pytex 0 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2016 (edytowany) Tak jak w temacie. Server się wyłącza z komunikatem Serwer został wyłączony: Server Shutdown! Logi w linku, z góry dziękuję. http://www4.zippyshare.com/v/VYhtJtwm/file.html Edytowano Listopad 4, 2016 przez pytex (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
furek 37 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2016 Licencja lub ktoś ci wyłącza przez query. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2016 Brak możliwości połączenia z accounting.... Jakie porty blokujesz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pytex 0 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2016 (edytowany) dodam że serwer działa normalnie póki co, ale już tak było i raz się wyłączył po 10 dniach a ostatnio co 3/4 godziny. (licencja non profit) Edytowano Listopad 4, 2016 przez pytex (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2016 Zaktualizuj serwer. Może to też być wina bugów... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pytex 0 Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2016 to jest nowiutka instalacja sprzed godziny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Listopad 4, 2016 A nie przeniosłeś licencji przypadkiem z jednego na drugi serwer? Nie pamiętam, ale chyba przy rejestracji nonprofit musisz podać IP tsa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pytex 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2016 nie, licencja jest tylko na jednym serwerze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2016 Skoro jest to nowa instalacja to poczekajmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pytex 0 Zgłoś post Napisano Listopad 5, 2016 logi z dzisiaj http://hastebin.com/wiligenale.rb Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SchErk 16 Zgłoś post Napisano Listopad 6, 2016 Logi zapisują się w katalogu /logs/... Te logi co podałeś dotyczą jedynie połączeń użytkowników, a te z folderu logs określą co się dzieje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
filip_b 19 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2016 Jeśli wyłącza się mniej więcej co 24h to problem z licencją serwer ts odpytuje accounting.teamspeak.com jeśli coś pójdzie nie tak serwer się wyłączy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach