Andrzejxxx 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2016 Witam Od paru dni nie działają mi serwery VPS na Biznes Host. Mojemu znajomemu podobnie. Moja firma traci tysiące dziennie przez brak strony. Ze strony Biznes Hosta nie ma żadnej informacji. Telefony nie działają na stronach! Nie odpowiadają na maile! SKANDAL!!! Żadnej informacji na stronie czy na facebooku. Dodatkowa zrobiłem wpis i moi znajomi na ich Facebooku ze serwery nie działają! Komentarze zostają usunięte a użytkownicy zablokowani!!!! Nie kompetentni ściemniacze!!! NIGDY WIĘCEJ!!!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2016 Moja firma traci tysiące dziennie przez brak strony. Pytanie czy też miesięcznie płacone są adekwatne do straty pieniądze za utrzymanie i czy na umowie jest zapisane odpowiednie SLA. Inaczej nie ma sensu mówić o stratach nawet milionów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2016 MILJONY RUBLI 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sylver74 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2016 Nie możliwe że nie odpowiadają, bo mi wczoraj odpowiadali. sprawdź raczej czy to na twojej trasie do serwera coś się nie dzieje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rolej 58 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2016 Dziwne, u mnie też BH odpowiada normalnie. Ciekawe dlaczego... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2016 Jeżeli autor tematu pisał zgłoszenia w stylu pierwszego postu w temacie to wcale nie dziwie się że jest zakolejkowany do udzielenia odpowiedzi na ostatnim miejscu Panowie, przyznajmy szczerze - odpowiedzi udzielić trzeba a przynajmniej wypadałoby. Ale jak ktoś krzyczy i się rzuca to udzielimy mu jej jak się uspokoi 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lindsey 19 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2016 (edytowany) Pewnie mu wakacyjny "biznes" za SMS przynosi takie straty bo mama nie da na doładowanie // Sorry nie mogłem się powstrzymać ppoza tym może ci się BZ z LH pomyliło jeśli to Twoja "firma" to ns masz na lh DOMAIN NAME: sunrise-it.pl registrant type: organization nameservers: ns.lh.pl. [195.34.179.131] ns2.lighthosting.net. created: 2010.09.23 16:41:42 last modified: 2015.09.02 14:57:53 renewal date: 2016.09.23 16:41:42 no option dnssec: Unsigned REGISTRAR: LH.pl ul. Pamiątkowa 2/56 61-512 Poznań tel. +48.616240000 info@lh.pl Edytowano Lipiec 20, 2016 przez Lindsey (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2016 Od kiedy DNSy to jakiś wyznacznik gdzie leży serwer? Przecież ewidentnie mu na ping serwer nie odpowiada a adres IP należy do BH. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2016 U mnie na vps w BH co miesiąc muszę pisać tickety o wygasłej licencji DA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2016 Jeżeli dziennie "tracisz tysiące" to dlaczego nie wydasz odpowiedniej sumy aby ich nie tracić ? czyżby kilkaset zł więcej na rok to za dużo ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
furek 37 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2016 U mnie strona działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SchErk 16 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2016 U mnie strona działa. |------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| | 192.168.0.1 - 0 | 8 | 8 | 1 | 1 | 3 | 1 | | 10.1.255.254 - 0 | 8 | 8 | 8 | 9 | 11 | 9 | | 192.168.1.254 - 0 | 8 | 8 | 36 | 49 | 66 | 36 | | 62.148.70.9 - 0 | 8 | 8 | 7 | 11 | 13 | 10 | | 87.204.224.206 - 0 | 8 | 8 | 11 | 15 | 22 | 11 | | ToruH001RT04-StarH001RT07.inetia.pl - 0 | 8 | 8 | 10 | 14 | 17 | 14 | | ToruH001rt05-PoznH002RT09.inetia.pl - 0 | 8 | 8 | 13 | 15 | 22 | 17 | | bizneshost-gw.pozix.pl - 0 | 8 | 8 | 13 | 15 | 17 | 16 | | No response from host - 100 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | 185a5b99c70.greendata.pl - 0 | 8 | 8 | 11 | 13 | 18 | 12 | | vz18396.dahost.pl - 0 | 8 | 8 | 12 | 14 | 18 | 12 | |________________________________________________|______|______|______|______|______|______| WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider ciskacz.of.pl Snt: 3 Loss% Last Avg Best Wrst StDev oxylion.plix.pl 0.0% 9.2 9.1 9.1 9.2 0.0 as8545 ??? 100.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 193.242.168.205 0.0% 15.8 15.8 15.8 15.9 0.0 as58321 185.73.91.138 0.0% 14.5 14.7 14.5 14.8 0.2 as58321 ??? 100.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 ??? 100.0 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 185a5b99c70.greendata.pl 0.0% 14.6 14.9 14.6 15.3 0.3 as198414 vz18396.dahost.pl 0.0% 14.6 14.7 14.6 14.8 0.1 as198414 Potwierdzam działa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Oskar 5 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 Jeżeli dziennie "tracisz tysiące" to dlaczego nie wydasz odpowiedniej sumy aby ich nie tracić ? czyżby kilkaset zł więcej na rok to za dużo ? To jest zagadka, nad którą nie jeden psycholog biznesu powinien się pochylić i prace naukowe pisać. Osobiście znam kilka przypadków, gdzie faktycznie duże biznesy internetowe generujące przychody dziennie przynajmniej na kilka tys. PLN stoją na współdzielonym hostingu po najniższej linii oporu, bo ma być tanio. Takim Januszom biznesu nie wytłumaczysz co to SLA. Takie Janusze pomimo tych tysięcy realnego obrotu dziennie nie chcą słyszeć o podwyżce hostingu o 50zł/mc (koszt VPSa + panel żeby nadal mieli prosto). Taki lajf... Ukuło się, że serwer to serwer, musi działać. A jak nie działa, to się płacze j.w.. A SLA... "A co to jest?" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 (edytowany) Osobiście znam kilka przypadków, gdzie faktycznie duże biznesy internetowe generujące przychody dziennie przynajmniej na kilka tys. PLN stoją na współdzielonym hostingu po najniższej linii oporu, bo ma być tanio. Takim Januszom biznesu nie wytłumaczysz co to SLA. To absolutnie nie jest ich wina i zazwyczaj nie chodzi o dodatkowe 50zł. Klientom trzeba uświadomić wartość płynącą z droższej oferty. Nie kpić z tego, że nie wiedzą, co to jest SLA, albo nie odróżniają dedykowanego hostingu od współdzielonego (gdzie też nie raz zobaczysz zwroty w rodzaju "dedykowane zasoby"), tylko zadzwonić i spokojnie wytłumaczyć, dlaczego ich serwis wymaga większych nakładów na hosting. Taki upselling jest elementem praktycznie każdego niekrzakowego biznesu. W B2B jest to łatwo zrobić przez analogię do ich własnego biznesu, gdzie też na pewno mają produkty/usługi o różnej jakości i w różnych cenach. Na dodatek, wcześniej pewnie takimi samymi gadkami zostali naciągnięci na zupełnie im niepotrzebne usługi, więc musisz jeszcze pokazać, że jesteś wiarygodny. Edytowano Lipiec 21, 2016 przez blfr (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość patrys Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 Tak samo jest z tymi co robią kopie zapasowe albo zaczną robić kopie zapasowe. Przez ten już ogrom czasu w IT spotkałem się nawet z spółkami notowanymi na giełdach które nie widziały potrzeby outsourcingu do czasu czasu gdy stracili dane lub mieli inne groźne problemy z serwerami. Ale też były inne duże firmy które zamówiły jednorazowe prace ponieważ dalej twierdzili, że im nie potrzebne jest żadne wsparcie co głównie było dyktowane cięciem kosztów. Jest więc czynnik finansowy i czynnik takiej niewiedzy/zaniedbania. Dwa są złe, ale tego się nie zmieni tak szybko i niestety dalej przychodzą maile z prośbą pomocy "tracimy miliony". 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 Kolega jak startował ze swoją firmą to od razu powiedział. Słuchaj potrzebuje backupu dla plików X i poczty. Od razu konkretne rozwiązanie i zapłacił no nie mało jak na startup gdzie liczyli każdy grosz. Odpukać jeszcze nie korzystali z przywracania, ale mają tą świadomość że ten backup jest Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 Odwracając sytuację: płacąc np. 1000 zł rocznie nie można oczekiwać, że w ciągu paru dni ktoś się odezwie ws. niedziałającego serwera, bo to są za małe pieniądze? (nie rozstrzygam jak było, podsumowuję jedynie pierwszy post i Wasze rozważania na temat opłat) I od kiedy jedynym wyznacznikiem jakości jest cena usługi? Nawet jeśli jest pewna prawidłowość, to na pewno nie może być tak, że w 100% przypadkach droga usługa jest super, a tania do niczego. Pomijając już nawet inne rynki, to nawet w przypadku hostingów bardzo często można kupić lepszy za 50 zł / rok, niż za 300 zł / rok (a jednak różnica w cenie jest sześciokrotna). Chyba co niektórzy stracili lekko kontakt z rzeczywistością w tych całych rozważaniach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 Tak się składa że zajmuję się administracją hosta dla firmy zagranicznej i mam porównanie jak to wygląda na zachodzie a jak u nas. Problemem polskich dostawców są nierealne obietnice.... Wielu usługodawców pisze tutaj, że nie można oczekiwać w cenie budżetowej szybkiej pomocy i innych udogodnień. Otóż nie drodzy Polscy Janusze biznesu... Problemem jest to, że wiele firm (nie wszystkie) obiecuje nierealne rzeczy niemające pokrycia! Nie sztuką jest napisać w każdym rodzaju oferty jak wszystko będzie super zapewnione jeśli to tylko hasło marketingowe! Jeśli przedsiębiorca żeby zwabić klienta używa w ofercie szybki support z średni czasem.... to jest to jego problem jak on to potem zrealizuje na linii budżetowej swojej oferty....nie trzeba było obiecywać czegoś czego nie ma to i klient nie będzie tego żądał. Problemem Polskich przedsiębiorstw jest to że obsługa po sprzedażowa (mówię już ogólnie a nie o branży hostingowej) leży i kwiczy, zgodnie z zasadą klient zapłacił to kopa w dupę... Dlatego w porównaniu do innych krajów przywiązanie klienta do marki jest na nizszym poziomie. 3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vilgefortz 75 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 W gruncie rzeczy masz rację Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lokator 137 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 Tak się składa że zajmuję się administracją hosta dla firmy zagranicznej i mam porównanie jak to wygląda na zachodzie a jak u nas. Problemem polskich dostawców są nierealne obietnice.... Wielu usługodawców pisze tutaj, że nie można oczekiwać w cenie budżetowej szybkiej pomocy i innych udogodnień. Otóż nie drodzy Polscy Janusze biznesu... Problemem jest to, że wiele firm (nie wszystkie) obiecuje nierealne rzeczy niemające pokrycia! Nie sztuką jest napisać w każdym rodzaju oferty jak wszystko będzie super zapewnione jeśli to tylko hasło marketingowe! Jeśli przedsiębiorca żeby zwabić klienta używa w ofercie szybki support z średni czasem.... to jest to jego problem jak on to potem zrealizuje na linii budżetowej swojej oferty....nie trzeba było obiecywać czegoś czego nie ma to i klient nie będzie tego żądał. Problemem Polskich przedsiębiorstw jest to że obsługa po sprzedażowa (mówię już ogólnie a nie o branży hostingowej) leży i kwiczy, zgodnie z zasadą klient zapłacił to kopa w dupę... Dlatego w porównaniu do innych krajów przywiązanie klienta do marki jest na nizszym poziomie. Bardzo dobrze napisane. Klienta ma prawo wymagać - nawet za 10 zł rocznie. Firma powinna mieć rozum budując swoją ofertę, czy kampanie reklamową, a jak go nie ma, to niech ich nie tworzy. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 Bardzo dobrze napisane. Klienta ma prawo wymagać - nawet za 10 zł rocznie. Firma powinna mieć rozum budując swoją ofertę, czy kampanie reklamową, a jak go nie ma, to niech ich nie tworzy. Swoją drogą ciekawe gdzie są przedstawiciele firmy i czemu nie ma w ostatnim czasie szybkich sprostowań tego typu zgłoszeń, tak jak się to odbywało wcześniej.... ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 Nawet doktor marketingu musi czasem odpocząć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 Pewnie pracują Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JakubC 43 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2016 Swoją drogą ciekawe gdzie są przedstawiciele firmy i czemu nie ma w ostatnim czasie szybkich sprostowań tego typu zgłoszeń, tak jak się to odbywało wcześniej.... ;-) zgłoszenie reprezentuje taki poziom oraz argumentację techniczną, że chłopaki radzą się prawników co z tym tematem zrobić 5 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tb3.pl 11 Zgłoś post Napisano Lipiec 22, 2016 Witam Od paru dni nie działają mi serwery VPS na Biznes Host. Mojemu znajomemu podobnie. Moja firma traci tysiące dziennie przez brak strony. Ze strony Biznes Hosta nie ma żadnej informacji. Telefony nie działają na stronach! Nie odpowiadają na maile! SKANDAL!!! Żadnej informacji na stronie czy na facebooku. Dodatkowa zrobiłem wpis i moi znajomi na ich Facebooku ze serwery nie działają! Komentarze zostają usunięte a użytkownicy zablokowani!!!! Nie kompetentni ściemniacze!!! NIGDY WIĘCEJ!!!!! Skoro biznes przynosi dziennie tysiące to czemu gnieciesz się na VPS? Jak by nie patrzeć to usługa współdzielona, potraktuj swój biznes poważnie i przenieś się na dedyka i jeszcze to "Dodatkowa zrobiłem wpis i moi znajomi na ich Facebooku ze serwery nie działają!" a znajomych serwery też nie działają czy grupą atakujecie tak dla zasady? Zachęcenie np. 100 znajomych do napisania na fanpage że serwery nie działają może wyglądać jak by 100 serwerów nie działało - a to już jest narusza wizerunek firmy bo realnie chodzi o jeden serwer Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach