romanos 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2016 Nie wiem kto kupuje takie oferty - ale w sumie sami jesteście sobie winni Lubisz testować słabe usługi to wytestowałeś, co jeszcze oczekujesz Tak właśnie jest, lubię testować takie oferty a chociażby bo to aby takie firmy jak SSDCloud.pl nie psuły opinii innym profesjonalnym firmom hostingowym i nie psuły im rynku zaniżając ceny oferując nielimitowane hostingi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2016 Inne firmy bazują na opiniach własnych klientów nie na konkurencji więc zabawa w matkę teresę polskiej branży hostingowej to raczej zbędna robota. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
romanos 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2016 Inne firmy bazują na opiniach własnych klientów nie na konkurencji więc zabawa w matkę teresę polskiej branży hostingowej to raczej zbędna robota. Mówiąc szczerze to ten temat na forum jest o firmie SSDCloud.pl i jeśli masz cos do powiedzenia w tym temacie to napisz bo właśnie szkoda to pisać takie posty jak Twój, nic nie wnoszące do tematu. Miałem okazje współpracować z firmą SSDCloud.pl więc wyraziłem swoją opinie, więc Devon daruj sobie swoje komentarze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2016 kiepskie serwery, które nie mogą obsłużyć strony na CMS Joomla. Joomla może działać bezpiecznie tylko na serwerze bez dostępu do sieci Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
romanos 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2016 Joomla może działać bezpiecznie tylko na serwerze bez dostępu do sieci Więc wytłumacz mi dlaczego na nowym serwerze Joomla śmiga jak trzeba. W tym wątku nie chodziło mi o bezpieczaństwo tylko o jakość serwerów i jakość obsługi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2016 Joomla może działać bezpiecznie tylko na serwerze bez dostępu do sieci Przesadzasz teraz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bartek-r 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2016 Po przeczytaniu opinii, którą napisał Romanos doszedłem do wniosku, że chyba Bóg mnie uratował, że nie kupiłem hostingu w firmie SSDCloud.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2016 Więc wytłumacz mi dlaczego na nowym serwerze Joomla śmiga jak trzeba. W tym wątku nie chodziło mi o bezpieczaństwo tylko o jakość serwerów i jakość obsługi. Ile działa? Jak podziała rok bez włamania, to pogadamy Nie ma dnia, żebym nie widział włamania na ten cudowny "skrypt"... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
romanos 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2016 Ile działa? Jak podziała rok bez włamania, to pogadamy Nie ma dnia, żebym nie widział włamania na ten cudowny "skrypt"... Co prawda nie o tym jest temat tego wątku ale skoro zadałes pytanie to Ci odpiszę. Joomla o której wspomniałem działa na nowym serwerze dopiero tydzień ale posiadam jeszcze kilka Joomli postawionych na innych serwerach i działają juz nieprzerwanie przez kilka lat, więc Twoja teza jest błędna. Owszem, że zdarzają sie włamania do Joomla ale włamać sie to można wszędzie bo na każdy serwer, do kazdego CMS i na każdą stronę bo nie ma 100 % zabezpieczeń. Jesli sa włamania do Joomla to tylko dlatego, że administartorzy nie dbaja o swoje strony i instaluja różnego rodzaju rozszerzenia z niewiadomego źródła. Skoro piszesz takie opinie o Joomla to albo nie miałeś z nią doczynienia albo nie masz w tym momencie bo ja mam z nia doczynienia i bardzo lubie ten CMS i jeszcze nigdy mnie nie zawiódł ale tak jak pisałem wcześniej, że wszędzie mozna sie włamać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość wladcapierscieni Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2016 Romanos - czy po zablokowaniu strony ze względu na infekcję otrzymałeś jakiegokolwiek maila od providera? Trochę to dziwne, że coś Ci zablokował i nawet nie poinformował o tym. Według mnie nie ma znaczenia czy hosting jest za 5 czy 500 zł, jeśli za coś płacę nawet symboliczne pieniądze to powinno działać Oczywiście nie ekscytuję się Twoją opinią, bo nie znam wersji drugiej strony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
romanos 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2016 Romanos - czy po zablokowaniu strony ze względu na infekcję otrzymałeś jakiegokolwiek maila od providera? Trochę to dziwne, że coś Ci zablokował i nawet nie poinformował o tym. Według mnie nie ma znaczenia czy hosting jest za 5 czy 500 zł, jeśli za coś płacę nawet symboliczne pieniądze to powinno działać Oczywiście nie ekscytuję się Twoją opinią, bo nie znam wersji drugiej strony. Nie dostałem zadnej informacji od providera, że zamierza mi wyłączyć stronę ani nawet jak juz wyłączył. Sam musiałem sie dopytywać dlaczego mój serwera został zablokowany i dopiero po kilku mejlach i bodajże po 3 godz. raczył cokolwiek odpisać. Dyskusja na forum trwa na dobre a włascieiel firmy SSDCloud.pl nie raczy skomentować tych rewelacji co napisałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ssdcloud 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 19, 2017 Witam Serdecznie! Jak sprawa wygląda z naszej strony? Nie możemy zaprzeczyć blokady konta użytkownika z powodu infekcji, jednak blokada ta została wykonana po automatycznym powiadomieniu użytkownika przez cPanel o zagrożeniu, na adres e-mail podany w zamówieniu usługi. Moduł ten daje użytkownikowi 2 dni na reakcję, po czym wykonuje automatyczną blokadę konta. Użytkownik oczywiście otrzymał możliwość pobrania całego backup-u, po czym backup ten został trwale usunięty. Nie zależy nam na tworzeniu stron opartych o "kradzionych" użytkownikom skrypty lub pliki stron. Wolimy stworzyć coś, czego nie ma na rynku od podstaw. Właściciel serwerowni czy reseller? Oczywiście że reseller. Prowadzimy odsprzedaż kont hostingowych. Firma, która udostępnia nam tę usługę posiada bardzo dobre opinie, a ponad to istnieje od wielu lat. Czy nasza firma upada z uwagi na niską cenę kont hostingowych? Wręcz przeciwnie, była to wyłącznie akcja marketingowa z uwagi na okres w którym ją przeprowadziliśmy. Aktualnie cena jest na standardowym poziomie. Czytamy opinie niektórych użytkowników typu: tanie nie jest dobre.Większość tanich usług faktycznie nie jest wysokiej jakości, my natomiast nie oferujemy "Bóg Wie Czego", dajemy możliwość uruchomienia strony, postawienie CMS lub innego skryptu, który nie wymaga więcej niż oferujemy. Mamy regulamin, którego użytkownicy muszą przestrzegać. W UK dba się o prawa autorskie i inaczej podchodzi się do ich tematu, a w szczególności odszkodowań. Dlatego nasze usługi są ograniczone pod kątem możliwości udostępniania potencjalnie nielegalnych plików. Teraz pytanie dlaczego potencjalnie?Nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy udostępniony plik jest legalny, chyba że użytkownik posiada pisemną zgodę na jego udostępnianie i rozpowszechnianie. W przeciwnym razie taki plik muzyczny, wideo (teledysk, film), musimy uznać za nieoryginalny. Teraz meritum naszej odpowiedzi. Nie zagroziliśmy klientowi skierowaniem sprawy na drogę sądową bezpodstawnie. Klient obrzucał nas błotem, groził i szantażował, dlatego zaoferowaliśmy mu rozwiązanie polubowne lub po prostu skierowanie sprawy na drogę sądową, gdzie może dochodzić swoich praw. Poprosiliśmy go o napisanie całej prawdy, a nie tylko tej "wygodnej" dla niego. W razie jakiś kolejnych wątpliwości, z przyjemnością udzielimy odpowiedzi. Administrator SSDcloud.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 (edytowany) Teraz pytanie dlaczego potencjalnie? Nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy udostępniony plik jest legalny, chyba że użytkownik posiada pisemną zgodę na jego udostępnianie i rozpowszechnianie. W przeciwnym razie taki plik muzyczny, wideo (teledysk, film), musimy uznać za nieoryginalny. Że co? Reprezentujecie właścicieli praw autorskich z którymi nie posiadacie takich umów? Prawo jasno definiuje jakie treści są uznane za nielegalne. To właściciele praw autorskich mogą zgłosić takie roszczenia (przez choćby abuse, dcma). Rozumiem że przeglądacie wszystkie pliki klientów oceniając czy mają prawa do niego czy nie ? Prawo w UK niczym się nie różni - odpowiedzialność można zwalić na użytkownika. Oczywiście jest rodzaj materiałów których rozpowszechnianie jest karane przez prawo. W większości jednak te materiały nie stanowią treści nielegalnych, przez co brakuje prawnych możliwości reagowania na nie. Więc od początku https://i.imgur.com/geEEMSG.png Czy posiadacie prawo do używania zastrzeżonego znaku towarowego należącego do Dropbox, Inc? Ich dział prasowy jasno definiuje w jakim celu można używać takie logo. Czy posiadacie prawo do używania zastrzeżonego znaku towarowego Google Drive - dokumentacja jasno określa że można użyć tego znaku w przypadku zarejestrowanej aplikacji wykorzystującej API Google Drive. W przypadku firm hostingowych logo Cloudflare można wykorzystywać w materiałach reklamowych wyłącznie po dołączeniu do programu: https://www.cloudflare.com/partners/view-partners/ - wysłałem zapytanie do CF czy macie takie prawo. Pomijam że to stara wersja loga która została wycofana z użycia. Inne loga to już inna sprawa. Zanim zaczniecie wygłaszać swoje opowieści to najpierw zacznijcie od siebie. Ta grafika z laptopem - jakość dosłownie jak w 2000 roku na VGA Strona wygląda tragicznie, tani reseller, wiarygodność biznesowa wątpliwa - raczej nikt w obecnych czasach na taką ofertę się nie skusi Edytowano Styczeń 20, 2017 przez devon (zobacz historię edycji) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ssdcloud 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 Witam, Posiadamy regulamin opisujący sytuacje związane z plikami na serwerze. Rejestracja w naszym serwisie jest równoznaczne z jego akceptacją. Jeśli ktoś nie akceptuje naszego regulaminu, to się nie rejestruje. Plików nie przeglądamy, jest do tego stworzony automat, którego działania nie możemy opisywać z uwagi na kwestie bezpieczeństwa. Aktualnie opracowujemy nową wersję strony internetowej, która niebawem będzie dostępna z pełną ofertą: - hosting współdzielony- hosting dedykowany (dedykowane IP, CPU, RAM)- serwery VPS- domeny- certyfikaty SSLCo do klientów - nie narzekamy, dziennie przybywa po kilkaset nowych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 (edytowany) Jak czytam takie bzdury to nie wiem co mam napisać... Kilkaset klientów dziennie ? podejrzewam ,że home czy nazwa nie zawsze mogą pochwalić się takim dziennym przyrostem ale ssdcloud z darmowym szablonem który nawet nie jest dobrze przerobiony tak...Po za tym niby jak skanujecie pliki ? ...sratata ,że w celu bezpieczeństwa nie zdradzisz tej informacji (co to ma do bezpieczeństwa ???)... po prostu podejrzewam ,że niczego nie możecie więcej zrobić niż porównywać rozszerzenia i rozmiary plików albo wcale nic nie skanujecie ? Proszę nie wciskaj kit ,że macie specjalnie oprogramowanie które przeszukuje dysk w poszukiwaniu plików video/audio i jakoś je dekompresuje a pozniej analizuje (jak to obciąży prace dysku serwera?) - bo niby jak inaczej jesteście wstanie je analizować ? Edytowano Styczeń 20, 2017 przez Rafiki (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MultiGamers.pl 1 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 Witam, Posiadamy regulamin opisujący sytuacje związane z plikami na serwerze. Rejestracja w naszym serwisie jest równoznaczne z jego akceptacją. Jeśli ktoś nie akceptuje naszego regulaminu, to się nie rejestruje. Plików nie przeglądamy, jest do tego stworzony automat, którego działania nie możemy opisywać z uwagi na kwestie bezpieczeństwa. Aktualnie opracowujemy nową wersję strony internetowej, która niebawem będzie dostępna z pełną ofertą: - hosting współdzielony - hosting dedykowany (dedykowane IP, CPU, RAM) - serwery VPS - domeny - certyfikaty SSL Co do klientów - nie narzekamy, dziennie przybywa po kilkaset nowych. Pomijając fakt, że Państwa regulamin i "polityka prywatności" jest kompletnie nieczytelna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 (edytowany) Do zarzutów dotyczących używania loga Cloudflare (oraz innych) się nie odnieśliście - dostałem właśnie odpowiedź od działu prasowego że przekazali do prawnego czy została zawarta umowa (platforma dla partnerów) zgodnie z którą można wykorzystywać to logo komercyjnie Edytowano Styczeń 20, 2017 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 Chciałem wejść na waszą stronkę wpisałem ssdcloud w google i? I nic... Na pierwszej stronie tylko ten temat a was nie ma... Skąd klienci wiedzą o was? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 Skąd klienci wiedzą o was? Wy nie macie dzięki WHT setek klientów dziennie? Dziwne 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 Wy nie macie dzięki WHT setek klientów dziennie? Dziwne Kurcze to za nabijanie postów i oferowanie w tematach muszę iść do Marka po podwyżkę 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SchErk 16 Zgłoś post Napisano Styczeń 20, 2017 (edytowany) Teraz takie pytanie z dupy. Czemu korzystacie z darmowego szablonu autorstwa w3layouts? Gdzie stopka autora ? https://ssdcloud.pl/css/style.css Author: W3layout Author URL: http://w3layouts.com License: Creative Commons Attribution 3.0 Unported License URL: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ Zajmujecie się projektowaniem stron www, a do waszego projektu skorzystaliście z darmowego szablonu... Dziwne.... http://ucloud9.co.uk/ Po co w profilu na tym forum ukrywacie nazwisko właściciela? W szablonie macie taki ładny wyjątek . <meta name="author" content="Przemysław Pasxeko"> # Dodatek dla was https://beta.companieshouse.gov.uk/company/09775232 https://beta.companieshouse.gov.uk/officers/7tKeHiJ4RX5imfGcUqvx4wQZnSk/appointments Edytowano Styczeń 20, 2017 przez SchErk (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
romanos 2 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2017 Nie było mnie jakiś czas na forum bo zajmowałem się innymi sprawami ale dzisiaj zobaczyłem, że pan Przemysław z firmy SSDCloud.pl po przeszło miesiącu raczył odpowiedzieć na moją opinię na temat jego firmy. Zaraz po wystawieniu mojej opinii zaglądałem codziennie na forum ale nie doczekałem się odpowiedzi od właściciela firmy. Ja opinie wystawiłem 18 grudnia 2016 a pan Przemysław odpowiedział dopiero 19 stycznia 2017 roku, zwłaszcza że przesłałem mu bezpośredni link do tematu gdzie mam zamiar wystawić opinię. Długo myślał nad odpowiedzią a jak już coś wymyślił to napisał samą nieprawdę. Tak to jest jak się nie ma argumentów i dowodów to wymyśla się kłamstwa niepoparte faktami, cytuję odpowiedź pana Przemysława: "Jak sprawa wygląda z naszej strony? Nie możemy zaprzeczyć blokady konta użytkownika z powodu infekcji, jednak blokada ta została wykonana po automatycznym powiadomieniu użytkownika przez cPanel o zagrożeniu, na adres e-mail podany w zamówieniu usługi. Moduł ten daje użytkownikowi 2 dni na reakcję, po czym wykonuje automatyczną blokadę konta. Użytkownik oczywiście otrzymał możliwość pobrania całego backup-u, po czym backup ten został trwale usunięty. Nie zależy nam na tworzeniu stron opartych o "kradzionych" użytkownikom skrypty lub pliki stron. Wolimy stworzyć coś, czego nie ma na rynku od podstaw." "Teraz meritum naszej odpowiedzi. Nie zagroziliśmy klientowi skierowaniem sprawy na drogę sądową bezpodstawnie. Klient obrzucał nas błotem, groził i szantażował, dlatego zaoferowaliśmy mu rozwiązanie polubowne lub po prostu skierowanie sprawy na drogę sądową, gdzie może dochodzić swoich praw. Poprosiliśmy go o napisanie całej prawdy, a nie tylko tej "wygodnej" dla niego." Szanowny panie Przemysławie, przecież wie pan dokładnie że wszystko co pan napisał jest kłamstwem. Nie dostałem żadnego powiadomienia od pana ani żadnego powiadomienia automatycznego. Nie było także żadnych wirusów na moim koncie hostingowym. Zablokował mi pan dostęp do konta i nie pozwolił mi pan pobrać kopii. Jest pan żałosny panie Przemysławie. Nie obrzucałem pana błotem, nie groziłem panu ani nie szantażowałem jak pan to napisał no chyba że nazwie pan groźbami i szantażem informację którą do pan wysłałem, że zamierzam opublikować na tym forum opinie o pana firmie. To wszystko jest wierutnym kłamstwem. Mimo ze zablokował mi pan konto to moje e-maile do pana były bardzo kulturalne ale rzeczowe i niestety prawda w nich zawarta przeszkadzała panu więc zablokował mi pan konto aby zatrzeć ślady naszej korespondencji. Nie przewidział pan tylko tego, ze ja zrobię kopie całej naszej korespondencji.W przeciwieństwie do mnie to pan mi groził pozwem do sądu ale jakoś się nie doczekałem. Panie Przemysławie z firmy SSDCloud.pl, aby pisać takie rzeczy jak pan napisał trzeba mieć na to dowody bo tak jak pisałem wcześniej wszystko co pan napisał jest wierutnym kłamstwem i powinien się pan za to wstydzić. Proponuję panu przeglądnąć naszą całą korespondencje gdy jeszcze miałem u pana hosting i jeśli znajdzie pan tam jakieś moje wypowiedzi potwierdzające to co pan napisał to mimo, że jest coś takiego jak tajemnica korespondencji to ja osobiście zwalniam pana z jej przestrzegania i proszę dokładnie przedstawić tu na forum kopie naszej korespondencji. Jeśli nie ma pan kopii to chętnie panu ją udostępnię bo tak jak pisałem wcześniej to posiadam całą kopie naszej korespondencji. Reasumując moją wypowiedź to napisze panu, że na kłamstwie i oszukiwaniu klientów to daleko pan nie zajedzie. Jeśli nie umie pan prowadzić firmy to niech pan zajmie się czymś innym bo i tak wystarczająco się pan ośmieszył. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ssdcloud 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2017 Witamy, Co do zarzutów darmowego szablonu, wykorzystywanego w celach komercyjnych - posiadamy wykupione prawa (fakturka). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WielkiSzu 5 Zgłoś post Napisano Maj 26, 2017 O bosz..., "fakturka". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Maj 27, 2017 O bosz..., "fakturka". Czepiasz się, mógł napisać faktóra. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach