czy korzysta ktoś może z Cloud Deskopa z OVH? Ogólnie miałem z nim pewien problem i postanowiłem zresetować maszynę, niestety po tej operacji w Horizonie (na wersji webowej i desktopowej tak samo) otrzymuję tylko komunikat o następującej treści: "The source desktop assigned for this desktop is not currently available. Please try connecting to this desktop again later, or contact your system administrator." Próbowałem ponowne resetować, restartować - niestety nic to nie pomogło. Oczywiście otworzyłem 3 zgłoszenia, ale support niestety leży. Miał ktoś może podobne problemy?
Witam,
czy korzysta ktoś może z Cloud Deskopa z OVH? Ogólnie miałem z nim pewien problem i postanowiłem zresetować maszynę, niestety po tej operacji w Horizonie (na wersji webowej i desktopowej tak samo) otrzymuję tylko komunikat o następującej treści: "The source desktop assigned for this desktop is not currently available. Please try connecting to this desktop again later, or contact your system administrator." Próbowałem ponowne resetować, restartować - niestety nic to nie pomogło. Oczywiście otworzyłem 3 zgłoszenia, ale support niestety leży. Miał ktoś może podobne problemy?
Pozdrawiam,
Jakub Gross
Udostępnij ten post
Link to postu