szirszo 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 7, 2016 witam! mam takie pytanie. przez jakis czas pozycjonowalem swoja strone, szlo to bardzo ładnie, w koncu wyladowala na pierwszej stronie wynikow wyszukan i strona utrzymywala sie tam w zasadzie bez niczego. ostatnio zaczelo jednak spadac - nie wiem za bardzo dlaczego bo nic nie zmienialem, nawet nie wprowadzalismy ostatnio nowych produktow. czy ktos moze powiedziec co sie dzieje? pozycjonowala nas kiedys firma, ale zrezygnowalem z jej uslug, czy sa jakies linki usuwane moze albo cos? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Rafiki Zgłoś post Napisano Lipiec 7, 2016 (edytowany) tak linki mogą być usuwane i może mieć to negatywny wpływ ......ale teraz jedno z najważniejszych znaczen na dzień dzisiejszy dla google to treść witryny. Jeśli od kilku tygodni nie zmieniają się treści na stronie (brak uaktualnień, nowych produktów, brak opisów produktów) to właśnie jeden z powodów. Edytowano Lipiec 7, 2016 przez Rafiki (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
toony 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 7, 2016 popatrz w umowe zawarta z ta firma - tam powinny byc szczegoly dotyczace zaplecza. mozliwe ze kasuja, ale to wynika z tego, na co sam sie zgodziles Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SupremumSEO 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 7, 2016 Witaj! Twoja pozycja w rankingu wyszukań Google nie zależy tylko i wyłącznie od Twoich działań. Składa się na to wiele czynników - w tym też działania konkurencji. Jak piszesz, na stronie dawno nie były wprowadzane zmiany - regularne aktualizacje strony nie są bez znaczenia dla algorytmu Google. Dodatkowo, mogła zacząć działać Twoja konkurencja - Internet to żywa materia, w której nieustannie coś się dynamicznie zmienia. Szkoda, że przestałeś pozycjonować stronę - pozycja w top 10 nie jest dana na zawsze, chociaż o wiele łatwiej ją odbudować, o ile jakieś pozytywne działania z zakresu pozycjonowania były już prowadzone. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mcbarlo 61 Zgłoś post Napisano Lipiec 7, 2016 Moim skromnym zdaniem SEO nie ma sensu dla trudnych fraz. Dla łatwych owszem, bo jest tanie i można je wykonać praktycznie przez samą optymalizację i sensowne treści. W końcu po to jest strona żeby zawierała sensowne treści. Na trudne frazy skazani jesteśmy na adwordsa, który naprawdę dobrze działa. Od jakiegoś czasu wyniki z adwrodsa są łudząco podobne do organicznych, pod nimi są jeszcze mapki, fotki, filmiki itp. Sprawia to, że TOP1 jest w połowie strony co znacząco obniża skuteczność. Co ma znaczenie dla pozycji tego nie wie nikt oprócz wąskiej grupy osóby, która tworzy algorytm. Wszystko to co opowiadają spece od SEO to wróżenie z fusów tudzież pobożne życzenia. Rozbudowane zaplecza, blogi, masowe linkowanie i temu podobne kosztowne praktyki często nie przynoszą żadnych efektów. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szirszo 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 8, 2016 ale ta firma i tak sie zwijala, a ja juz bylem w top 10, a klientow nie ubywalo… i nic sie zlego nie dzialo, wiec mimo ze mialem szukac to w koncu juz mi sie kolokwialnie mowiac nie chcialo, i nie czulem takiej potrzeby. no i oszczednosci ;] teraz chyba jednak sie okazuje ze nieslusznie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SupremumSEO 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 8, 2016 Jeżeli firma nie prowadzi już działalności, to raczej nie kasuje jeszcze specjalnie linków prowadzących do Twojej strony Przypuszczam, że winien jest tu raczej brak aktualizacji. Myślę, że szybko podjęte działania mogą stosunkowo szybko przywrócić poprzednią pozycję. Jeśli chcesz połączyć działania marketingowe z pozycjonerskimi - polecam aktualizowanie bloga firmowego - więcej informacji na ten temat tutaj: https://supremumseo.pl/dlaczego-warto-dzielic-sie-wiedza-na-blogu/ W razie pytań - jestem do dyspozycji! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szirszo 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 8, 2016 dzieki! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spezialisten 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 15, 2016 Firma mogła usunąć linki, ale główne pytanie jest skąd linkowałeś Ty?, być morze źle dobrane frazy, linki z stron o złej reputacji itd. Przyczyn może być wiele, zacznij od sprawdzenia wszystkich linków przychodzących i sprawdź ich aktualność. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slomko 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2016 Ale w sumie po co firma miałaby kasować linki? Opłaca im się kasowanie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dawidryba11 4 Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2016 Ale w sumie po co firma miałaby kasować linki? Opłaca im się kasowanie?Być może po to aby klient wrócił? Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 19, 2016 No i nie zapominaj że nie ty sam pozycjonujesz na te frazy. Konkurencja nigdy nie śpi. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seomajster 14 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2016 Moim skromnym zdaniem SEO nie ma sensu dla trudnych fraz Na trudne frazy skazani jesteśmy na adwordsa, który naprawdę dobrze działa. Na podstawie czego tak uważasz? Masz X klientów na podstawie których stwierdzasz, że lepiej płacić za adwords niż za pozycjonowanie? Generalnie to co piszesz ma niewiele wspólnego z prawdą... Założmy że miesięczny koszt reklam w adwords dla danej strony wynosi 10 tys pln miesięcznie, pozycjonowanie na tą samą frazę to pewnie około ~2 tys pln miesięcznie. Z adwords dostaniesz troche więcej ruchu niż z top3 organicznych, ale nadal pozycjonowanie jest kilka razy tańsze niż adwords. Poza tym dochodzi dobór słów kluczowych. Przykład - klient sprzedający opony głównie rolnicze i przemysłowe. Dzwoni sobie na infolinię adwords, osoba z infolini pomaga mu dobrać słowa kuczlowe itp. Efekt po 1 dniu - wydane 3 tys pln bez znaczących konwersji. Powód bardzo prosty - osoba z infolinii adwordsa doradziła klientowi słowo "opony", więc wszyscy szukajacy opon letnich czy zimowych widzieli jego reklame, klikali, wchodzili na strone z oponami do ciągników czy koparek i wychodzili. Można płacić za adwords i można robić to zwyczajnie źle... Dla łatwych owszem, bo jest tanie i można je wykonać praktycznie przez samą optymalizację i sensowne treści Tak można było robić 10 lat temu, albo teraz na frazy pokroju "wypas owiec w bieszczadach". Strona w topie na frazy sprzedażowe dzięki samej optymalizacji czy treści to bajeczka siana przez firmy które sie nie znają na pozycjonowaniu i sprzedają optymalizacje. Bo przecież lepiej sprzedać optymalizację - magiczne zabiegi na wirtynie które mają poprawić widoczność bez rozliczenia za efekt. Kasa za nic i wyciąganie z jeleni ciepłej gotówki. Podsumowując 1. Ruch z pozycjonowania zawsze jest kilka razy niż adwords. 2. Ruch z adwords może być lepszą opcją niż ruch z pozycjonowania ale to się zdarza bardzo rzadko. 3. Ilość bzdur jakie można przeczytać na temat pozycjonowania i kwestii z tym związanych jest przerażająca. Niestety Panowie - pozycjonowanie to w 70% (lub wiecej) linki, każdy kto twierdzi inaczej chce wam wcisnąć nic nie wartą usługę. @OP Twoja strona była pozycjonowana, część linków znikneła, część firma pozycjonująca zdjeła (bo czemu mieliby je utrzymywać skoro nie płacisz). Poza tym konkurencja się zapewne pozycjonuje, a Ty nie i dlatego Twoja strona spada. Z pozycjonowaniem jest jak z myciem samochodu - robisz to regularnie samochód będzie ładny, ludzie będą na niego patrzeć, jak się o samochód nie dba to nie ma się co dziwić że wygląda brzydko i nikt nie chce na neigo patrzeć. Zadbasz o stronę pod względem offpage i onpage seo - google chętniej na tą stronę popatrzy i umieści ją wyżej w serpach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mcbarlo 61 Zgłoś post Napisano Lipiec 23, 2016 Uważam tak na podstawie własnych wieloletnich doświadczeń w różnych branżach z którymi miałem styczność. Pozycjonowanie to jedna wielka niewiadoma. Raz działa, raz nie i weź tu opieraj na tym biznes. Za adwordsa płacisz to masz efekt, nie płacisz to nie masz. Czysta sprawa. Poza tym Twoje porównanie jest kiepskie, bo zestawiłeś dobrze zrobione SEO z kiepsko zrobioną kampanią w adwrodsie. Chcesz mi powiedzieć, że klient z oponami pozycjonowany na frazę "opony" będzie miał lepszy efekt lub ten sam taniej niż w adwordsie na taką samą frazę? Weź pod uwagę, że czas to pieniądz i nie każdy ma możliwość czekania X miesięcy na efekt z SEO, który może nigdy nie nadejść. Google ciągle utrudnia pozycjonowanie, a znaczenie organicznych wyników spada na rzecz sponsorowanych. Na mnóstwo dobrych fraz TOP1 jest pod 4 reklamami, mapką i może jakimiś grafikami, więc tak naprawdę ma małe znaczenie. Żeby było jasne, nie zajmuje się reklamą, adwordsem, SEO tylko jestem klientem na tego typu usługi i powyższe piszę z własnych obserwacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SterownikPLC 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 25, 2016 Zanim ktoś zabierze się za pozycjonowanie tudzież zlecenie to innej firmie warto przeczytać ten artykuł: http://seosklep24.pl/poradnikpozycjonowanie/Poradnik%20SEO.pdf Podstawy, ale dużo wyjaśniają Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slomko 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 28, 2016 Być może po to aby klient wrócił? Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Racja, jakoś mi to nie przyszło do głowy, jak pisałem tego posta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach