Redzio 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2016 Hej, może założyłem banalny temat ale chciałbym się od was dowiedzieć jakie wy stosujecie metody i jak konstruujecie swoje maile ws. współpracy. Po moich postach możecie poznać iż prowadzę forum rowerowe, bardzo chciałbym współpracować z większą ilością sklepów tudzież blogerów. Podpowiedzcie co taki mail powinien zawierać? mam na forum spory slider w który mogę ładować np. różne promocje ze sklepów partnerskich itp. Czy mam pisać do sklepów/blogerów z Łodzi i okolic? czy może posunąć się ciut dalej i próbować nawiązywać współpracę ze sklepami z różnych części Polski? Jakie jest wasze zdanie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gutek 23 Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2016 Według mnie z punktu widzenia właściciela sklepu to takie nachalne namawianie na współpracę raczej mi się źle kojarzy.. Sam wiele raz kiedyś otrzymywałem wiele propozycji współpracy z forami, blogerami etc i nie skorzystałem z żadnej z ofert. Zwróć uwagę, że "dobre" fora / blogi same przyciągają zainteresowanych gdzie wówczas łatwiej zaproponować współpracę dlatego lepiej skup się na zwiększaniu liczby realnych użytkowników / wypowiedzi. Prowadziłem przez kilka lat jedyne forum w pewnej branży i na początku myślałem tak jak Ty czyli szukałem reklamodawców i po kilku miesiącach dałem sobie spokój i do samego końca forum nie byłem później zainteresowany żadną formą współpracy reklamy co "zmusiło" zainteresowanych do prowadzenia dyskusji - dla mnie tak było nawet lepiej, bo forum się rozwijało Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2016 Ja pozyskiwałem co prawda partnerów kilka lat temu, ale zawsze szło to drogą mailową. Czasami niektórzy prosili później o numer telefonu aby obgadać wszystkie szczegóły. Jeżeli są to jakieś lokalne sklepy, możesz się przejść i poprosić o kontakt do osoby decyzyjnej w celu zaproponowania warunków współpracy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redzio 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2016 Hmmm w sumie to @gutek ma rację. Lepiej skupić się na wartościowej treści i wówczas reszta sama się rozbuja. W wygląd forum już raczej nie muszę ingerować bo wydaje mi się że jest ok. Powiedzcie mi jedną rzecz.... zakładając że szukacie współpracujących sklepów/for/blogów wchodząc na daną witrynę na co zwracacie uwagę co decyduje u was że akurat z tą firmą/forum/blogiem/sklepem będziecie chcieli współpracować? oprócz treści. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2016 Na pewno innowacyjność. Coś nowego niż oblatane fora, których jest masa w internecie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gutek 23 Zgłoś post Napisano Lipiec 11, 2016 według mnie mimo wszystko treść, bo znam fora / blogi gdzie czas dla kodu / layoutu zatrzymał się kilka lat temu ale wartościowy content stale przybywa:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spezialisten 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 15, 2016 Nic na siłę, jak chcesz pozyskać partnera zaproponuj ciekawą ofertę umawiając się na termin w siedzibie firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rachman 1 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2016 Wśród sieci afiliacyjnych poszukać możesz coś do reklamowania. Bez proszenia się o współpracę się obejdzie Ja zwracam uwagę na "schludność" - ma wyglądać i działać co trzeba. Jak ktoś nie dba o stronę to i współpracę nie wiadomo czy zadba... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Paulaaaa 6 Zgłoś post Napisano Listopad 22, 2016 Hej, może założyłem banalny temat ale chciałbym się od was dowiedzieć jakie wy stosujecie metody i jak konstruujecie swoje maile ws. współpracy. Po moich postach możecie poznać iż prowadzę forum rowerowe, bardzo chciałbym współpracować z większą ilością sklepów tudzież blogerów. Podpowiedzcie co taki mail powinien zawierać? mam na forum spory slider w który mogę ładować np. różne promocje ze sklepów partnerskich itp. Czy mam pisać do sklepów/blogerów z Łodzi i okolic? czy może posunąć się ciut dalej i próbować nawiązywać współpracę ze sklepami z różnych części Polski? Jakie jest wasze zdanie. Siedzę po obu stronach barykady i zarówno wysyłałam maile związane z współpracą, jak i otrzymywałam takie. O tego typu mailach można pisać wiele i wiele błędów wytknąć, ale to co jest najważniejsze: - przestaw się - osoba, do której się zwracasz musi wiedzieć po co tak właściwie do niej piszesz i z jakiej choinki spadłeś, - przedstaw swoją propozycję - co proponujesz i czego oczekujesz, jakie będą korzyści dla Ciebie i jakie dla osoby, z którą chcesz współpracować - przede wszystkim z naciskiem na nią, bo to Ty się do niej zgłaszasz, - zostaw pole do działania - nie lubię maili, które zamykają moją kreatywność - tutaj odnoszę się głównie do tej części, w której wspominałeś o blogerach. Bo co jeżeli mam genialny pomysł, ale autor maila tak przedstawił swoją wizję, że widzę, że nie ma opcji, żeby cokolwiek ugrać i stworzyć rzeczywiście coś, co przyniesie fajny skutek? W końcu to ja najlepiej znam społeczność, którą wokół siebie zgromadziłam Bo takich kwiatków miałam wiele, ale mój ulubiony: "Dzień dobry, reprezentuję firmę XYZ, czy jest możliwość opublikowania wpisu sponsorowanego na Pani stronie? W zamiar oferuję małą świeczkę i dwa woski." Jak bloger ma się poczuć, kiedy w zamian za wpis sponsorowany, który ze swojej własnej definicji jest wpisem, za który dostaje się pieniążki, ma dostać UWAGA -> MAŁĄ świeczkę i woski, do których nawet nie miałam sprzętu, żeby roztopić. No tak... bo przecież blogera nie stać, żeby kupić sobie wosk za 5zł Dlatego pamiętaj o szacunku do drugiej osoby i otwartości a jestem pewna, że uda Ci się coś fajnego zrobić i fajne kontakty nawiązać - bo, żeby nie było, barter też nie jest zły, jeżeli się do siebie człowieka przekona i odpowiednio się do tego podejdzie A co do tego do kogo się zgłaszać to już zależy od profilu działalności, tego na jakie rynki chcesz trafić, jaki jest Twój target, co chcesz osiągnąć i jakimi środkami dysponujesz. Bo to nie problem znaleźć osobę z drugiego końca Polski, która nawet za free machnie Ci taką reklamę, że głowa mała, ale w sumie z niej nie skorzystasz, bo na dobrą sprawę Twoje produkty trafiają jedynie na rynek regionalny. Przemyśl strategię, zastanów się co i w jaki sposób chcesz osiągnąć - jeżeli masz z tym problem poszukaj kogoś kto zajmie się tym wszystkim od znalezienia kontaktów, poprowadzenia mediów przez współprace i wszelkie działań marketingowe, czy digital marketingowe - i działaj! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach