filip_b 19 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2016 Potrzebuję małego wyjaśnienia i ew podpowiedzi jak temat ugryźć. Firma X rozsyła newsletter mailowy do klientów, jedna z klientek nie chce otrzymywać maili, zgłasza to po czym mail zostaje usunięty z bazy, jednak newsletter nadal do niej dociera. Podejrzewam że w bazie znajduje się drugi adres email klientki z którego zostało ustawione przekierowanie. Pytanie czy jestem w stanie zweryfikować od swojej strony (nadawcy) bez interakcji z adresatem jak przebiega mój mail w celu rozwiązania problemu. Jeśli kontakt z adresatem jest wymagany, na co powinienem zwrócić uwagę? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2016 Jeśli kontakt z adresatem jest wymagany, na co powinienem zwrócić uwagę? Na nagłówki wiadomości. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach