kostykiewicz3435 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 (edytowany) Witam, Ostatnio przeniosłem się z nazwa.pl do kylos.pl z powodu wysokich cen i blokady plikow .exe, jeśli ktoś przesyłał drogą mailową bez możliwości wyłączenia. Byłem bardzo długo na nazwa.pl i nie było żadnych problemów z pocztą. Po przejściu na kylos.pl nie zauważyłem problemów z działaniem serwera, działaniem stron, natomiast moi znajomi skarżą się że nie dochodzą im maile od klientów. A jak dochodzą to z 3-4 dniowym opóźnieniem. (nie zawsze ale się zdarza) Mogę sobie wykupić dodatkowy adres IP, ale to ne rozwiąże problemu dlatego że maile z hostingu odbywają się przy użyciu jednego serwera poczty wychodzącej który przesyła wiadomości wszystkich klientów na danym serwerze i posiada jeden wspólny adres ip Co możecie polecić dobrego i bez problemowego jeśli chodzi o pocztę. Edytowano Sierpień 28, 2016 przez kostykiewicz3435 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 Może najpierw spróbuj wspólnie z Kylos rozwiązać problem poczty? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 i blokady plików .exe? kto wysyła pliki w takiej otwartej formie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RafoX 233 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 i blokady plików .exe? kto wysyła pliki w takiej otwartej formie? A co w tym nadzwyczajnego? Ostatnio mnie googel blokował bo zrobiłem se rara o nazwie docx.rar Od tamtego momentu przestałem używać gmaila skoro ważnych plików przesłać nie mogę tylko za nazwę docx Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 Uważasz że to jest normalne wysyłanie załącznika z rozszerzeniem .exe bez jakiegokolwiek spakowania go? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kostykiewicz3435 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 Właśnie próbuje... Mam nadzieję że rozwiążę ten problem. Zbyt często się powtarza, nie chce dalej zmieniać hostingu zbyt dużo zachodu z przenoszeniem tego wszystkiego i konfigurowaniem. Z samym działaniem hostingu nie mam zastrzeżeń ale nie rozumiem co się dzieje z pocztą. === jeśli chodzi o .exe to pryszcz, ale czemu ma być blokada na te pliki. A jesli już jest to powinna być możliwość wyłączenia u konkretnych osób, któe sobie tego życzą. Ok, bezpieczeństwo ale klient powinien mieć możliwość włączenia tego jeśli chce. === Chciałem wykupić adres zew. ale nic mi to nie da. Nie wiem co mam robić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 Właśnie próbuje... Mam nadzieję że rozwiążę ten problem. Zbyt często się powtarza, nie chce dalej zmieniać hostingu zbyt dużo zachodu z przenoszeniem tego wszystkiego i konfigurowaniem. Z samym działaniem hostingu nie mam zastrzeżeń ale nie rozumiem co się dzieje z pocztą. === jeśli chodzi o .exe to pryszcz, ale czemu ma być blokada na te pliki. A jesli już jest to powinna być możliwość wyłączenia u konkretnych osób, któe sobie tego życzą. Ok, bezpieczeństwo ale klient powinien mieć możliwość włączenia tego jeśli chce. === Chciałem wykupić adres zew. ale nic mi to nie da. Nie wiem co mam robić. Najprościej spakować go w formacie zip, druga sprawa do takich celów sa witryny gdzie tylko konkretna osoba może go pobrać jeżeli otrzyma link od ciebie. Wielu usługodawców posiada webdysk który jest dostępny w panelu webmail co miedzy innymi pozwala na wygenerowanie takiego linku. Blokada sama w sobie dotyczy głównie programów antywirusowych na serwerach poczty i tego nie da się od tak wyłączyć z podziałem na adresata - adres email. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 Podeślij do supportu ten link https://www.directadmin.com/features.php?id=1692 Powinni dać radę Ci to skonfigurować, jeśli masz dedykowany adres ip. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 Podeślij do supportu ten link https://www.directadmin.com/features.php?id=1692 Powinni dać radę Ci to skonfigurować, jeśli masz dedykowany adres ip. a oni nie maja cpanel? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kostykiewicz3435 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 Napisałem właśnie do supportu, czy jeśli wykupię adres IP dedykowany to może poczta przez niego przechodzić. Z tego co mi odpisali wcześniej. "Niestety wykupienie dedykowanego adresu IP nie rozwiązałoby tego problemu, gdyż wysyłka wiadomości e-mail mimo wszystko odbywa się przy użyciu jednego serwera poczty wychodzącej, który zarządza przesyłem wiadomości wszystkich klientów na danym serwerze hostingowym i posiada jeden wspólny dla wszystkich adres IP." Tak jak wspomniałem wcześniej problem dotyczy:1) maile się opóźniają 3-4 dni dopiero po takim czasie dochodzi na skrzynkę 2) Niektóre maile nie przychodzą woglę, nawet nie widać ich w spamie jak by były już na black liscie. a są to maile raczej od zaufanych osób. 3) Po wysłaniu maila do tego samego klienta co posiada serwer otrzymuje czasem podwójny czy potrójny taki sam mail. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 Migrowałem klientów z dedyków i oni mieli DA, tym się sugerowałem. Jeśli to CPanel, to tu jest info https://documentation.cpanel.net/plugins/servlet/mobile#content/view/2719765 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 Podeślij do supportu ten link https://www.directadmin.com/features.php?id=1692 Powinni dać radę Ci to skonfigurować, jeśli masz dedykowany adres ip. Założyłeś, moim zdaniem błędnie dwie rzeczy: 1 - że każdy hostingodawca wdraża takie rozwiązania dla wybranych klientów na usłudze shared tak ad-hoc, po tym jak klient przyjdzie z linkiem "howto" 2 - że admini kylosa nie znają takich "fiuczerów" i ten link jest dla nich wartościowy 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2016 Tomku, nic nie zakładałem. Absolutnie. Mamy trochę klientów, którym zależy właśnie na dedykowanym ip nie tylko do strony, ale i do poczty, dlatego u nas jest to standardem. Co oczywiście nie jest niczego wykładnią. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kostykiewicz3435 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2016 Wyczytałem na innym forum. A jeśli bym wykupił serwer poczty gdzieś indziej i przekierował rekord MX w cpanelu na ten zewn. serwer to będzie ok? Wszędzie są podane nazwy serwer DNS w domenach na n1.kylos.pl, Dobrze to zrozumiałem i rozkminiam czy coś już mi się we łbie pochrzaniło.... Wtedy tylko by został hosting na strony a poczta przechodziła by przez inny serwer, jeśli dalej nic się nie zmieni. Jeśli tak to proszę o radę jaki serwer poczty polecacie najlepiej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
devon 50 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2016 (edytowany) Zawsze możesz przekierować pocztę na Zoho, prokonto.pl lub lepsze rozwiązania moim zdaniem czyli Google Apps (4euro/mc za jedną skrzynkę ale możesz ustawić catch all aby przechwytywać wiadomości z wszystkich adresów w domenie na jedno konto) lub płatny Protonmail który oferuje chyba najlepsze standardy bezpieczeństwa. Pamiętaj również o rekordach na DNS takich jak SPF, DKIM + ew. DMARC. Sam SPF jest kluczowym elementem jeżeli chodzi o twoje wiadomości. Brak jego w obecnym czasie lub złe ustawienie może sugerować że twoja wiadomość jest spamem lub podszywa się pod domenę. Przy okazji weź IP serwera mail od kylos i zobacz w google "rbl check" - może gdzieś jest na liście Edytowano Sierpień 29, 2016 przez devon (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
murgal 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2016 Te maile które dochodza kilka dni - zapytaj support o greylisting. Obstawiam że to jest problemem "opóźnionych" maili. Przesadzili z interwałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kylos.pl 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2016 kostykiewicz3435 Udało mi się przejrzeć naszą korespondencję w zgłoszeniu. Dzisiaj rano nasz administrator podesłał prośbę o wskazanie konkretnych wiadomości z którymi występował problem. Ponieważ problem dotyczy tylko części wiadomości to jak otrzymamy taką listę to będziemy mogli dokładnie określić co się dzieje i dlaczego. Jeżeli chodzi o pliki .exe niestety nie jesteśmy w stanie tego zmienić dla usługi hostingu współdzielonego. Oczywiście w razie dodatkowych pytań, proszę śmiało kontynuować korespondencję w zgłoszeniu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach