie powinno się robić, a tego ile powinno się szeptać. "Lepiej" przecież w momencie zakupu towaru słyszeć większość pozytywnych komentarzy, widzieć więcej pozytywnych gwiazdek itp. Brak jakiejkolwiek inicjatywy to brak marketingu. To tak samo jak z pozytywnymi opiniami na nasz temat, lubimy ich słuchać nawet jak nie są szczere.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, yarasek napisał:

tylko do kogo się zwrócić się z prośbą o szeptankę.

DO Siebie samego? Skoro odkopałeś temat ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9/18/2018 o 19:00, yarasek napisał:

tylko do kogo się zwrócić się z prośbą o szeptankę.

szukaj agencji pr-owych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2/12/2018 o 15:23, SEOwiedzacy.pl napisał:

Jak ktoś potrafi robić szeptankę, to jak najbardziej polecam. Ale trzeba wiedzieć jak to się robi, trzeba znać zachowania internautów. Taka prosta wiedza, żeby nie pisać w stylu "Polecam Wam ten sklep, bo jest najlepszy na świecie - tutaj LINK" to powinien wiedzieć każdy z własnego doświadczenia, bo sami nie publikujemy takich postów.

 

Żeby marketing szeptany przyniósł efekt trzeba go robić mądrze, to nie jest tradycyjna reklama więc próby słabej szeptanki zostaną automatycznie zauważone i skrytykowane.

hahah no to brzmi jak nieudolny womm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×