Desavil 88 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 (edytowany) Witam, mam problem z pocztą przychodzącą w panelu DirectAdmin dla wszystkich kont. Nie wiem dlaczego, ale żadna wiadomość nie dociera do skrzynki pocztowej (np. przesyłana z Gmail na konto pocztowe w DA) - w odwrotną stronę wszystko działa. Nie ma żadnego błędu, żadnej zwrotki przy wysyłaniu, że mail, np. nie istnieje. Nie mam już pojęcia co może powodować ten problem. W Roundcube skrzynka odbiorcza jest pusta. Rekompilowałem dovecot, niestety nic to nie dało. Pozdrawiam. Edytowano Marzec 23, 2016 przez Desavil (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 (edytowany) Nie ma zwrotki nawet "po czasie" do nadawcy? A co na to DNSy dla rekordu MX - zmieniałeś może? Spróbuj wysłać maila z maszyny na której masz dostęp do logów poczty, aby w nie zajrzeć przy wysyłce. Edytowano Marzec 23, 2016 przez mariaczi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 Rekordy MX prawidłowe (działają, wskazują na prawidłowe adresy). Wysyłając wiadomość do samego siebie (przez roundcube) również ta wiadomość nie dochodzi - nie ma jej w skrzynce odbiorczej. Jak pisałem, zwrotki nie przychodzą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 (edytowany) Co w chwili wysyłania wiadomości do siebie mówią logi MTA? W wysłanych się zapisuje? Z konsoli zaglądałeś w system plików, czy np. nie trafia w inną ścieżkę? Testowałeś wysyłkę wiadomości bezpośrednio z konsoli? catch-all czasem nie wyłapuje zwrotek? edycja: Jak wyglada kolejka wiadomości? Pusta, coś w niej siedzi? Edytowano Marzec 23, 2016 przez mariaczi (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 W logach kolejki (dla wiadomości przychodzącej, tej co wysłałem sam do siebie) wygląda to tak: 2016-03-23 12:05:37 Received from test@xxx.pl H=(srv1.xxx.pl) [127.0.0.1] P=esmtpa A=login:test@xxx.pl S=589 id=98b06007d11b99967a6dff9b8a74d56c@xxx.pl T="segsegseg" 2016-03-23 12:05:37 test@xxx.pl R=virtual_user defer (-30): transport "dovecot_lmtp_udp" not found in virtual_user router Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 http://help.directadmin.com/item.php?id=113 Sprawdzałeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 (edytowany) http://help.directadmin.com/item.php?id=113 Sprawdzałeś? Nic to nie daje. Tak wygląda dokładnie kolejka (jak wysyłam sam do siebie): Nagłówki e-mail: 1aih9o-000APp-35-H mail 8 8 <test@xxx.pl> 1458733260 0 -helo_name s1.xxx.pl -host_address 127.0.0.1.7631 -host_auth login -interface_address 127.0.0.1.587 -received_protocol esmtpa -body_linecount 1 -max_received_linelength 53 -auth_id test@xxx.pl -host_lookup_failed XX 1 test@xxx.pl 193P Received: from [127.0.0.1] (helo=s1.xxx.pl) by c1.localdomain with esmtpa (Exim 4.86.2) (envelope-from <test@xxx.pl>) id 1aih9o-000APp-35 for test@xxx.pl; Wed, 23 Mar 2016 12:41:00 +0100 018 MIME-Version: 1.0 059 Content-Type: text/plain; charset=US-ASCII; format=flowed 032 Content-Transfer-Encoding: 7bit 038 Date: Wed, 23 Mar 2016 12:41:00 +0100 018F From: test@xxx.pl 016T To: test@xxx.pl 015 Subject: sgseg 054I Message-ID: <cd84b94552c7f6cd4f3c677a630aef3b@xxx.pl> 022 X-Sender: test@xxx.pl 036 User-Agent: Roundcube Webmail/1.1.4 073 X-Antivirus-Scanner: Clean mail though you should still use an Antivirus Fragment wiadomości e-mail: 1aih9o-000APp-35-D ssehseh Logi: 2016-03-23 12:41:00 Received from test@xxx.pl H=(s1.xxx.pl) [127.0.0.1] P=esmtpa A=login:test@xxx.pl S=583 id=cd84b94552c7f6cd4f3c677a630aef3b@xxx.pl T="sgseg" 2016-03-23 12:41:00 test@xxx.pl R=virtual_user defer (-30): transport "dovecot_lmtp_udp" not found in virtual_user router Edytowano Marzec 23, 2016 przez Desavil (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 https://forum.directadmin.com/showthread.php?t=50101 - pokrywa się z Twoimi wersjami softu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 dovecot --version 2.2.22 (fe789d2) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość mariaczi Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 Mimo to i tak dalej szukałbym w tym kierunku. W logach masz wyraźnie transport "dovecot_lmtp_udp" not found in virtual_user router :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 (edytowany) Chyba, że to coś związanego z hostname, bo wczoraj zmieniałem - no ale przez to raczej nie powinno być takich problemów. No nic.. spróbuję najwyżej przeinstalować DA. Edytowano Marzec 23, 2016 przez Desavil (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
behemoth 230 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 Wykonałeś to w ten sposób? -> http://help.directadmin.com/item.php?id=405 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Desavil 88 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2016 Wykonałeś to w ten sposób? -> http://help.directadmin.com/item.php?id=405 Oczywiście. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach