Jacek W. 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2006 Witam, Niestety, ale od administratorów z firmy ncgroup.pl nie mogłem uzyskać pomocy więc piszę tutaj. Mam u nich serwer menaged reseller i problemy z pocztą. Z niektórych miejsc/sieci (np. z toruńskiej neostrady) nie mogę wysyłać maili z jakiegokolwiek programu pocztowego. Program pocztowy podczas nawiązywania połączenia w celu wysłania poczty czeka i czeka na odpowiedz serwera, ale bezskutecznie. Nie jest to na 100% konfiguracja konta pocztowego, gdyż na tym samym laptopie podłączonym w innej sieci maile wysyłają się bez problemu. T Powyższy problem nie występuje przy odbieraniu poczty. O dziwo jeżeli ten sam komputer zabiore do domu i podłączę się do sieci w kablówce to poczta wysyła się bez problemu. Poprosiłem kilka osób, żeby sprawdziły czy konto u nich działa i w kilku przypadkach występował ten sam problem, a w innych wszystko działało bez zarzutu. Dzięki Pozdrawiam Jacek W. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2006 Z niektórych miejsc/sieci (np. z toruńskiej neostrady) nie mogę wysyłać maili z jakiegokolwiek programu pocztowego. Program pocztowy podczas nawiązywania połączenia w celu wysłania poczty czeka i czeka na odpowiedz serwera, ale bezskutecznie. Zrob przede wszystkim prosty test, co sie stanie po: start -> uruchom -> telnet nazwa.serwera.pop3 25 Czy ta neostrada jest dzielona, to jakas siec ? Moze na wyjsciu czuwa jakis "smtp proxy" ktory jest zle skonfigurowany ? pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jacek W. 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2006 Zrob przede wszystkim prosty test, co sie stanie po: start -> uruchom -> telnet nazwa.serwera.pop3 25 Czy ta neostrada jest dzielona, to jakas siec ? Moze na wyjsciu czuwa jakis "smtp proxy" ktory jest zle skonfigurowany ? pozdr. Po odpaleniu telnetu mam czarny ekran z migajacym kursorem bez żadnego komunikatu. Na wyjściu nie ma żadnego proxy, jak mówiłem problem występuje w wielu miejscach np. u osoby ktora ma modem i łączy się przez netię. Należy również wspomnieć, że wszystkie inne konta, które mam zarówno na darmowych serwerach jak i na home.pl czy na kei działają bez problemu. Dzieki Jacek W. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2006 Po odpaleniu telnetu mam czarny ekran z migajacym kursorem bez żadnego komunikatu. Na wyjściu nie ma żadnego proxy, jak mówiłem problem występuje w wielu miejscach np. u osoby ktora ma modem i łączy się przez netię. Należy również wspomnieć, że wszystkie inne konta, które mam zarówno na darmowych serwerach jak i na home.pl czy na kei działają bez problemu. Opz, oczywiscie wpisales telnet nazwa.serwera.smtp a nie pop3 ? Chyba ze to ten sam, pomylilem sie w poprzednim poscie. Rozumiem ze w tym samym czasie telnet na port 110 dziala normalnie ? Jezeli dzieje sie tak z roznych sieci to ewidentnie wina lezy po stronie ncgroup (albo im cos filtruje na wejsciu do ich sieci albo maja cos z serwerem smtp nie tak). Rozwiazanie: nekac dalej adminow ncgroup :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jacek W. 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 9, 2006 Opz, oczywiscie wpisales telnet nazwa.serwera.smtp a nie pop3 ? Chyba ze to ten sam, pomylilem sie w poprzednim poscie. Rozumiem ze w tym samym czasie telnet na port 110 dziala normalnie ? Jezeli dzieje sie tak z roznych sieci to ewidentnie wina lezy po stronie ncgroup (albo im cos filtruje na wejsciu do ich sieci albo maja cos z serwerem smtp nie tak). Rozwiazanie: nekac dalej adminow ncgroup :-) Sprawdziłem zarówno dla portu 110 jak i 25 i w tym pierwszym przypadku była odpowiedź "+Ok Hello There" Oczywiście adresy takie same więc nie było problemów Dzięki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach