Dexieco 6 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2016 WItajcie, mam problem z niedochodząca pocztą, a miaowicie mam konto w pewnej firmie hostingowej. Do czasu wszystko było ok. Problem pojawił się ok miesiąc wstecz, maile pokazuje że zostały wysłane w roundcube a u docelowego odbiorcy ich nie ma, nawet w zakładce SPAM. Czy idzie gdzieś sprawdzić czy maile z danej domeny sa oznaczane jako spam czy coś ? Głównie problem jest z zagranicznymi mailami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2016 Zrób wpierw test na mail-tester.com Kontaktowałeś się z supportem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość jotme Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2016 Prześlij prośbę o weryfikację w logach. Wyślij testową wiadomość z adres X na Y, a następnie podaj im nazwy skrzynek, żeby można było łatwiej znaleźć informacje w logach serwera pocztowego. Jeśli wiadomość została odrzucona przez serwer, na pewno są ślady w logach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach