Skocz do zawartości
Gość

"Błąd wejścia/wyjścia" - co jest?

Polecane posty

Gość

Cześć,
Mam serwer dedykowany, stoją na nim serwery gier, wczoraj jeden z nich padł, przy próbie logowania się przez SSH w celu włączenia go - wyskoczył błąd: "Błąd wejścia/wyjścia" i terminal się zamknął....

Wyczytałem że to problem związany z dyskiem, występuje on u mnie już 3 raz, dwa razy technicy go naprawili, w tym raz wymienili faktycznie kabel od dysku (co oni k*wa gryzą te kable??). Jaka jest szansa że dysk leży już całkowicie i czeka mnie wymiana?

 

W dodatku teraz support nie odpisuje od 16 godzin, to jest ta pomoc 24/7/365? xD Nie mam dostępu do serwera, jest on w tej chwili bezużyteczny, co robić?

 

Z doświadczenia wiem że opisanie problemu na wht i przedstawienie w której firmie ma się serwer pomaga w szybszym rozwiązaniu problemu, na razie jeszcze poczekam z ujawnianiem tej informacji.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby rzeczywiście Ci dysk padł całkowicie to serwer by padł i by nie wstał bo niemiałby z czego tak naprawdę. Pinguje? Co to za firma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Gdyby rzeczywiście Ci dysk padł całkowicie to serwer by padł i by nie wstał bo niemiałby z czego tak naprawdę. Pinguje? Co to za firma?

 

Pinguje, mintshost.

 

Gdy ostatnio miałem taki problem, wymienili taśmę od dysku, nie wiem czy szczury im to przegryzły czy co, ale podziałało. Jestem wkurwiony bo serwer leży od 16 godzin, ludzie pytają się co z serwerami, sam też miałem kilka rzeczy zaplanowanych do zrobienia dziś na nich, a tu dupa.

 

Jestem wkurwiony, bo to nie pierwszy raz, plus brak reakcji od 16 godzin...

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co robić?

Pierdnąć i uciec..

 

W dodatku teraz support nie odpisuje od 16 godzin, to jest ta pomoc 24/7/365? xD Nie mam dostępu do serwera, jest on w tej chwili bezużyteczny,

Poka mi w umowie jaką zawarłeś z MH gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie. W końcu mając tak lukratywne biznesy napewno takową umowę z odpowiednimi parametrami zawarłeś. Prawda?

 

I pamietaj, że nie jesteś u siebie na podwórku, więc przyhamuj z językiem.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Pierdnąć i uciec..

 

Poka mi w umowie jaką zawarłeś z MH gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie. W końcu mając tak lukratywne biznesy napewno takową umowę z odpowiednimi parametrami zawarłeś. Prawda?

 

I pamietaj, że nie jesteś u siebie na podwórku, więc przyhamuj z językiem.

 

Fakt, przesadziłem z językiem, kajam się.

Nie mam czegoś takiego jak gwarantowany czas reakcji na zgłoszenie, ale ile można czekać na odpowiedź, jak zawsze odpisywali w ciągu tych 2-3 godzin to teraz po 16 godzinach zero reakcji.

 

Ostatnio coś dziwnego dzieje się w tej firmie, wcześniej reakcja była błyskawiczna, teraz wydłuża się z każdym kolejnym zgłoszeniem. Do tego usunęli livechat, strzelam że tną koszty. Miejmy nadzieję że nie będą ich ciąć aż tak mocno jak pewna firma ostatnio.

 

19 godzin, serwer dalej leży, reakcji brak.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poproś o dostęp do KVM i przez niego sprawdź, czy aby napewno to jest uszkodzenie dysku. Ewentualnie odezwij się do mnie na PW - postaram się jakoś pomóc, myślę, że się dogadamy.

Edytowano przez Rolej (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Poproś o dostęp do KVM i przez niego sprawdź, czy aby napewno to jest uszkodzenie dysku. Ewentualnie odezwij się do mnie na PW - postaram się jakoś pomóc, myślę, że się dogadamy.

 

Nie mam nawet jak poprosić o dostęp KVM, bo support od 20 godzin martwy. Przez ssh tak jak pisałem nie da się wejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nie mam nawet jak poprosić o dostęp KVM, bo support od 20 godzin martwy. Przez ssh tak jak pisałem nie da się wejść.

 

Podaj na priv nr ticketa bo ja nie widzę żadnego otwartego zgłoszenia odnośnie takich problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

 

Podaj na priv nr ticketa bo ja nie widzę żadnego otwartego zgłoszenia odnośnie takich problemów.

 

Wysłałem aż 2 zgłoszenia, numery podałem na priv.

 

Oba zgłoszenia są otwarte.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×