Kris83 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 27, 2016 tgx, tu nie ma paradygmatu, że "od ręki". Od 1,5 miesiąca codziennie, średnio 1,5 raza na dzień, były "Connection Timeout" i telefony do mnie. W końcu postanowiłem ten skrytykowany na dzień dobry w tym wątku Uptime Robot zamontować żeby zobaczyć jak to wygląda, zacząłem zgłaszać to admina - były jakieś odpowiedzi ale problem występował. Kilka dni temu posypał się serwer na 1,5h, dziś na ok 1,5h także. W między czasie te "Connection Timeout". Najzabawniejsze jest to, że dziś o 21:39 znów DOWN - trwający gdzieś 10 minut - tradycyjnie, a jakże. Do diabła przeklętego - co się dzieje? Do przeklętego diabła - ile jeszcze to potrwa? Poza tym admin udziela mi bardzo ogólnych informacji, ogólnie...to jak to mówią w pyrlandii...ma mnie "w ch**u" widocznie - odpowiedzi są gorzej niż ogólnikowe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Wrzesień 27, 2016 (edytowany) Nie wtrącam się w waszą dyskusję odnośnie podzespołów serwerowych, ale nieważne jaka jest kwestia - awarie zgłaszane od półtora miesiąca, przez klienta, w usłudze serwera dedykowanego z administracją nie świadczy dobrze o ofercie, i to nieistotne czy jest to problem sprzętowy, software'owy, czy ludzki - jeśli takiej usterki nie da się rozwiązać "od ręki", gdzie moje "od ręki" na ogół kończy się z tygodniem, max dwoma - to klientowi sprawia się serwer zastępczy i interweniuje. Przynajmniej ja bym tak zrobił, ale to tylko moja opinia, może rzeczywiście mieliście jakieś powody o których nie wiem - nie zmienia to jednak stanu faktycznego. Za przeproszeniem nawet OVH mi zdołało w 3 tygodnie naprawić poważny problem z siecią i lossami po 33-50% bez powodu, bo coś mi Arbor odwalił i moje IP wylądowało na jakiejś super-zagrożonej-liście, która trzeba limitować tak, że nawet ping co sekundę nie dociera, a co 10. Nie ukrywam, że musiałem nagrywać im film i się przypominać, żeby ruszyli cztery litery i to naprawili bo się z serwera nie da korzystać - ale to jest OVH, ja tu mam serwer zrobiony z cebuli za pińć złoty, nie oczekiwałem nawet, że się w miesiąc wyrobią. Porównajcie sobie to teraz do oferty OP i sami wyciągnijcie wnioski, bo jak ktoś kiedyś napisze, że support OVH reaguje lepiej niż support w NetDC na dedyku z administracją, to stwierdzę że pijany. Edytowano Wrzesień 27, 2016 przez Archi (zobacz historię edycji) 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Wrzesień 27, 2016 tgx, tu nie ma paradygmatu, że "od ręki". Odszukałem Twoje zgłoszenie i wyjaśniam tą sytuację i te problemy - będziemy w kontakcie w tickecie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Wrzesień 28, 2016 Ale ten rynek zaczyna być smutny... Reprezentując jedną firmę robić publicznie jakieś chore przytyki drugiej @Kamikadze: jaki to ma cel ? ps. "Firma:HitMe.pl [profil prywatny]" to już lekko śmieszne, czym jest profil prywatny jeżeli w co drugim poście mamy ofertę firmową ? Misiu , nie przeginasz delikatnie czasem? aj szukasz, kombinujesz jak tu uderzyć... Niestety czasami zdarza się czy to problem w komunikacji czy problem we właściwej diagnozie przyczyn, który powoduje, że nie wszystko udaje się rozwiązać "od ręki". Niemniej zawsze staramy się wyciągać wnioski tak by podobnych sytuacji było jak najmniej. Jak już mówiłem, profil z którego pisze jest mój prywatny i moje wpisy nie mają na celu jakiegoś specjalnego, umyślnego ataku na BH bo mamy chytry plan z Hubertem jak tutaj zrobić fajne zamieszanie dla nas Wiele rzeczy wyjaśnił archi, który mnie ubiegł a ja wyraziłem tylko swoją opinię na temat tego co opisał wasz klient, który przyszedł po radę tu na forum skoro support nie był w stanie pomóc. Ja rozumiem że macie fuzje, zapewne zmiany w składzie, zmian w panelach i inne rzeczy do zorganizowania, ale dla mnie osoboście awaria serwera od 5tego września do... No mamy koniec miesiąca jest niedopuszczalna. Sam miałem u was niedawno problemy, ale ustały nagle co mnie cieszy bo serwery są w miarę ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kris83 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 29, 2016 Ok dzięki za wypowiedzi i udział w dyskusji. Ogólnie ponoć sprzętowy problem dedyka został naprawiony - zobaczymy, czas pokaże. Co do VPS-a którego tam mam to mam już 8 miesięcy gdzieś tak i jestem zadowolony, tu problemów nie było. Tak czy siak z dyskusji wyłoniłem prawdopodobną firmę do której zapukam jak problemy wrócą. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kris83 0 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2016 Znów cyrk kur*a się powtarza. Znów ten cyrk się powtarza. Dzwonią do mnie 2 osoby że "sklep nie działa znów" - osoby będące w dwóch różnych lokalizacjach. Patrzę w UpTime Robot - faktycznie, było coś. Niedostępność przez ok 6 minut. Czyżby problem wrócił?Najlepsze są odpowiedzi które otrzymuję, takie jak wcześniej otrzymywałem notorycznie, uciekające od jakiegokolwiek zaangażowania na poziomie elementarnym: "Usłyga działa w pełni poprawnie, nie zanotowalismy dla niej żadnych problemów." Tadaaaam i ch*j! Kurtyna opada. Pozamiatane. Rozumicie? Nie odnotowali problemów - muzyka gra dalej. Rozumicie. Nie no nie? Panie? Rozumisz panie? Nie ma żadnych problemów! Ot SZCZĘŚLIWCY. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2016 Czy możesz kontaktować się w tej sprawie na pomoc techniczną? Przerwa o której piszesz zostałą przez nas wykryta i administracja podjęła się jej diagnozy i naprawy. Z uwagi na to, że nie mamy w zwyczaju opisywać publicznie szczegółów interwencji na usługach klienckich zapraszamy na pomoc techniczna i bezpośredni kontakt z administratorem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kris83 0 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2016 W takim razie po kolei: 1. Kontaktowałem się z pomocą techniczną - można przeczytać o tym w moim poprzednim poście.2. A jednak była przerwa odnotowana - mi napisano, że wszystko jak najbardziej OK. 3. Chyba nikt nie ma w zwyczaju opisywać publicznie szczegółów interwencji - jednakże ja byłem publicznie zmuszony napisać, ponieważ - w nawiązaniu do pkt 2. - przekazano mi, że wszystko ok po stronie serwera - a to nie jest prawda.Jak dla mnie - pisanie tutaj to jedyny sposób na rozwiązanie problemów - i nie jest to mój wymysł. To SKUTEK pewnej PRZYCZYNY. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2016 (edytowany) A ja uważam, że taka forma reakcji jest bardzo dobrą formą. Niech pozostali wiedzą jak często i jakie problemy trafiają się w danej firmie. Pozwoli to niektórym ludziom oszczędzić czas i nerwy, i pomoże zdecydować czy usługi danej firmy są dla nich, czy jednak szukają czegoś innego. Niech ludzie wiedzą za co płaci się większe kwoty za serwery, i usługi administracji. Edytowano Październik 13, 2016 przez Lokator (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kris83 0 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2016 Lokator, a jak mam reagować? Odnaleźć każdego z zarządu W88 S.A. i z dokumentacją chodzić za nimi aż sprawa nie zostanie rozwiązana? Jestem do tego zdolny. Ot - ja tylko oczekuję że będę traktowany z szacunkiem: pytam o coś, to się przedstawia na czym stoję w zakresie usługi za którą się płaci a nie pisze się jak ciemniakowi z ulicy, że wśiśtko ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Październik 13, 2016 Kris, nie mam Ci nic do zarzucenia, wręcz popieram Twoją reakcje. Zapewne zrobiłbym na Twoim miejscu tak samo mając już dosyć wiecznych zapewnień bez pokrycia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kris83 0 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2016 (edytowany) Odkąd napisałem tu publicznie o dedyku - mam podejrzenie, że robi mi się na złość - objawia się to problemami z VPSem - który do tej pory nie sprawiał ŻADNYCH problemów. Nagle zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Nie kupuję tych lakonicznych, zdawkowych, od niechcenia wyjaśnień na te incydenty. Informuję publicznie, że będziecie zbierali dokładną dokumentację na odparcie zarzutu działania CELOWEGO na moją niekorzyść - która będzie wymagalna na sprawie sądowej. Jeśli nie dostanę dokładnych wyjaśnień z jakiego powodu serwer zaczął padać - składam pozew. Edytowano Październik 18, 2016 przez Kris83 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JakubC 43 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2016 VPS jest współdzielony, dużo nie zadziałasz opisałbyś technicznie co się dzieje z VPSem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kris83 0 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2016 (edytowany) W tym momencie? Np. strony już działają, czyli "wstał" ale maili nie można wysyłać, jest: Błąd SMTP (-1): Nie można nawiązać połączenia z serwerem. Poza tym monitor tak pokazuje (last 6h): http://imgur.com/a/IbHrkA tabela Incidents tak wygląda: http://imgur.com/a/M0GUZ Edytowano Październik 18, 2016 przez Kris83 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2016 A tak na logikę, jaki interes miałaby firma w tym, żeby robić Ci nazłość? Przecież wtedy zamiast zyskać wiernego klienta, może go stracić... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kris83 0 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2016 (edytowany) A tak na logikę, jaki interes miałaby firma w tym, żeby robić Ci nazłość? Przecież wtedy zamiast zyskać wiernego klienta, może go stracić... Niekonieczne, że firma. Jednak przez wiele miesięcy nic się nie działo i nagle dzieje się - przypadek? Ja przypadki badam wnikliwie - dla mnie one nie istnieją praktycznie. Wszystko ma swoje wyjaśnienie. Stracić klienta? Nie tylko to będzie miało miejsce dopóki nie zacznie się mnie szanować (lakoniczne zdawkowe wyjaśnienia) - stanę się ropiejącym wrzodem na dupie. Dział PR spółki W88 (o ile ta zbieranina wykupionych firm hostingowych ma takowy dział) na pewno zainteresuje się moim planem działań. Miło? BARDZO. Będę w Poznaniu to jadę tam koło jeziora Malta pogadać. Proszę o analizę logów które załączyłem - na co WAM to wygląda. Ja nie stawiam serwerów gier - dla mnie to chleb - sprawa życia i śmierci więc. Edytowano Październik 18, 2016 przez Kris83 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2016 wygląda na to, ze orasz po procku i ramie, zatrudnij kogos, zeby Ci ustawil serwer jak nalezy, albo kup prawdziwego dedyka i admina Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2016 @MikeJones, masz częściowo rację, ale o ile mnie pamięć nie myli, to maszyna z administracją. @Kris83, jeśli problemy się powtarzają, to dlaczego nie zmienisz po prostu firmy, zamiast psuć sobie nerwy i tracić ruch/klientów/pieniądze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kris83 0 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2016 (edytowany) Mam na nim kilkanaście stron itd. itp. - zajęłoby mi to dużo czasu a teraz nie mam jak tego ogarnąć. MikeJones - nie wiem czym miałbym orać ponieważ nic nie doinstalowywałem na tym VPS - ten sam soft, który od miesięcy grzecznie siedział i nie orał sprzętu nagle się przebudził i zaczął psocić? No nie sądzę. Jedyne co ostatnio zainstalowałem to soft od Softaculous - Pinguzo. Co do orania sprzętu - czy jest możliwość dowiedzieć się, co dokładnie psoci? Ja nie potrafię - a od supportu nie można wyciągnąć tego info. Pytanie: jest możliwość dokładnego namierzenia co obciąża serwer? Edytowano Październik 18, 2016 przez Kris83 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2016 (edytowany) Masz roota, dokonujesz zmian w systemie, nie miej proszę pretensji że coś się po nich psuje. My nie możemy ponosić odpowiedzialności za konfig w momencie gdy klient wykonuje jakiekolwiek działania z konta root. Edytowano Październik 18, 2016 przez tgx (zobacz historię edycji) 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2016 nic nie doinstalowywałem na tym VPS Jedyne co ostatnio zainstalowałem to soft od Softaculous - Pinguzo. Czy trzeba do tego jakiś dodatkowy komentarz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kris83 0 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2016 (edytowany) Pinguzo powoduje problemy tak? Wykaż to. Poza tym nadal poczty nie można wysyłać. Fakt tego, że zainstalowałem Pinguzo spowodował, że sobie olaliście kur*a problem? Dobrze rozumiem? Jedyną instalacją była instalacja Pinguzo która odbyła się z powodzeniem. Jeśli uważacie, że to jest tym spowodowane to log potrzebny - na gębę nie wierzę.Kafi - tak wymaga - i ty go zaraz wysmarujesz tu. Edytowano Październik 18, 2016 przez Kris83 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Październik 18, 2016 Ja nie stawiam serwerów gier - dla mnie to chleb - sprawa życia i śmierci więc. Więc zmień dostawce, wydzierżaw dedyka, zapłać zewnętrznej firmie za administracje i opieke. Zamykam ten wątek, bo tych żali naprawde nie da sie czytać. Widocznie są to jakieś pojedyncze bułki skoro cały czas twierdzisz, że są tam problemy i ciągle tam siedzisz. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach