fluorek 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2017 Witajcie! Czy ktoś z obecnych tutaj ma informację o godzinach pracy techników Atthostu? Niby wszystko fajnie ale godzin nigdzie nie ma wypisanych... co niby miałbym zrobić gdyby padła mi strona? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2017 Wtedy idziesz na WHT i pytasz: "jak żyć?". Nie wpadłeś na pomysł aby zapytać u źródła? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fluorek 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2017 Wtedy idziesz na WHT i pytasz: "jak żyć?". Nie wpadłeś na pomysł aby zapytać u źródła? Akurat jest mi to potrzebne "na gwałt". Skoro nie mam z nimi kontaktu to jak miałem zapytać? Może ktoś wie i byłby w stanie mi pomóc bo nie wiem czy ratować się kopią zapasową i szybką zmianą DNSów na swoje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2017 (edytowany) Skoro ci nie odpowiadają to co ci taka informacja zmieni? W formularzu mają do godziny 16 więc pewnie 8 lub 9 do 16 Czy jest jakiś administrator nocny to chyba tylko wróżka ci powie albo zapytasz bezpośrednio Edytowano Styczeń 25, 2017 przez devon (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Artix 34 Zgłoś post Napisano Styczeń 25, 2017 Skoro ci nie odpowiadają to co ci taka informacja zmieni? W formularzu mają do godziny 16 więc pewnie 8 lub 9 do 16 Czy jest jakiś administrator nocny to chyba tylko wróżka ci powie albo zapytasz bezpośrednio Od 8, mają w zakładce kontakt. Skoro tam nie jest podane to skąd my możemy wiedzieć? Napisz na maila albo wystosuj ticketa jesli mają taką opcję, nadaj mu jak najwyższy priorytet i czekaj. Zresztą, kurde, wystarczy popatrzeć na ich stronę by wszystkiego się dowiedzieć. Masz numer pomocy tel:+48242641112 - dzwonisz pod niego i pytasz się, jak odbiorą to znaczy że technicy pracują, jak nie - to nie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach