mati5000 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2017 (edytowany) Słuchajcie dziś jest weekend. Pisać do ovh nie ma sensu. Kiedyś zamawiałem serwer ovh i było ok. Od wczoraj próbuje zamówić serwer który jest dostępny. Kiedy akceptuje regulamin, następnie klikam przycisk potwierdzenia zamówienia dostaje na górze na czerwono bezsensowny komunikat "you should give up retractation right" i na tym kończy się próba zamówienia serwera od nich. Oczywiście mowa o Kimsufi. Poradźcie coś. Edytowano Marzec 11, 2017 przez mati5000 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Budyn00 4 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2017 Na PL wersji nie zamówisz jak już tylko w FR:http://www.webhostingtalk.pl/topic/55810-tylko-dzis-kimsufi-ks-2e-za-799eur-netto/?p=482796 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mati5000 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2017 OK bede poruszal sie w tamtym temacie. Mam nadzieje ze uda sie zamowic. Zastanawia mnie po co tak utrudniaja jeszcze w 2015 dalo sie zamawiac normalnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elempl 6 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2017 Słuchajcie dziś jest weekend. Pisać do ovh nie ma sensu. Kiedyś zamawiałem serwer ovh i było ok. Od wczoraj próbuje zamówić serwer który jest dostępny. Kiedy akceptuje regulamin, następnie klikam przycisk potwierdzenia zamówienia dostaje na górze na czerwono bezsensowny komunikat "you should give up retractation right" i na tym kończy się próba zamówienia serwera od nich. Oczywiście mowa o Kimsufi. Poradźcie coś. Widzę, że kolega również wylukał cebulę na Kimsufi i chciałby pyknąć zamówienie szybciutko Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mati5000 0 Zgłoś post Napisano Marzec 11, 2017 (edytowany) Chodzi mi o to ze jakiekolwiek zamówienie nie idzie. Zamówiłem przez FR wskazałem PayPal i zamówienie wisi jako oczekujące. Wygenerowała się jakaś faktura czy coś co wygasa o 21:27 i pod tym "no payment method" Co oni wyprawiają? Edytowano Marzec 11, 2017 przez mati5000 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gracz0 1 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2017 Podobna sytuacja jest nie tylko z Polski mieszkając w UK też chciałem zamówić serwer sytuacja identyczna mimo podania detali karty zamówienie nie zostało opłacone. Coś mi się zdaje że albo za duży bum na serwery i dlatego takie zamieszanie, dwa wydaje mi się że coś mają pomieszane z opłacaniem serwera jeśli chodzi o waluty. Gdyż podczas zamówienia podaje € ( EURO ). Normalnie z reguły przy zamówieniu euro jest zamieniane na funta i bank przewalutowanie transakcję, lecz cena jest podana orientacyjna w danej walucie kraju co robisz zamówienie. Tu na testu zabrałem też złotówkę i robi się mankament, gdyż w złotówce np aktywacja kosztuje na fakturze, której i tak nie da się opłacić 9,99 zł , tak samo 9,99 € czy jak biorę na 9,99 £ - identyczna sytuacja w przypadku serwera. Co za tym idzie osoby płacące w innej walucie niż euro by były oszukiwane, gdyż jest różnica między całkowitym zamówieniem 17,98 zł na fakturze, 17,98 € . W przypadku przewalutowania, można się zdziwić że na fakturze mamy 17,98 zł a z konta zginie nam około ~ 77 zł . ..... Takie jest moje zdanie - poszedł mail do bok czekam na wyjaśnienia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SanKen 63 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2017 Na stronie kimsufi nawet dostępu do panelu nie ma... 404. Może ma ktoś link zapisany pod jakim był panel. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TaniDedyk.pl 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2017 https://www.kimsufi.com/fr/manager/?lang=pl_PL#/login Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mati5000 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2017 Gdy dostalem elektroniczna fakture do oplacenia mam na dole napis "no payment methods" Na forum ovh napisali ze winne jest brak weryfikacji po dowodzie osobistym. Mam u nich konto od bardzo dawna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gracz0 1 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2017 Tak jak podejrzewalem właśnie dostałem maila z boku. Mają problem z działem rozliczeniowy jak to na pisali w Europie niby w poniedziałek mają to naprawić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mati5000 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2017 Czyli to nie wina tego ze nie wyslalem skanu dowodu to nie widze platnosci? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gracz0 1 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2017 Prawdopodobnie tak. Bym poczekal do poniedziałku na wszelkiej pewności nawet do wtorku ;-), gdyż jak mówię napisali że mają jakiś problem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mati5000 0 Zgłoś post Napisano Marzec 12, 2017 Czyli co powinno przez polska strone dac sie zamowic. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach