Damian_RastMan 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2017 (edytowany) Witam, otóż jestem użytkownikiem AZ od kilku lat, miałem u nich 2domeny przed 2014(0zł, bez przedłużania) i 2 domeny od 2016 (domena A od 13.02.2016 do 12.02.2017 i domena B od 10.01.2017 również jeszcze nie przedłużane.) 2lata temu zgodnie z regulaminem domen przedłużać nie musiałem, dzisiaj chcąc wykonać transfer domeny B na inny hosting zauważyłem, że regulamin promocji w 2016r sie zmienił i jest w nim mowa o obowiązku przedłużenia. Z domeną B nie byłoby problemu bo i tak mam zamiar zapłacić cenę standardowej rejestracji i ją przenieść natomiast domena A nie została przedłużona do dziś, a az.pl nie wysłało do mnie w związku z tym żadnych informacji i upomnień. Czy mam się czego obawiać? Czy ktoś był w podobej sytuacji? Oraz, czy dobrze zinterpretowałem regulaminy promocji po 2015r? Ponieważ nie ufam sobie na 100% w tej kwestii. Edytowano Marzec 20, 2017 przez Damian_RastMan (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
az-pl 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2017 Damian_RastMan - nie wymagamy prolongaty w żadnej z promocji domenowych, z wyjątkiem sytuacji gdy chcesz domenę za 0 zł wytransferować do innego operatora. Jeżeli domena jest zarejestrowana bez promocji - transfer będzie dla Ciebie możliwy. Co do domeny A - każdorazowo wysyłamy na adres email notyfikacje o wygasających usługach (kilkukrotnie), być może wpadły one u Ciebie do spamu. Najlepiej w tej sytuacji zgłosić się do naszego BOKu i podać nazwę domeny. Konsultanci sprawdzą to dla Ciebie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Damian_RastMan 0 Zgłoś post Napisano Marzec 20, 2017 (edytowany) Dziękuję za odpowiedź Proszę mi jeszcze tylko napisać, czy w przypadku transferu domeny, powinienem wcześniej uiścić opłatę równą różnicy standardowej ceny oraz ceny promocyjnej, czyli w przypadku .pl powinno to być ~13zł, tak? Oraz jak wygląda inicjacja takiego zabiegu? Czy ja wypełniam wniosek o uzyskanie kodu authinfo, państwo wysyłają mi nr konta i kwotę do opłacenia, a po zaksięgowaniu przelewu otrzymuję kod, czy może jakoś inaczej? Edytowano Marzec 20, 2017 przez Damian_RastMan (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
az-pl 0 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2017 W tym przypadku musiałbyś odnowić domenę o kolejny rok w cenie standardowej - domena będzie ważna przez 2 lata, a po transferze zostanie zachowany okres ważności. Dlaczego tak jest? Związane jest to z samą specyfiką działania domen, gdyż po aktywacji adresu (w promocji lub bez promocji) każda kolejna operacja musi być prolongatą domeny na kolejny rok. Sama procedura jest prosta - prześlij do naszego biura obsługi autoryzowaną prośbę o wygenerowanie nowego zamówienia na odnowienie domeny - https://pomoc.az.pl/kontakt/. Po opłaceniu usługi na kolejny rok prześlij wniosek w wersji elektronicznej (skan bądź zdjęcie). Wniosek możesz pobrać ze strony naszej dokumentacji https://pomoc.az.pl/kategorie/wniosek-o-wydanie-kodu-authinfo/ . Po uzyskaniu wniosku kod otrzymasz mailem na adres podany przy rejestracji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach