Skocz do zawartości
pytex

TeamSpeak 3 ddos? Proszę o przeglądnięcie Logów

Polecane posty

Brak możliwości połączenia z accounting.... Jakie porty blokujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Q5K0ipK.png

dodam że serwer działa normalnie póki co, ale już tak było i raz się wyłączył po 10 dniach a ostatnio co 3/4 godziny. (licencja non profit)

Edytowano przez pytex (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaktualizuj serwer. Może to też być wina bugów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

A nie przeniosłeś licencji przypadkiem z jednego na drugi serwer? Nie pamiętam, ale chyba przy rejestracji nonprofit musisz podać IP tsa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest to nowa instalacja to poczekajmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Logi zapisują się w katalogu /logs/...

Te logi co podałeś dotyczą jedynie połączeń użytkowników, a te z folderu logs określą co się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wyłącza się mniej więcej co 24h to problem z licencją serwer ts odpytuje accounting.teamspeak.com jeśli coś pójdzie nie tak serwer się wyłączy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×