Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość

 

 

Witajcie Przyjaciele.

Serwery...

Ruszyła strona www.2be.pl, pod adresem www.hosting.2be.pl możecie korzystać z naszych usług.

Wszyscy Klienci mają dostęp do swoich baz danych. Uruchomiliśmy rowniez pocztę.

To dopiero początek pracy.

Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do wznowienia naszych usług oraz wszystkich słów wsparcia, jakie do mnie zewsząd płyną, również od konkurencji.

Działamy dalej.

Poczekajcie proszę na kolejny komunikat.

ps. Jeśli czegoś samodzielnie nie możecie zrobić, cały czas dostępny jest nasz dzielny support.

 

@FB właściciela

Innymi słowy - nic się nie zmieniło od 7 marca poza uruchomieniem strony i whcms'a, stron klientów jak nie było jak nie ma i to dopiero "początek pracy".

 

Aż się boję jak będzie dalej.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz

@FB właściciela

Innymi słowy - nic się nie zmieniło od 7 marca poza uruchomieniem strony i whcms'a, stron klientów jak nie było jak nie ma i to dopiero "początek pracy".

 

Aż się boję jak będzie dalej.

Współczuję najbardziej temu "dzielnemu supportowi". Naprawdę - te wiadro pomyj jakie leci zapewne na adweba od kilku już tygodni powinno być wylane juszczykowi na głowę. A on co? Sprytnie zablokował nawet możliwość komentowania postów na swoim profilu. Zero odpowiedzialności!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Współczuję najbardziej temu "dzielnemu supportowi". Naprawdę - te wiadro pomyj jakie leci zapewne na adweba od kilku już tygodni powinno być wylane juszczykowi na głowę. A on co? Sprytnie zablokował nawet możliwość komentowania postów na swoim profilu. Zero odpowiedzialności!

 

To jest chyba to słynne zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, poza ukryciem FB swojej firmy przy pierwszej awarii mozna zablokować komentowanie przy drugiej. Wy się na tym nie znacie. Nie umiecie. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co, pośmiejemy się jeszcze?

 

 

Sorry, ale co w tym jest takiego śmiesznego? To pismo z 15 września 2015 roku kiedy wszystko było git malina. Nie wspominając o tym, że jak się jest bezproblemowym partnerem NASKU od 10 lat to chyba im się należało. Poza tym co mają domeny do hostingu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Sorry, ale co w tym jest takiego śmiesznego? To pismo z 15 września 2015 roku kiedy wszystko było git malina. Nie wspominając o tym, że jak się jest bezproblemowym partnerem NASKU od 10 lat to chyba im się należało. Poza tym co mają domeny do hostingu.

 

Nie załapałeś ironii, oświadczenie o uptimie 99,7% czy ile tam było na starej stronie też się pojawiło teraz po awarii ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Ruszyła strona www.2be.pl, pod adresem www.hosting.2be.pl możecie korzystać z naszych usług."

To dopiero początek pracy.

Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do wznowienia naszych usług oraz wszystkich słów wsparcia, jakie do mnie zewsząd płyną, również od konkurencji.

Działamy dalej.

Poczekajcie proszę na kolejny komunikat.

 

Żałosna próby ratowania wizerunku - czas awarii, brak daty przywrócenia wszystkich danych.

Gadka szmatka.

Właściciel tej firmy piszę tonem jak jakby pokonywał Mount Everest, albo coś równie wielkiego.

W tym momencie, po tak długiej awarii, jest już po tej marce i myślę że nie ma szans na powrót i raczej żaden obecny klient nie będzie chciał dalej tam pozostać. Nowi klienci może dadzą się złapać bo oni raczej nie zdobywali klientów nieświadomych z googla.

Takich łapie home.pl, nazwa.pl i 1&1.

 

Właściciel firmy jak cudem pokona ten kryzys, to jestem pewny że będzie prowadził szkolenia "Zarządzanie sytuacją kryzysową" :)

 

Edit: A po wszystkim zaora markę 2be.pl, powie że został ofiarą ataku/szantażu/cokolwiek i że bohatersko powoła coś nowego.

 

Ed

Edytowano przez ednet (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Leżę i kwiczę widząc 2be na top13 pod "hosting" w google. Widać jest to sposób na pozycjonowanie - doprowadzić do wielkiego faila dużej marki (żeby pisało o tym jak najwięcej mediów)...

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

 

Żałosna próby ratowania wizerunku - czas awarii, brak daty przywrócenia wszystkich danych.

 

Prawdopodobnie data wygląda tak: ∞

 

Support oficjalnie się przyznał do tego, że nawet ta śmiesznie brzmiąca kopia z czerwca 2015 jest tylko z jednego z posiadanych przez firmę serwerów. Siłą rzeczy więc, skoro dyski zostały faktycznie wyzerowane, nie ma raczej jakichś sensownych szans dla niektórych na odzyskanie czegokolwiek ;-)

 

No, ale grunt, że whcms im działa i BJ pisze o "dostępie do usług hostingowych"

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991

 

Z linku kolegi cytuję "Niestety firmy typu Ontrack itp. nie są w stanie pomóc"

Nie mamy pewności czy to BJ ale jeśli tak to poziom żenady w moim odczuciu sięga zenitu. Chciałbym przypomnieć wypowiedź ontrack, że proponowali diagnostykę sprawy za 450 netto i nie było zainteresowania tą ofertą. Więc rozumieć to chyba mamy że jak ktoś żąda zapłaty za pracę a diagnostyka to też czas.... to nie jest w stanie pomóc. Na przyszłość niech wrzuci ogłoszenie że szuka stażystów co mu to naprawią w zamian za wpis w portfolio...

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z linku kolegi cytuję "Niestety firmy typu Ontrack itp. nie są w stanie pomóc"

Nie mamy pewności czy to BJ ale jeśli tak to poziom żenady w moim odczuciu sięga zenitu.

Weźmy pod uwagę, że to może być jeden z pojawiających się trolli. Ale jeśli to jednak prawda, to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991

Weźmy pod uwagę, że to może być jeden z pojawiających się trolli. Ale jeśli to jednak prawda, to...

 

Też to napisałem że nie mamy pewności. Natomiast gdyby to była prawda to cóż.... świadczy o podejściu wielu firm hostingowych na polskim rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serio sądzicie, że ktoś traciłby czas na wystawianie takiego fake'owego ogłoszenia, żeby pogrążyć firmę, która już i tak znajduje się na dnie?

 

Ja wątpię, ale w zasadzie to mnie to niewiele obchodzi, bo niezależnie od tego czy to by była prawda czy nie to zaufanie tej firmy będzie stało na poziomie 0 i niżej już nie zejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że kori nie posiadał u nich usług, by było co czytać i raczej również by się nie skończyło na 19 stronach tylko na 119. Fajnie się to czyta i ogólnie mam to w czterech literach oprócz opiniowania pozostałych firm przez pierdnięcie zupełnie nieodpowiedzialnej osoby która "posiadała" te usługi. Nie bez przyczyny napisałem posiadała bo raczej w tej chwili może nawet nie przedłużać domeny. Jak by był mądry to powiedział by wielkie sorrrrry! zamiast kąpać się w gównie które co jakiś czas dokładał. Stworzyć nową firmę przenieść klientów i po ptakach. Sprawa przykra , przykre jest również to że jak świat światem backup to podstawa zwłaszcza jak ktoś ma sklepy i inne ważne pierdoły to sam powinien mieć kilka klepek pod czaszką by robić go samemu. Sposobów narzędzi u wujka google miliony! Ale najlepiej sapać po czasie .
Dla przykładu powiem że dodawaliśmy 10GB za darmo FTP backup do każdej usługi hostingowej. Statystycznie NIE wykorzystało jej 99,99% . Po prostu sobie była!

Edytowano przez SiXwishlist (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gdybyś miał dobre usługi to bym nie musiał pisać o tej nędzy

1. hosting który chodzi 3 miechy a potem pada co minutę (brak administratora który panuje nad działaniem serwera)
2. suport polegający na usuwaniu konta z danymi, zamiast naprawić problemy z serwerem
3. nowa oferta hostingu bez suportu, czyli to co inni mają jako darmowy bierzesz opłatę

p.s. jak podpadasz nie wywołuj wilka z lasu ;)

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

No właśnie kori ;)

Nie wywołuj wilka z lasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co za gadanie, ontrack przecież napisało, że w ogóle nie dostali dysków, za 450 zl !!! (16 GB dobrego ramu w żargonie serwerowym).


Po za tym, po 1 2be za to jak wypozycjonowali ten link artykułami idzie w górę

 

po 2 fakt iż strona działa i dalej można kupować usługi jest kopem w twarz dla istniejących klientów :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Z informacji jakie przekazują moi klienci mający coś w 2be wynika, że od około południa poczta nie działa, tj. wiadomości nie docierają i nie da się wysyłać (prawdopodobnie jakiś postfix umarł).

 

Widzę, że jakość w normie.

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki

Widzę, że jakość w normie.

Za dużo o literkę "ć" napisałeś :P

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzisiaj program w TVN24 "Czarno na białym" godz. 20,30 o wyczynach 2be Adweb i Pana Juszczyka.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyny dzisiaj żart, który mnie rozśmieszył.

Źródło: Poszkodowani przez 2be grupa Adweb (grupa Facebookowa)

 

 

 

dostałem potwierdzone info, że 2be udało się odzyskać wszystkie kopie baz danych, stron www (aktualnych), oraz nawet maili z czasu awarii!! wszystko ma działać do 48h, Klienci którzy zdecydują się nie wypowiadac umowy dostaną rok hostingu gratis i czekoladki....
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×