jakub.krolikowski 1 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2016 Witam, Chciałbym ostrzec przed korzystaniem z usług firmy sprzedającej hosting na SafeServer.pl. Rok temu zamówiłem tam plan Professional, który miał mieć 1TB. Przed wykupieniem usługi, mogłem testować hosting na specjalnym testowym koncie. Po opłaceniu zamówienia, otrzymałem dane do serwera produkcyjnego. Ku mojemu zdziwieniu miał on inne parametry niż konto testowe - np. drastycznie gorszą, nieakceptowalne dla mnie, jakość łącza do tego serwera i czasy dostępu, pingi - po prostu serwer testowy stał w zupełnie innym datacenter niż produkcyjny. Poza tym zamiast 1TB na koncie było 70GB, które co prawda operator deklarował się zwiększać na żądanie, w ciągu kilkunastu godzin. O tym także nie byłem informowany przez złożeniem zamówienia, a jako, że serwer miał być wykorzystywany na duże pliki, potrzebowałem 1TB od razu. W związku z tym, zrezygnowałem z usługi i poprosiłem firmę o zwrot wpłaconej kwoty 649,44 zł. Hosting kupiony był na firmę, obawiałem się więc w związku z tym, że będzie problem ze zwrotem. Moje zastrzeżenia były jednak jednoznaczne i firma od razu zgodziła się na zwrot. Nie korzystałem więc z hostingu i szybko wykupiłem go w innej firmie. Problemem jednak okazało się wykonanie zwrotu pieniędzy. Pracownik firmy przez pół roku zwodził mnie, pisząc np. że przelew został zrobiony, ale został zwrócony przez bank. A potem, że płatność została wysłana przekazem pocztowym. Potem przepraszał i obiecywał, że przelew "zaraz wyjdzie". Aż w końcu przestał odpowiadać na maile. Zadzwoniłem więc do tej firmy, rozmawiałem chyba z właścicielem, który powiedział, że zna sprawę, że przeprasza i że pracownik, z którym korespondowałem już nie pracuje i że narobił im więcej takich problemów. Obiecał szybki przelew. Niestety, minęło kolejne pół roku, a ja wciąż nie otrzymałem zwrotu płatności. W między czasie dzwoniłem kilka razy i wysłałem kilka maili, ale nic one nie zmieniły - przez telefon słyszałem tylko, że przelew wkrótce wyjdzie. Jako, ze 650 zł to dość spora kwota, dalej będę próbował ją odzyskać, Przestrzegam jednak wszystkim przed współpracą z tą nieuczciwą firmą. A przy okazji - czy macie może doświadczenie w podobnych sytuacji i możecie mi poradzić, co powinienem zrobić by odzyskać pieniądze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2016 (edytowany) Wezwać poleconym ze ZPO (nie jest to wymagane, ale daje możliwość polubownego załatwienia sprawy)>EPU>KOMORNIK, jeśli nie jest wypłacalny to wpis do jakiegoś BIG. Pytanie czy ten zwrot jest należny, ale to tym zadecyduje sędzia/referendarz. Edytowano Maj 11, 2016 przez HaPe (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
CT1967 0 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2016 Dzięki za ostrzeżenie. Miałem właśnie zamiar korzystać z usług SafeServer ale chyba jednak się rozmyśliłem. Jeszcze raz wielkie dzięki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Maj 14, 2016 To nie jest jakaś nagonka na tą firmę? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakub.krolikowski 1 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2016 (edytowany) Dlaczego nagonka? Po prostu ostrzegam przed współpracą z nieuczciwie postępującą firmą. Aby nie być gołosłownym przedstawiam przykładowy fragment korespondencji z firmą, dotyczący samego zwrotu: 2.06.2015: Jakub Królikowski Czy mam oczekiwać kontaktu ze strony działu finansowego czy może przesłać potrzebny jest jakiś dokument ode mnie? 2.06.2015:Biuro - SafeServer.pl Witam. Proszę uzbroić się w cierpliwość. Zwroty wykonywane w terminie od 7 do 14 dni. Dział finansowy się z Panem skontaktuje, pewnie trzeba będzie wypełnić protokół zwrotu, który wyślą na Pana e-maila. 2.07.2015: Jakub KrólikowskiMinął miesiąc, nikt z działu finansowego nie kontaktował sie znami, zwrotu nie dostaliśmy.Proszę o reakcję. 3.07.2015:Biuro - SafeServer.pl Witam.Jeszcze raz przesyłam dane.Przepraszamy za trudności. Osobiście będę monitorować sprawę. 4.08.2015: Jakub Królikowski Szanowny Panie, Niestety, nadal nie dostaliśmy zwrotu. Co się dzieje? 4.08.2015:Biuro - SafeServer.pl Witam.Prosimy wydrukować i wypełnić poniższy dokument. Następnie przesłać zeskanowany z podpisem emailem.Wtedy będziemy mogli przesłać Panu pieniążki.Proszę tez podać nr konta do zwrotu. 4.08.2015: Jakub Królikowski przesyłam skan 4.08.2015:Biuro - SafeServer.pl Rezygnacja z usług została zarejestrowana, w przeciągu kilku dni otrzyma Pan pieniążki na konto.Przepraszamy za opóźnienie.Jeżeli byłby Pan zainteresowany serwerami to już nie posiadamy serwerów dzierżawionych z USA, wszystkie serwery są Naszą własnością i znajdują się w serwerowni zlokalizowanej w Białymstoku, transfer bez limitów z łączem 500Mb/s PING od 1ms do 10 msPozdrawiam 2.09.2015: Jakub Królikowski Witam,Zwrot wciąż nie dotarł na nasze konto. O co chodzi? 2.09.2015:Biuro - SafeServer.pl Witam.Rzeczywiście to dziwne. Przesyłam zapytanie do działu księgowego i jeżeli rzeczywiście pieniążki nie zostały wysłane to prześle ponaglenie. Przepraszamy za zwłokę i niedogodności. Informację o zwrocie otrzyma Pan jutro rano, z uwagi iż dział księgowy dzisiaj nie pracuje. 3.09.2015:Biuro - SafeServer.pl Witam.Dostałem informacje z działu księgowego iż pieniążki zostały zwrócone na błędne konto użytkownika z takim samym nazwiskiem jak Pan. Przepraszamy za pomyłkę.Pieniądze zostaną przesłane na Pana konto w poniedziałek rano, na wtorek proszę spodziewać się pieniędzy. 3.09.2015: Jakub Królikowski Proszę Pana, konto nie jest z moim nazwisko. Konto jest na "---------". 3.09.2015:Biuro - SafeServer.pl Konto płatnicze w księgowości jest ustawione na Jakub Królikowski nie na "Stowarzyszenie Nowe Horyzonty" i właśnie dlatego wystąpił błąd. Jest to pomyłka osoby księgującej. 10.09.2015: Jakub Królikowski Witam, Czy przelaliście już Państwo środki na nasze konto? 11.09.2015:Biuro - SafeServer.pl Witam.Otrzymałem informację z działu księgowego iż przelew do Pana został wysłany. Przelew został wysłany we środę przekazem pocztowym na konto trwa on od 3 do 7 dni. 02.10.2015: Jakub Królikowski Szanowny Panie, żaden przekaz do nas nie dotarł. Jeśli robiliscie takie przelew, proszę o przesłanie dowodu nadania. Ja mam coraz silniejsze wrażenie, że prowadzi Pan ze mną jakąś nieuczciową grę. Proszę ją zakończyć. 5.10.2015:Biuro - SafeServer.pl Sprawdzimy ten przelew, ale z tego co wiem nie dostaliśmy żadnego zwrotu na konto co mogłoby świadczyć iż przelew był błędny. Jeżeli nie ma Pan nadal przelewu to rzeczywiście coś jest nie tak, zajmiemy się tym. Przepraszamy za wszystkie niedogodności, postaramy rozwiązać problem jak najszybciej. 5.10.2015: Jakub Królikowski Ostatnio Pan pisał, że to nie był przelew tylko przekaz pocztowy. Proszę o przesłanie potwierdzenie wykonania tego przelewu. 5.10.2015:Biuro - SafeServer.pl To był przelew pocztowy (przekaz pocztowy na konto).Tak prześlemy dowód przelewu pocztowego.. Proszę dać nam kilka dni prześlemy sklan dokumentu. Oczywiście żadnego skanu dokumentu nie dostałem, pieniędzy także. Dodam jeszcze, że pod żadnym z maili ze strony SafeServer nie podpisał się z nikt z imienia i nazwiska - wszystkie przychodziły z ogólnego adresu "biuro@...". Edytowano Maj 16, 2016 przez jakub.krolikowski (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
N0Name 48 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2016 Wyślij mu przedsądowe wezwanie do zapłaty, jeśli nie zwróci ci firma pieniędzy śmiało wstąp na drogę sądową, jeśli masz całą korespondencje to myslę że nie ma problemu z wygraniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grzesiekniedz 0 Zgłoś post Napisano Maj 19, 2016 Zamieszczanie takich wpisów jest bardzo potrzebne. Jest coraz więcej naciągaczy w różnych branżach, więc takie info się bardzo przydają. Trzeba walczyć z nieuczciwością. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
poprostumarek 0 Zgłoś post Napisano Maj 28, 2016 Dobrze, że poinformowałeś forumowiczów o tej nieuczciwej firmie. Dzięki, pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
GT_Lukasz 20 Zgłoś post Napisano Maj 28, 2016 (edytowany) 1TB - za 528 zł? sama cena powinna ci powiedzieć ze to wałek. Sam sobie jesteś winny. Chwalą się 3 kopiami zapasowymi - Z prostych wyliczeń koszt kopii zapasowej się nie kalkuluje z ofertą. Certyfikat GIODO I ABW - Gdyby faktycznie taki posiadali wstawili by skan na stronę aby klient widział o ta firma się stara o klienta. Formularz zmiany hasła ? - Co to ma być awarii tez WTF? Szok i niedowierzanie Edytowano Maj 28, 2016 przez GT_Lukasz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Dew Zgłoś post Napisano Maj 28, 2016 Pomijam fakt ze oba dnsy stoją na jednej i tej samej maszynie. Która jest zapewne podpieta łączem klienckim z kablówki euro-net.pl w białymstoku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Maj 28, 2016 Zamieszczanie takich wpisów jest bardzo potrzebne. Jest coraz więcej naciągaczy w różnych branżach, więc takie info się bardzo przydają. Trzeba walczyć z nieuczciwością. Dobrze, że poinformowałeś forumowiczów o tej nieuczciwej firmie. Dzięki, pozdrawiam! Perfekcyjna szeptanka, gratuluję! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Maj 28, 2016 Perfekcyjna szeptanka, gratuluję! To jeszcze nie szeptanka, a co najwyżej jej zaczątki. Póki co to nabijanie reputacji / postów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamczatkaa 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 6, 2016 To chyba zostać ci tylko złożenie pozwu cywilnego, wbrew pozorom dość szybko będzie wyznaczony termin. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Czerwiec 6, 2016 2-3 miesiące Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
outmc 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 7, 2016 przez epu szybciej bedzie nakaz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hurin 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 8, 2016 Niestety coś strona tej firmy nie działa a już chciałem wykupić hosting Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SafeServer.pl 0 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2017 Jestem właścicielem firmy SafeServer.pl. Chciałbym wyjaśnić kilka kwestii, które zostały poruszone na tym forum. Do lutego poprzedniego roku mieliśmy dynamicznie przydzielane miejsce na serwerze. Oznacza to, że przy wykorzystaniu np. 50GB, użytkownik widział dostępne miejsce jako 70GB, podczas gdy mógł w rzeczywistości zapełnić wykupiony 1TB. Jak wspominał Pan Jakub ilość miejsca była zwiększana w ciągu kilkunastu godzin. Od roku posiadamy zupełnie inne serwery i takie sytuacje nie mają już miejsca. Dostępne miejsce widoczne jest tuż po zakupie.Chciałbym również dodać, że przy przejściu z konta testowego na pełnoprawne nie następuje zmiana parametrów. Jeśli wystąpiły jakiekolwiek utrudnienia, które mogły świadczyć o zmianie parametrów musiały one być chwilowymi zmianami prędkości łącza. Nieustannie rozwijamy zakres naszych usług i staramy się, aby takie sytuacje nie miały miejsca.Niestety, jak to bywa w internecie, opinie zadowolonych klientów przepadają w gąszczu informacji. Rzucają się w oczy jedynie zdania negatywne. Prosimy o nie sugerowanie się pojedynczą opinią. Zależy nam na długofalowej współpracy z klientami, więc dbamy o jakość naszych usług. Zapraszamy na 14 dniowe bezpłatne testy serwerów, po których sami możecie zdecydować, czy zostajecie z nami, czy szukacie innego dostawcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakub.krolikowski 1 Zgłoś post Napisano Luty 1, 2017 Świetnie, że ma Pan odwagę odnieść się do mojego pierwszego posta, szkoda, że nie wystarczyło jej już na drugiego. Problemem, nie jest niezadowolenie z jakości Państwa usług hostingowych, ale to, że mnie po prostu oszukaliście finansowo. Przez kilka miesięcy zwracaliście mi opłatę za serwer, zwodząc z każdym mailem, że już za tydzień, że już przelew poszedł, ale przyszedł zwrot, itd. To były po prostu kłamstwa, bo środki nigdy nie zostały zwrócone. Przytoczyłem wyżej fragment korespondencji, znajdzie go Pan także bez trudu w Waszej skrzynce pocztowej. Być może nawet to z Panem rozmawiałem przez telefon, opisałem całą sytuację ze zwrotem. Zrzucił Pan wtedy całą winę na pracownika, który, jeśli dobrze pamiętam, miał byś stażystą. Mówił Pan, że wielu innych klientów miało podobne problemy z tym pracownikiem i że lada dzień sprawa zostanie wyjaśniona i rozwiązana. Nie odpisał Pan później na żadnego maila i sprawa nie została wyjaśniona. Proszę więc teraz nie był gołosłownym i zamknąć raz na zawsze sprawę, dokonują deklarowanego zwrotu środków za usługę, z której ostatecznie nigdy nie skorzystałem. Dopiero wtedy będę mógł tu napisać z czystym sumieniem, że mój problem został rozwiązany. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Westbam 64 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2017 Niestety, jak to bywa w internecie, opinie zadowolonych klientów przepadają w gąszczu informacji. Rzucają się w oczy jedynie zdania negatywne. Prosimy o nie sugerowanie się pojedynczą opinią. Zależy nam na długofalowej współpracy z klientami, więc dbamy o jakość naszych usług. Zapraszamy na 14 dniowe bezpłatne testy serwerów, po których sami możecie zdecydować, czy zostajecie z nami, czy szukacie innego dostawcy. Że tak zapytam... Co ty chrzanisz? Przecież on nie napisał że zapłacił za 1TB a nie może tego wykorzystać ale to że kłamiesz w żywe oczy klientowi nt. zwrotu gotówki którego nie otrzymał. Obudź się chłopie.. Albo coś zwracasz albo nie. I odkąd to firma zajmująca się IT robi przelewy na poczcie.. No to jest dobre 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach