marizei 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2016 Niegdyś GlobalNetwork.pl (firma wzięła pod swoje skrzydła użytkowników GlowaNET): https://cloudbitly.com/ Opinie o GlobalNetwork.pl są raczej pozytywne, jednak przed Cloudbilty przestrzegam. Na stronie zniknęły dane kontaktowe, Regulamin, również obsługa serwerów, się zmieniła. Nowy właściciel postanowił "od tak" uaktualnić DNS-y i poinformował o tym fakcie użytkowników już z nowej domeny, także tym niezorientowanym o cesji przestały działać serwisy hostowane. Coś w serwerach nagrzebano, bo niektóre dane z moich serwisów przestały się wczytywać lub działać, niestety obsługa milczy na temat - ani słowa wyjaśnień czy przeprosin. Obecnie nie mam w ogóle dostępu do swoich danych chociaż opłaciłem hosting do końca roku - również kontakt z serwisem technicznym się urwał. Bardzo nieprzyjemny hosting. Szkoda, że poprzedni właściciel oddał ten biznes w ręce tak niepoważnych ludzi!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
globalnetwork.pl 11 Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2016 Witam,Na początku chciałbym powiedzieć że usługa cloudbitly.com prowadzona jest przez te same osoby co dawne globalnetwork.pl. Jedyna różnica jest taka że usługi hostingowe zostały przeniesione na chmurę obliczeniową AMAZON. O zmianach klienci byli informowani wcześniej. Wysyłane były informacje co do kiedy należy wykonać aby uniknąć przestoju i nie były to terminy 2/3 dniowe a 2 miesieczne. Wracając do Pana problemu dnia 10/06/2016 roku o godzinie 09:26:52 został wysłlany do Pana ticket o następującej treści:Witam,Z Państwa konta rozsyłany jest spam. Z logów wynika, że spam rozsyłany jest przez skrypty znajdujące się w lokalizacji:/home/xxx/domains/xxxxx/public_html/konf/administrator/templatesKonto zostało zawieszone w celu powstrzymania rozsyłania spamu. Prosimy o informację kiedy kiedy może się Pan zając problemem, wówczas w podanym terminie odblokujemy konto.Powiadomienie o tickecie zostało wysłane na pocztę email oraz sms na numer podany w panelu klienta. Ticket do tej pory nie doczekał się odpowiedzi z Pana strony. Próbowaliśmy się także z Panem skontaktować telefonicznie - niestety próby były nie udane. Dostał Pan informację w mailu że wszystkie problemy należy zgłaszać przez system bilingowy który do tego celu służy. Z logów widzę że Pan się tam nawet nie zalogował. Więc proszę na początku zastosować się do naszych zaleceń a później jak Pan to określił w mailu: „W Internecie nic nie ginie i jeden niezadawolony klient potrafi zniechęcić do usługi 10 innych.” obsmarowywać czy to naszą firmę czy jakokolwiek inną. My po swojej stronie dopełniliśmy wszystkich obowiązków aby Pana poinformować o zaistniałym problemie nie spowodowanym naszym zaniedbaniem czy awarią po naszej stronie. Pozdrawiam, Piotr Chrostek 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
spectra 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 20, 2016 Ponownie zmienili lokalizacje serwerów. Heh i nic nie napisali Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jaffar 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2017 Firma, która nie szanuje swoich długoletnich klientów, a zmiana danych do faktury to problem nie do przeskoczenia. Nawet na tickety z helpdesku nie odpowiadają. Numer telefonu nie działa, na maile nie odpowiadają. OMIJAJCIE ICH SZEROKIM ŁUKIEM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
muchomor 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2017 Po samym wyglądzie widać że nie warta zakupienia, Aktualnie wszedłem w zakładkę vps'ów i strona się wczytuje tylko do połowy + te ceny, no aktualnie jest wiele więcej lepszych firm z lepszymi cenami i nie tylko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mFilmy.com Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2017 Po samym wyglądzie widać że nie warta zakupienia, Aktualnie wszedłem w zakładkę vps'ów i strona się wczytuje tylko do połowy + te ceny, no aktualnie jest wiele więcej lepszych firm z lepszymi cenami i nie tylko. A i spróbuj zamówić coś Ni da rady. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
octopus 1 Zgłoś post Napisano Wrzesień 3, 2017 Omijać szerokim łukiem. Przedłużenie hostingu - cena wzrosła 200%. Nie odpowiadają na maile. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Szynczewski 0 Zgłoś post Napisano Luty 22, 2018 Czy ta firma jeszcze istnieje? Domena została opłacona ale niestety nie przedłużona? Na stronie brak danych kontaktowych. Ma ktoś do nich jakiś kontakt? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PawelKon 0 Zgłoś post Napisano Luty 26, 2018 (edytowany) Bardzo słaby support, nie polecam. Edytowano Luty 26, 2018 przez PawelKon (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach