stanley151 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2006 co mam zrobic zeby kupic sobie adres? np. www.buraki18.pl czy musze korzystac z jakiejs firmy?czy jest miejsce gdzie bezposrednio sobie kupuje i mam, a nie płace co rok np. 60 zł??pomozcie bo jestem zielony w tym temacie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
guci0 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2006 Czesc, niestety placic muszisz, tylko od Ciebie zalezy komu Druga kwestia to serwer do ktorego zostanie skierowana domena. Nie wiem jaki posiadasz budzet na domene i serwer. Poczytaj na forum, bardzo czesto zdarza sie, ze firma u ktorej ukupujesz serwer daje domene .pl w cenie serwera oczywiscie. Pozdrawiam i zycze powodzenia Pawel Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aftereight 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2006 co mam zrobic zeby kupic sobie adres? np. www.buraki18.pl czy musze korzystac z jakiejs firmy?czy jest miejsce gdzie bezposrednio sobie kupuje i mam, a nie płace co rok np. 60 zł? Nie musisz kupować od firmy, możesz od osoby prywatnej Abonament za domenę .pl płaci się rocznie (no, można na kilka lat naprzód), nie ma opcji jednorazowej opłaty za nieograniczone korzystanie. Ceny są zróżnicowane, przejrzyj opinie o różnych firmach i ich oferty. Ja polecam home.pl: można wszystko załatwić szybko, firma pewna, więc domena nagle nie zniknie, i, co ważne dla osoby początkującej - mają dobrą, całodobową i "różnokanałową" obsługę klienta, można się więc wszystkiego dowiedzieć na miejscu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jor.pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2006 domenytanio.pl - polecam, tańsze od home.pl a równie dobre. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 14, 2006 ja polecam rejestracjadomen.pl - bardzo szybka rejestracja (praktycznie na telefon) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach