Cad0s 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2016 Witam mam mały problem Roundcube wysyła i odbiera pocztę bez problemu ale mam problem z skonfigurowaniem klienta pocztowego gdyż każdy wyrzuca błąd Nie można nawiązać połączenia z „SMTP server”. Sprawdź host/port oraz połączenie sieciowe. Logi 22 16:12:37 login authenticator failed for (User) [91.200.12.164]: 535 Incorrect authentication data (set_id=exmerge) 2016-12-22 16:12:57 H=(91.196.48.243) [185.125.6.107] rejected EHLO or HELO ADRES IP : HELO is an IP address (See RFC2821 4.1.3) 2016-12-22 16:13:20 SMTP call from server.DOMENA.PL [ADRES IP] dropped: too many unrecognized commands (last was " Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2016 W logach masz wszystko napisane że problem dotyczy autoryzacji użytkownika. Pytanie na jakim porcie nasłuchuje usługa i czy np używa połączenia szyfrowanego. Druga sprawa czy nazwa użytkownika to pełny adres email czy tylko pierwszy człon przed @ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cad0s 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 22, 2016 Jak mogę to sprawdzić aby dojśc do likwidacji błędu ? W logach masz wszystko napisane że problem dotyczy autoryzacji użytkownika. Pytanie na jakim porcie nasłuchuje usługa i czy np używa połączenia szyfrowanego. Druga sprawa czy nazwa użytkownika to pełny adres email czy tylko pierwszy człon przed @ exim #EDIT#7: daemon_smtp_ports = 25 : 587 : 465 tls_on_connect_ports = 465 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach