GameMaster 0 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2017 (edytowany) Witam, Otóż mam taki problem. Nie mogę połączyć się z DA w hitme.pl "Przekroczono limit czasu połączenia". Na każdej przeglądarce to samo. Dopiero zmiana IP pomaga. Testowałem na dwóch hotspotach i na internecie z tele i wszystko działa. Pisałem do nich, podałem IP i tylko dostałem informację że moje ip nie znajduje się na czarnej liście. Ktoś zna jakieś rozwiązanie? //Ten błąd występuje tylko w hitme.pl //Wchodzą na h1.hitme.pl strona normalnie działa, dopiero po wpisaniu portu wywala w/w błąd. Edytowano Luty 19, 2017 przez GameMaster (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2017 ISP blokuje Ci port 2222. Trochę dziwne, że support tego nie zasugerował. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GameMaster 0 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2017 Dziwne, bo nigdy nie było tego problemu. Aż do przedwczoraj. Zgłosiłem sprawę do ISP, zobaczymy co napiszą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2017 Sprawdź DA innych firm np: https://s10.zenbox.pl:2222/ http://s10.hekko.pl:2222/ itd. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GameMaster 0 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2017 Sprawdź DA innych firm np: https://s10.zenbox.pl:2222/ http://s10.hekko.pl:2222/ itd. No i teraz widzę że to z winy dostawcy. Porty zablokowane. Jestem ciekawe czy inne porty też blokują (wiem że kiedyś blokowali port 80 i jak testowałem strony na xampp musiałem do nich dzwonić o odblokowanie portu ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Luty 19, 2017 No i teraz widzę że to z winy dostawcy. Porty zablokowane. Jestem ciekawe czy inne porty też blokują (wiem że kiedyś blokowali port 80 i jak testowałem strony na xampp musiałem do nich dzwonić o odblokowanie portu ) Uruchomiłem DirectAdmin także na porcie 8080 (zgodny z IANA także dla ruchu www, choć wymuszony jest na nim SSL), sprawdź teraz: https://h1.hitme.pl:8080 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GameMaster 0 Zgłoś post Napisano Luty 20, 2017 (edytowany) Uruchomiłem DirectAdmin także na porcie 8080 (zgodny z IANA także dla ruchu www, choć wymuszony jest na nim SSL), sprawdź teraz: https://h1.hitme.pl:8080 Teraz wszystko pięknie działa. Napisałem na maila do firmy kazali mi telefocznie, telefonicznie wiszę już 45 minut na połączenie z konsultantem a jestem pierwszy w kolejce. OMFG //Dodzwoniłem się. Oni mówią że nie blokują portów, i co jest najśmieszniejsze chciał się zalogować do routera (ja nie mam do niego hasła, tylko oni) i żadne hasło, które ma tam zapisane nie działa . Edytowano Luty 20, 2017 przez GameMaster (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Luty 20, 2017 Tutaj niestety nie poradzę nic na to, ISP może blokować ruch, choć wg mnie nie powinien żadnego. Co najwyżej w przypadku limitować porty w przypadku wysyłki spamu, floodu DNS na UDP czy TCP i podobnych działań. Najprościej to złóż reklamację, wtedy będą prawnie zobligowani do odpowiedzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Luty 20, 2017 Tutaj niestety nie poradzę nic na to, ISP może blokować ruch, choć wg mnie nie powinien żadnego. Co najwyżej w przypadku limitować porty w przypadku wysyłki spamu, floodu DNS na UDP czy TCP i podobnych działań. Najprościej to złóż reklamację, wtedy będą prawnie zobligowani do odpowiedzi. Czasem trzeba ISP opierdzielić żeby cokolwiek działało jak należy, albo siedzieć tak długo i tłumaczyć konsultantowi aż zrozumie o co chodzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GameMaster 0 Zgłoś post Napisano Luty 20, 2017 Akurat się cieszę bo umowa się kończy za miesiąc i szukam zamiennika dla rodzinki . Może ktoś pomoże: http://www.webhostingtalk.pl/topic/56186-jaki-internet-telewizja/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GameMaster 0 Zgłoś post Napisano Luty 23, 2017 Może kogoś zaciekawi temat jak to się potoczyło. Dzisiaj przyszedł technik. Wymienił router i mówi że teraz będzie działać. No to próbuje a tu ..., więc on dzwoni do szefa, szef zdalnie się łączy z jego laptopem i coś grzebie w routerze. Nic nie pomogło, więc szef tego technika zadzwonił do swojego szefa i tak zeszło 40minut. Niestety nic nie zrobili i teraz każą mi czekać bo może zrobią, ale nie wiadomo eeeehhh. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Luty 23, 2017 Spoko. Złóż reklamację z zastrzeżeniem że przez okres oczekiwania i naprawienia usługi nie będziesz ponosił żadnych kosztów usługi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GameMaster 0 Zgłoś post Napisano Luty 23, 2017 Spoko. Złóż reklamację z zastrzeżeniem że przez okres oczekiwania i naprawienia usługi nie będziesz ponosił żadnych kosztów usługi Dzięki wielkie, to bardzo dobry pomysł. Jutro z samego rana wybiorę się do biura i złoże taką pisemną reklamację. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach