eska97 0 Zgłoś post Napisano Październik 27, 2016 Cześć. 2 tygodnie temu Hosteam zablokował ruch UDP z biznes-hostu. W hosteamie mam postawionego Teamspeaka, a w biznes-hoście boty muzyczne do niego. Już trochę czasu minęło, a support obu firm mnie olewa. W związku z tym chciałbym łączyć się poprzez VPN PPTP do serwera TS. Czy istnieje możliwość, aby jedynie screeny łączyły się poprzez VPN? Proszę o pomoc! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
assasin 2 Zgłoś post Napisano Październik 27, 2016 Nie możesz wybrać obydwu usług w jednej firmie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DreamPL 1 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2016 Moim zdaniem źle zadane pytanie. Wystarczy podać w danych połączenia bota muzycznego IP serwera TS3 w sieci VPN. Jeżeli korzystasz z VPS bizneshost tylko dla bota muzycznego to czemu nie pomyśleć nad alternatywą -> https://www.multigaming.pl/serwer/music_bot Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eska97 0 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2016 (edytowany) multigaming? nie, dziękuję. już miałem u was postawionego ts i restartowanie VPS po kilka razy w godzinach 18-22 to był standard. Raz nawet wpuściliście mi (bez pytania) bota, który sam zmieniał liczbę slotów na 32. W dodatku potrafię skonfigurować sobie sinusbota.Hosteam jest 4 razy droższy, a bizneshost nie ma skutecznego firewalla Edytowano Październik 29, 2016 przez eska97 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy Zgłoś post Napisano Październik 29, 2016 multigaming? nie, dziękuję. już miałem u was postawionego ts i restartowanie VPS po kilka razy w godzinach 18-22 to był standard. Raz nawet wpuściliście mi (bez pytania) bota, który sam zmieniał liczbę slotów na 32. W dodatku potrafię skonfigurować sobie sinusbota. Hosteam jest nieco droższy, a bizneshost nie ma skutecznego firewalla Po pierwsze - restarty na pewno nie były wykonywane w godzinach 18-22 - jeżeli tak było to były to jednostkowe przypadki a nie "kilka razy". Od ponad pół roku trzymamy uptime serwerów na wysokim poziomie - wcześniejszy restart w godzinach porannych (7-8 rano w tygodniu) powodowany był aktualizacją jak wiemy dziurawego oprogramowania jakim jest TeamSpeak (bezpieczeństwo przede wszystkim). Po drugie - ten "bot" sprawdza ustawienia każdej instancji i jeżeli nie przeczytałeś jak działa nasz panel zarządzający to prawdopodobnie nie zmieniłeś też liczby slotów - stąd też ta ciągła zmiana slotów. Co do sinusbota - jego konfiguracja jest bajecznie prosta, lecz u nas otrzymujesz wygodny panel, możliwość wgrywania dodatków (+ pełno dodatków dostępnych out-of-the-box) i 100% pewność że będzie on działał z serwerami w HT i OVH i to w cenie dużo mniejszej niż zwykły VPS (nie będę tutaj wspominać również o bezpieczeństwie takiego rozwiązania). Na koniec tylko dopowiem że w HosTeam'ie MultiGaming zajmuje szczególne miejsce i posiadamy najmocniejszą możliwą ochronę przed atakami DDoS - nieosiągalną dla zwykłych, szarych klientów z VPS'ami. Polecam również zasięgnąć wiedzy, czym jest tzw. "firewall" w odniesieniu do wymienionych przez Ciebie firm hostingowych, bo wydaje mi się że błędnie używasz tego określenia. Odnosząc się do Twojego problemu - "screeny" nie "łączą się" ze sobą - screen to tylko wirtualny terminal. Najprościej byłoby skonfigurować sinusbota który łączyłby się po interfejsie ppp + ewentualną magię w iptables (snat/dnat) po obu stronach. Serdecznie pozdrawiam. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eska97 0 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2016 Byłem waszym klientem jakiś niecały rok temu. Może się zmieniło u was, ale wolę przepłacać w net-speaku. Przepraszam bardzo, za negatywną opinię, ale zirytowalo mnie to, że gdy szukam pomocy w nauce obsługi linuxa, przychodzi mi gościu z podpisem firma: multigaming.pl pisać o swoich usługach i to w dodatku po tym jakie mam z wami doświadczenia. Restarty o tych godzinach się zdarzały, a co do 32 slotow... nie wiem co ten wasz bot miał kontrolować na vps. Sam pan z supportu zawitał na zobaczyć dlaczego to zmienia sloty i przyznał że to błąd nowej wersji tego bota, który był (może i nadal jest) u was obowiązkowy. Wracając do tematu. Wiem że screeny to osobne terminale, ale kompletnie nie wiem jak zabrać się za wszystko związane z tymi vpn-ami tak, aby nie odciąć sobie dostępu do ssh. Kierując się poradnikami które znalazłem, zawsze odcinalem sobie dostęp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach