slasar 7 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2011 mi jakiś miesiąc temu udało dodzwonić się do supportu , serwer mars.az.pl "działa" jak działał ps konto w az jest służbowe, nie ja wybierałem ale ja nie przedłużę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
unweb 6 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2011 Posiadałem tam hosting, nigdy więcej az, tragedia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość bugmenot Zgłoś post Napisano Lipiec 13, 2011 To jeszcze ja się dołączę do tej drugiej strony samych negatywnych opinii o AZ. Hosting domen mają w miarę dobry, nie ma co narzekać. I na tym w sumie koniec pozytywów... Od kilku dni posiadam u nich "Personal hosting", od trzech dni pod losową domeną typu hosting1234567.az.pl, która rejestruje się automatycznie wraz z uruchomieniem hostingu wyświetla się: Brak konfiguracji dla domeny hosting1234567.az.plWskazany serwer nie posiada konfiguracji dla domeny hosting1324567.az.pl ... WTF?! Domyślna domena nie posiada konfiguracji? Oczywiście dla własnej domeny polskiej poprawnie skonfigurowanej pod serwer przez ich pseudo- nieintuicyjny panel obsługi a następnie po raz drugi skonfigurowanej przez cPanel od dwóch dni jest dokładnie to samo... Nie oceniam kontaktu e-mailowego bo jeszcze do nich nie pisałem, livechat w miarę żwawo odpowiada, ale... ... ze 4 dni temu zadałem pytanie o ich serwery bo słyszałem, że zmienili część z apache na nginx. W odpowiedzi dostałem, że nie, wszystko jest na Apache 2.2. Oczywiście po rejestracji dostałem serwer na nginx (choć prawdopodobnie na tyle przerobiony pod apache, że różnic w działaniu skryptów nie widać - nie wiem, nie testowałem, bo nie mogę skonfigurować domen - tak pisano na innym forum). Podsumowując: chcesz mieć problemy to w AZ na pewno spełnią Twoje oczekiwania Ja już szukam innego hostingu (zagranicznego) i na koniec ważna uwaga: Jak sami piszą w tym pseudo-panelu: Nieopłacone konto zostanie zamknięte po 14 dniach.W tym okresie zapraszamy do testów. Na wpłatę czekamy tylko od zadowolonych Klientów. Korzystajcie z tego i testujcie, żeby się nie wkopać, a najlepiej nie próbujcie tego w ogóle - NIE POLECAM. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość bugmenot Zgłoś post Napisano Lipiec 14, 2011 Ok, dzisiaj się trochę pozmieniało. Dzień po napisaniu postu wyżej, a 4 (!) dni po rejestracji hostingu wreszcie domyślna domena (hosting1234567.az.pl) i moja własna domena polska zostały poprawnie podpięte pod serwer i działają. Szkoda tylko, że po tak długim czasie. Co do serwera nadal jest śmiesznie, bo przy listowaniu katalogów przez przeglądarkę wyświetla jako sygnturę: Apache Server at hosting1234567.az.pl Port 80 ale przeglądając nagłówki odpowiedzi serwera dostajemy: HTTP/1.1 200 OKServer: nginx Date: Thu, 14 Jul 2011 08:28:03 GMT ... Z tego wnioskuję, że chcą chyba zmienić ociężałego Apache na o wiele lżejszy, szybszy i lepszy nginx co akurat popieram, ale nie robi się takich rzeczy w ten sposób. Naprawdę niefajna polityka firmy. Oceńcie to sami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Lipiec 14, 2011 Ja się w ogóle dziwię, że zapragnąłeś oddać tej "firmie" swoje pieniądze... heh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Lipiec 14, 2011 Z tego wnioskuję, że chcą chyba zmienić ociężałego Apache na o wiele lżejszy, szybszy i lepszy nginx co akurat popieram, ale nie robi się takich rzeczy w ten sposób. Naprawdę niefajna polityka firmy. Oceńcie to sami. Dziwne to jest twoje myślenie... Co złego jest w postawieniu nginx'a jako frontendowego proxy/balancera? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GLOBALDATA 29 Zgłoś post Napisano Sierpień 17, 2011 Praktycznie każda masówka z USA jest szybsza. Rejestrator tak, hosting nie. Potwierdzam, (serwer klienta). 1. Wgranie plików to katorga 2. Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL i tak od czasu do czasu okres am czy co. Ja rozumiem raz no dwa ale w ostatnią godzinę to może koło 20 razy już wyliczyłem. Co chcę zapisać zmiany to error i męcz się człowieku od nowa. Od dziś omijam konta klientów w tej firmie bo dla mnie to tylko strata czasu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MichalPar 0 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2011 (edytowany) Szkoda ze wczesniej nie widzialem tego tematu... Dzien 1) Moja przygoda z az.pl zaczela sie od tego ze musialem im wyslac kopie swojego dowodu osobistego w celu weryfikacji rejestracji domeny. troche tragiczne. Dzien 2) Domena zarejestrowana..*yupi*, po polgodzinnej walce z ich totalnie nieprzyjaznym panelem klienta, przeoraniu ich dzialu pomocy, doszedlem w jaki sposob mozna sie polaczyc z cPanelem. Jakiez (nie)bylo moje zaskoczneie gdy okazalo sie ze serwer ktory zostal mi przydzielony nie dziala.... Edytowano Listopad 30, 2011 przez MichalPar (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MichalPar 0 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2011 (edytowany) Coz, nie moge wyedytowac poprzedniego posta wiec lecimy dalej. Dzien 2 cd) Mam domene, hosting i dostep do cPanel! radosc trwala cale 2 minuty proba zalozenia pierwszego adresu email zakonczyla sie informacja iz dysk jest pelny (w zalaczniku), a folder public_html jest read-only i zadne zmiany ustawien nawet na 0777 nic nie pomogly UPDATE: Serwer znowu nie dziala.... Edytowano Listopad 30, 2011 przez MichalPar (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
palmall 0 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2011 To i ja się dopiszę, bo dzisiaj mnie już na maksa podku... zdenerwowali. Siedze tam u nich drugi rok już z firmowym kontem pod maile i www, w zasadzie nic więcej nie potrzebuje, ewentualnie jakieś ftp od czasu do czasu. I to co tam sie wywprawia ostatnio to masakra. Awarie serwera i to nie takie 10-15 minutowe, ale jak już im coś się posypie to tak na pół dnia, zdarzają się trochę za często. Najlepsze jest dzwonienie na infolinie, gdzie jakas laska lub koleś zdziwiony że awaria w ogóle wystąpiła stwierdza że naprawa już trwa i zajmie to 15 minut. Przynajmniej można się na kimś słownie wyżyć... bo mailowo to się nie da. Mam cały zbiór maili które zaczynają się od słów "Przepraszamy za zaistniałą sytuację..." Podsumowując - koszmar, nie polecam, strasznie niesolidni. Wynoszę się stamtąd jeszcze dziś na szczęście. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
powietrze 0 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2011 Jesli zastanawiasz sie nad hostingiem czegos powazniejszego niz wizytowka to JAK NAJDALEJ OD AZ. Jestesmy wieksza instutucja eudkacyjna. Wyrzucilismy hosting poza nasze serwery - niestety padlo na az. Wciaz maja migracje serwerow optymalizacje, i inne pierdoly, przynajmniej tak pisza. My za to mamy non stop zrywane polaczenia z poczta, ftp. Strona dziala z przerwami. Dzisiaj od samego rana nie mozna jej wyswietlic. Na maile nie odpisuja. Po rozmowie z konsultantem, na ktore czekalem 1,5 godziny zostalem zapewniony ze zostanie wyszstko przywroceone max do 20 min. Po 7 godzinach strona ruszyla. Konsultant profesjonalny, od razu kazal wypelnic mi formularz o zwrot pieniedzy podpierajac sie p. 18 regulaminu. Widac przywykl juz do ostrych slow przez telefon. W przyszlym tygodniu rezygnuje z AZ i zabieram kase. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
powietrze 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2011 witam dzisiaj dzieje sie to samo co wczoraj! Czyli nic nie działa!! Firma wykazała się profesjonalizmem i zrobiła to co robi najlepiej czyli nic hehee. Wczoraj dostalem z auto respondera przeprosiny i gwarancje staran ze nic nie nawali heheh. Kłamstwo i obłuda. Składam gratulacje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaitux 56 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2011 Jedno wielkie nieporozumienie, w zeszłym roku miałem wiele przykrych doświadczeń z tą firmą. Obiecałem sobie, że zakończe współprace, ale sytuacja się poprawiła a ja w swojej naiwności wierzyłem, że mają pod kontrolą swoje systemy. Przedłużyłem abo o kolejny rok i teraz ponoszę tego konsekwencję. Od 3 tygodni nic nie działa jak powinno. E-mail potrafi być niedostępny po parę godzin dziennie, przez co cała firma kuleje, bo uniemożliwia to nam sprawny kontakt z naszymi klientami. Na początku twierdzili, że wszystko u nich jest ok, że to pewnie po naszej stronie leży problem. Kiedy przedstawiłem im argumenty eliminujące nasze błędy, zaczęli prosić o treść komunikatów z programów pocztowych. Oczywiście to problemu nie rozwiązało, w ciągu 3 ostatnich tygodni dostałem już kilka informacji odnośnie przyczyny awarii, a to migracja serwera, a to macierz się odbudowuje po awarii, nawet informacja o ddosie się znalazła. Również kilkukrotnie informowano mnie, że już wszystko jest ok i problem zostal usunięty - niestety jeszcze dziś rano poczta nie działała, podobnie jak dostęp do cPanel czy webmail. Czego jeszcze można się uczepić? Kontakt z BOK - za czasów wybierania nr wew. działu po połączeniu z infolinią - przez kilka lat współpracy nigdy nie udało mi się dodzwonić do technicznych, nawet będąc przekierowanym z innych działów. Sygnał oczywiście był zawsze, niestety słuchawki nikt nie podnosił. Teraz następuje automatyczne połączenie (bez wyboru działu) z BOK i mają tam ludzi, ktorzy zbywają ludzi dochodzących swoich racji mówiąc im żeby wysłali mail - niestety na mail potrafią nie odpowiadać po kilka dni Podsumowując ignorancja i niekompetencja. NIEPOLECAM! ...bo nie tylko możecie stracić nerwy pieniądze i czas, ale i cenny wizerunerk pośród Waszych klientów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2011 Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/28-az-pl/ Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/28-az-pl/ Dyskusje o ofercie i firmie: Pytania, komentarze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach