ryzio 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2016 Więc temat jest dość trudny, bo: - dużo kobiet w teamie - klienci korzystają z systemu zatem, nie dość, że rozwiązanie musi być przyjemne dla oka to i funkcjonalne, a co potrzebne poniżej: - system do zarządzania projektami - zintegrowany jakoś cloud na pliki - wbudowany czas - kalendarz Jeżeli ktoś zna dobre i najlepiej darmowe rozwiązanie to z wielką chęcią wysłucham i zapoznam się. Oczywiście nie odrzucam płatnych wersji, ale oczywiście w granicach rozsądku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2016 Sprawdź skrypt group-office. Wdrażałem kiedyś to rozwiązanie dla małego biura, ale dziewczyny sobie chwaliły. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2016 Nie ma nic darmowego "out the box". Bitrix? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2016 ZURMO? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2016 https://www.fengoffice.com/web/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2016 Sprawdź skrypt group-office. Wdrażałem kiedyś to rozwiązanie dla małego biura, ale dziewczyny sobie chwaliły. Fajne. Da się zainstalować na sharedzie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 20, 2016 Fajne. Da się zainstalować na sharedzie? Nawet w isntallatronie jest. Są chyba dwie wersje. OpenSource i płatna. OpenSource zupełnie wystarcza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach