Krzycho 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 6, 2016 W panelu admina Google Apps w sekcji Gmail jest sekcja, gdzie mogę wygenerować klucze DKIM. Klikam w link Wygeneruj nowy rekord -> Generuj i ciągle dostaję komunikat Nie możemy obecnie przetworzyć Twojego żądania (błąd nr 1000). Spróbuj ponownie później. Próbuję od wczoraj skonfigurować DKIM dla domeny (to był jeden z ważnych czynników w wyborze Google Apps) i nie wiem co jest nie tak. Próbowałem zadzwonić do supportu Googli, ale niestety pomoc jest tylko po angielsku(?) i niestety, ale czuję, że się nie dogadam w takiej technicznej sprawie (naprawdę Google nie mają polskiej infolinii?). W dziale Pomoc są linki do wysłania maila i chatu, lecz nie działają (wygląda że kierują na tą samą stronę na której stoję). Googlowanie nie przynosi jakiegoś rozwiązania. Ktoś z Was wie, co ten błąd oznacza i jak mogę go wyeliminować? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mateusz D 2 Zgłoś post Napisano Lipiec 7, 2016 (edytowany) Cześć, napisz do mnie mateusz@flyonthecloud.com, jesteśmy partnerem Google, chętnie Ci pomogę Pozdrawiam, Mateusz Edytowano Lipiec 7, 2016 przez Mateusz D (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzycho 1 Zgłoś post Napisano Lipiec 10, 2016 Po 4 dobach od rejestracji konta problem ustąpił, a generowanie kluczy działa prawidłowo (również dla kolejnych domen podpiętych do konta). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
accept 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2017 A można wiedzieć co było problemem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach