sh89 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 21, 2016 (edytowany) Poszukuję pracy na stanowisku ( Junior ) GNU Linux Administrator Od razu podkreślam iż nie mam doświadczenia w administrowaniu środowisk stricte hostingowych. Mój skrócony profil wykształcenie kierunkowe na kierunku informatyka angielski komunikatywny w piśmie ( testowane na irc, forach internetowych ), czytam dokumentację anglojęzyczną, rozumienie nagrań audio w tym języku na tematy techniczne 10 lat doświadczenia "roota" różnych dystrybucji Linuksa (zaczynałem hobbystycznie w liceum) - głównie Debian, epizod z Gentoo, kilka lat Archa I know how to RTFM lubię rozwiązywać nowe problemy z którymi się dotąd nie stykałem podstawowa wiedza o konfiguracji FreeBSD na uczelni w ramach zajęć konfigurowałem urządzenia JUNIPER i CISCO edytory: Emacs, vim, jak nie ma to ed jestem zaznajomiony z bazowymi konceptami związanymi z sieciami i protokołami dzięki uczelni shell i skryptowanie: bash, tcsh, AWK, sed wiem gdzie szukać logów co do Perla to zdarzyło mi się w przeszłości napisać kilka skryptów wiem do czego służy wireshark i jak go używać paranoiczne podejście do kwestii bezpieczeństwa Miałem do czynienia z MySQL ( tworzenie zapytań, tabel, baz, dodawanie użytkowników ). Konfigurowałem serwer ssh, Apache, MySQL, tftp, umiem skompilować aplikacje i kernel ze źródeł Ponadto wspomnę jeszcze o: bardzo dobra znajomość C ( samodzielne projekty w programowaniu systemowym, praktyki przy kernelu ) i znajomość narzędzi do przeglądania dużych projektów w C, śledzenia wywołań bibliotecznych i systemowych zdolność do analiy ( jak i tworzenia ) kodu pisanego proceduralnie stworzyłem kiedyś w liceum instalację Linuksa z bazowymi narzędziami bootującą się z jednej dyskietki 3,5 cala zainteresowania filozofią UNIX i systemem Plan9 poczucie humoru Osoby zainteresowane proszę o podanie adresu do przesłania CV/dalszej korespondencji lub kontakt prze PW. Lokalizacja: w obecnej chwili mieszkam w Krakowie, ale w skale nie jest to wyryte. Ed