asus2786 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2017 (edytowany) Historii ciąg dalszy... Wczoraj przeniosłem stronę ze starego hostingu do nowego z nową domeną. Wszystko było OK, lecz już 2 razy dzieje się tak, że raz strona ładuje się normalnie a raz ładuje się baaardzo długo i wyskakuje błąd 524 (od CloudFlare). Po tym ładuje się normalnie, ale bardzo wolno. W czym problem? Edytowano Styczeń 19, 2017 przez asus2786 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2017 Błąd oznacza że hosting ma problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asus2786 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 Błąd oznacza że hosting ma problem. Hosting to OVH, trochę dziwne... Napisałem ticketa, jak dostanie odpowiedź to wam tu napisze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 Sprawdzałeś logi? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 To OVH, to norma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 Podłącz pod jakiś monitoring, jeśli to OVH to raczej nie licz na poprawę usługi po Twoim zgłoszeniu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asus2786 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 (edytowany) Podłącz pod jakiś monitoring, jeśli to OVH to raczej nie licz na poprawę usługi po Twoim zgłoszeniu.Ok, podłączę. Dzięki za radę Łukasz, w logach nie widzę nic ciekawego, co najwyżej PHP timeout od wp-admin/ajax.php L3szcz, dlaczego sądzisz, że to norma? Często miewają problemy czy jak? ---EDIT--- Teraz widziałem, odpisali, bym odpiął CloudFlare'a i sprawdził jak działa. Edytowano Styczeń 20, 2017 przez asus2786 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach