kaziu 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 3, 2016 (edytowany) Witam, Jestem normalnie zatrudniony na etacie, jednak poszukuję dodatkowego zajęcia, żeby sobie dorobić trochę grosza po godzinach normalnej pracy i w weekendy. Moje umiejętności: - znajomość Debian'a w stopniu średnio-zaawansowanym; - znajomość OpenVPN; - znajomość Apache oraz nginx; - znajomość Postfix, Dovecot; - pisanie prostych skryptów w bashu; - znajomość IPTables; - znajomość podstaw wirtualizacji (głównie Proxmox - KVM i VirtualBox); - podstawowa znajomość serwera baz danych MySQL; - znajomość serwera DNS bind; - znajomość Windows Server oraz MSSQL w stopniu podstawowym; - znajomość PHP w stopniu podstawowym; Doświadczenie: - od 2 latach opiekuje się swoim serwerem (Debian) oraz jednym firmowym produkcyjnym (Windows Server 2008). Jestem samoukiem, wszystkiego co potrafię nauczyłem się w domu na własną rękę. W razie dodatkowych pytań jestem do dyspozycji. Nie chcę na forum podawać swoim danych kontaktowych, więc proszę o kontakt via PM. Pozdrawiam. Edytowano Kwiecień 3, 2016 przez kaziu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaziu 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 27, 2016 Oferta wciąż aktualna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaziu 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2016 Oferuję również pomoc w konfiguracji i stawianiu serwerów TeamSpeak, Mumble oraz serwerów gier. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Maj 28, 2016 Co dokładnie z ts3 ogarniasz? Robisz rangi i uprawnienia? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
furek 37 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2016 Polecam @kaziu , który mi pomógł z konfiguracją OpenVPN , realizował to o co go prosiłem w bardzo szybkim tempie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach