Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Westbam

[opinie] LVLup.pro

Polecane posty

OpenVZ nie zniknie z rynku natomiast z pozostałą częścią się zgadzam. Rynek cenowy VPS jest na poziomie prostytucji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OpenVZ nie zniknie z rynku natomiast z pozostałą częścią się zgadzam. Rynek cenowy VPS jest na poziomie prostytucji.

 

Tak, z tym przyrównaniem ceny muszę się zgodzić :)

 

Natomiast co do OpenVZ, technicznie rzecz ujmując jestem pewien że zniknie gdyż traci support. Chyba że będzie aktywne podtrzymywanie przy życiu przez alternatywne produkty typu KernelCare.

 

Generalnie nie podoba mi się fakt że OpenVZ korzysta z patchowanego jądra, powoduje to dużo problemów typu łatki bezpieczeństwa.

 

W najlepszym wypadku zostanie zastąpiony Virtuozzo 7, team niby ten sam i jest to kwestia nazwy (może wyjść na to że się czepiam) ale jest jedna ważna rzecz - support, widziałeś może jakiegoś dostawcę panelu z którego będzie korzystać hosting? Przykładowo Proxmox zrezygnował z OpenVZ na rzecz LXC.

Virtuozzo 7 nie jest nawet jeszcze produkcyjnie gotowy a rynek nie śpi i ofert KVM jest coraz więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko sobie myśle.

 

Jeżeli serwer z konfiguracją

Konfiguracja sprzętowa maszyn EU
CPU: Intel Xeon E3 1245v2 3.4-3.8GHz
RAM: 32GB
Dysk: 3x120GB SSD
Sieć: 1Gbps
kosztuje w OVH 160 zl netto a cena vps powiedzmy z 16GB ram to 79.90, to na takiej maszynie można postawić 2 takie serwery VPS,

 

Cena 2 takich vps to 159,8.

 

W takim razie firma doklada do biznesu, czy ja czegoś nie rozumiem. Jeżeli tak, to przepraszam.

 

Pozdrawiam

Patrzysz na ofertę openvz.

Jak to Ci latwo wytlumaczyc? ... A! OverSelling!

 

Mogą też posiadać serwery z SoYouStart (odnoga ovh) i jest taniej :)

Edytowano przez SchErk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

błędy składniowe/językowe w systemie ticket

utworzyłem ticket i widzę komunikat że: "...ta sprawa jest już rozwiązana lub nieaktualna"





Zamówienie
Hosting WWW
Priorytet Niski
Zamknij zgłoszenie ta sprawa jest już rozwiązana lub nieaktualna, administracja nie będzie się już wtedy zajmować tym zgłoszeniem

zatem jak sugeruje tekst, sprawa jest już rozwiazana
dopiero po kontakcie z suportem dowiedziałem się że ta sprawa jednak nie jest rozwiązana

 

czego brakowało panu lvlup? prostego słówka "jeśli" lub "jeżeli"

ciekawe ile jeszcze takich kwiatków na lvlup

niestety pan lvlup na początku przyjazny, potem staje się złośliwym

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo trujesz du** pierdołami, przecież na tym forum nikt cie nie lubi.

  • Upvote 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli uważacie za prawidlowość, że odrazu po wysłaniu zgłoszenia widzicie informację,
że macie zamknąć zgłoszenie bo sprawa rozwiązana/nieaktualna

jeżeli komuś puszczają nerwy gdy klient wskazuje błąd, to nie powinien zakładać działalności

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu małe porównanie: https://openvz.org/Comparison co do panelu ostatnio zainteresował mnie ponownie http://www.virtualizor.com/

 

Ok, ale gdzie jest tam wsparcie dla Virtuzzo 7? :)

Tak, mam świadomość czym się różni wersja 6 i 7 lecz po prostu nie widzę aby rynek chociaż próbował wspierać te rozwiązanie mimo że jest już wersja poglądowa od jakiegoś czasu.

Martwi mnie ten brak zainteresowania tą następną wersją a stabilne jajko 2.6 dla obecnej wersji wygląda słabo, coraz więcej rzeczy wymaga nowszego jądra.

 

Co do Pana Kori.

Na górze ticketa jest napis z czcionką 32px ze stanem zgłoszenia, sądzę że jest to wystarczająca wielkość aby tego nie pominąć. Logika też wskazuje że dopiero co utworzone zgłoszenie nie może być zamknięte.

 

STxtxhGPdZFJiSJW.png

 

Owszem, brakowało tego słowa "jeśli" ale przypuszczam że nie był to problem dla innych klientów skoro zostało już utworzone w tym systemie ponad 10 000 ticketów.

 

Z jednej strony gratulacje za dopatrzenie się tego, z drugiej radziłbym się zastanowić czy zamiast na każdym kroku się czepiać takich detali lepiej rozmawiać na temat (tj testy hostingu WWW) a takie błędy po prostu spisać, zrobić zrzuty ekranu i przekazać zbiorowo.

 

Dodałem brakujące słowo i teraz już powinno być ok.

 

Przy nowej wersji panelu klienta którą powoli tworzę spędzę sporo czasu aby zgłoszenia były bardzo intuicyjne i przejrzyste

https://forum.lvlup.pro/t/projekt-nowego-panelu-klienta-v3-0/541

Każdy też może oczywiście zaproponować swoje zmiany

https://github.com/lvlup-pro/spawn-frontend

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

W styczniu zakupiłem VPS KVM PRO i po kilku dniach korzystania wiedziałem, że nie będę kontynuował współpracy z lvlup.pro

 

Support... (w moim przypadku jego brak). Supportem chyba zajmuje się jedna osoba... Spory czas odpowiedzi na pytania. Można mieć otwartego tylko jednego ticketa, jeżeli chcesz zadać pytanie z innej baczki musisz zamknąć wcześniejszy ticket.

Pech chciał, że ticket mi się zblokował (nie mogłem wejść, przeczytać, zamknąć). Jednym słowem straciłem support. Pisałem w tej sprawie maile... cisza dalej zblokowany. Przeinstalowałem serwer i dałem sobie spokój.

 

Ogólnie bym polecił lvlup.pro z uwagi na bardzo intuicyjny panel oraz za bardzo fajną społeczność na forum. Forum bardzo przydatne dla zaczynających zabawę z serwerami.

 

Lvlup.pro będzie mi się niestety kojarzył ze strzałem w stopę.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Małe sprostowanie. Zalogowałem się dzisiaj na konto i widzę, że zamknięto mi felernego ticketa (choć dalej nie mogę odczytać odpowiedzi) trochę za późno... szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×