kubik.private 0 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2016 Od wczoraj rana (conajmniej) niektóre VPSy na homecloud pozostają niedostępne - nie odpowiadają na żadnym porcie. Infolinia informuje o "przejściowych trudnościach", nie wiadomo jaki będzie czas rozwiązania problemu. Wieczorem nasze VPSy ruszyły, jednak obecnie, jak widzę, znowu nie działają. Podobne zdarzenie, jednak trwające krócej, miało miejsce około miesiąca temu. Zasadniczo jestem niemile zaskoczony jakością usługi - typowy hosting w homie zawsze był OK, tutaj niestety jest dużo gorzej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
okm 0 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2016 Mam taki są problem, pani na infolinii poinformowała mnie że to problem z ich oprogramowaniem sieciowym które dostarcza im inna firma i stąd te kłopoty. U mnie problemy są od niedzieli do dziś, ciekawe jak długo więc zastanawiam się nad ekspresową migracją bo klienci jeszcze grzecznie ale już mają nerwa. Zastanawiam się nad godaddy bo u nich helpdesk jest naprawdę rewelacyjny, mam tylko taki z tym kłopot że wszytko u mnie jest na plesku a oni maja wszytko na cPanel. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2016 To była kwestia czasu zanim posypie im sie Plesk... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lucaspl 18 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2016 Plesk jak plesk, Odin to zlepek różnych softów, które potrafią wybuchnąć w każdym miejscu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
okm 0 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2016 odin jest rowniez w az.pl i po zmianie panelu na odin szczerze odradzam klientom az.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kubik.private 0 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2016 (edytowany) U nas z pleska ani cpanelu nie korzystamy, ale wymagamy od hostingodawcy umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych. To jest ich duży plus, bo mają takie coś z automatu. No i ceny całkiem konkurencyjne. Natomiast faktycznie, ten ich odin to jakiś dramat jest. Zawsze dostaję białej gorączki jak mam z tego korzystać - tak nieintuicyjnego panelu jeszcze nie widziałem. Nasze serwery zaczęły działać. Niech tak już pozostanie. Edytowano Listopad 29, 2016 przez kubik.private (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
okm 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2016 a u mnie znów wszytko zdechło, nawet restartu nie mogę zrobić, dostać się do logów ani do konsoli, totalna dupa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2016 Awarie zdarzają się każdemu, więc tu polecał bym kontakt z supportem, bo narzekanie na forum raczej nie pomoże. W przypadku VPS jest spora konkurencja więc za pewne po fali niezadowolenia wybierzecie sobie coś innego. Fakt w Polsce jest słabo jeżeli chodzi o oferty Cloud, ale zawsze mamy oferty zagraniczne, a ms przy WEB nie robią różnicy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
home.pl 10 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2016 (edytowany) Witajcie, wypada nam jedynie potwierdzić, że utrudnienia na przestrzeni ostatnich dni rzeczywiście występowały i przeprosić naszych klientów za powstałe utrudnienia. Błąd w infrastrukturze sieciowej spowodował, że cześć usług VPS i Pro Cloud, znajdująca się na konkretnych kontenerach była okresowo niedostępna z zewnątrz lub działała zauważalnie wolniej, odpytywanie ich za pomocą zewnętrznych narzędzi mogło kończyć się time'outami. Sytuacja była o tyle specyficzna, iż nawet po wdrożeniu stosownych fixów błąd wracał po kilku/kilkunastu godzinach. Nasi administratorzy podjęli w tej sytuacji decyzję, aby zoptymalizować działanie usług i zmigrować część z nich, jak również zaktualizować środowisko. Od razu odpowiem może na ewentualne zarzuty - utrudnienia nie wynikały z oversellingu (tak, wiemy, że jest to "ulubione" zjawisko w przypadków VPSów, ale my tego unikamy - stąd brak w naszej ofercie regularnych usług za 5 zł/mc), źródło problemu było inne. Na chwilę obecną problem został zażegnany, jednakże w dalszym ciągu monitorujemy status usług, aby upewnić się, że wszystko gra w najlepsze. Dmuchamy i chuchamy na serwery naszych klientów Za wszelkie problemy, downtime'y i opóźnienia przepraszamy. W kwestii rekompensaty zapraszamy do kontaktu wraz z numerem subskrypcji - do każdego zgłoszenia podejdziemy indywidualnie i zaproponujemy stosowne rozwiązanie: https://homecloud.pl/o-nas/kontakt/ Edytowano Grudzień 1, 2016 przez home.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystek 5 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2019 Czy ktoś ma obecnie problem z usługami home.pl? Pomagam znajomej naprawić jej instalację WordPressa, na serwerze pewnej fundacji, na którym grzecznościowo hostowana jest jej strona i podpięta jej domena. Dostałem login do panelu, bym mógł skonfigurować dostęp FTP do folderu domeny. Z panelem hostingowym home.pl mam do czynienia pierwszy raz (nie licząc domeny tej znajomej, którą kiedyś miała w home.pl, a którą przeniosłem niedawno do innej firmy). Usługa to Business Cloud Server, a serwer to http://serwer1338516.home.pl/ (IP: 185.13.232.126 ) Serwer chodzi mułowato - obecnie nie mogę połączyć się FTP-em, bo wywala mi komunikat "timed out". Panel tak samo, działa tak jakby chciał, ale nie mógł. Czy jest gdzieś w home.pl strona, która pokazuje stan działania serwerów? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach