Gość Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2016 (edytowany) Witajcie Przyjaciele.Serwery... Ruszyła strona www.2be.pl, pod adresem www.hosting.2be.pl możecie korzystać z naszych usług. Wszyscy Klienci mają dostęp do swoich baz danych. Uruchomiliśmy rowniez pocztę. To dopiero początek pracy. Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do wznowienia naszych usług oraz wszystkich słów wsparcia, jakie do mnie zewsząd płyną, również od konkurencji. Działamy dalej. Poczekajcie proszę na kolejny komunikat. ps. Jeśli czegoś samodzielnie nie możecie zrobić, cały czas dostępny jest nasz dzielny support. @FB właściciela Innymi słowy - nic się nie zmieniło od 7 marca poza uruchomieniem strony i whcms'a, stron klientów jak nie było jak nie ma i to dopiero "początek pracy". Aż się boję jak będzie dalej. Edytowano Marzec 24, 2016 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Adam Szendzielorz Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2016 @FB właściciela Innymi słowy - nic się nie zmieniło od 7 marca poza uruchomieniem strony i whcms'a, stron klientów jak nie było jak nie ma i to dopiero "początek pracy". Aż się boję jak będzie dalej. Współczuję najbardziej temu "dzielnemu supportowi". Naprawdę - te wiadro pomyj jakie leci zapewne na adweba od kilku już tygodni powinno być wylane juszczykowi na głowę. A on co? Sprytnie zablokował nawet możliwość komentowania postów na swoim profilu. Zero odpowiedzialności! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2016 To co, pośmiejemy się jeszcze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2016 Współczuję najbardziej temu "dzielnemu supportowi". Naprawdę - te wiadro pomyj jakie leci zapewne na adweba od kilku już tygodni powinno być wylane juszczykowi na głowę. A on co? Sprytnie zablokował nawet możliwość komentowania postów na swoim profilu. Zero odpowiedzialności! To jest chyba to słynne zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, poza ukryciem FB swojej firmy przy pierwszej awarii mozna zablokować komentowanie przy drugiej. Wy się na tym nie znacie. Nie umiecie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
likufanele 77 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2016 To co, pośmiejemy się jeszcze? Sorry, ale co w tym jest takiego śmiesznego? To pismo z 15 września 2015 roku kiedy wszystko było git malina. Nie wspominając o tym, że jak się jest bezproblemowym partnerem NASKU od 10 lat to chyba im się należało. Poza tym co mają domeny do hostingu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2016 Sorry, ale co w tym jest takiego śmiesznego? To pismo z 15 września 2015 roku kiedy wszystko było git malina. Nie wspominając o tym, że jak się jest bezproblemowym partnerem NASKU od 10 lat to chyba im się należało. Poza tym co mają domeny do hostingu. Nie załapałeś ironii, oświadczenie o uptimie 99,7% czy ile tam było na starej stronie też się pojawiło teraz po awarii . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Marzec 24, 2016 (edytowany) Ruszyła strona www.2be.pl, pod adresem www.hosting.2be.pl możecie korzystać z naszych usług." To dopiero początek pracy. Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do wznowienia naszych usług oraz wszystkich słów wsparcia, jakie do mnie zewsząd płyną, również od konkurencji. Działamy dalej. Poczekajcie proszę na kolejny komunikat. Żałosna próby ratowania wizerunku - czas awarii, brak daty przywrócenia wszystkich danych. Gadka szmatka. Właściciel tej firmy piszę tonem jak jakby pokonywał Mount Everest, albo coś równie wielkiego. W tym momencie, po tak długiej awarii, jest już po tej marce i myślę że nie ma szans na powrót i raczej żaden obecny klient nie będzie chciał dalej tam pozostać. Nowi klienci może dadzą się złapać bo oni raczej nie zdobywali klientów nieświadomych z googla. Takich łapie home.pl, nazwa.pl i 1&1. Właściciel firmy jak cudem pokona ten kryzys, to jestem pewny że będzie prowadził szkolenia "Zarządzanie sytuacją kryzysową" Edit: A po wszystkim zaora markę 2be.pl, powie że został ofiarą ataku/szantażu/cokolwiek i że bohatersko powoła coś nowego. Ed Edytowano Marzec 24, 2016 przez ednet (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2016 Leżę i kwiczę widząc 2be na top13 pod "hosting" w google. Widać jest to sposób na pozycjonowanie - doprowadzić do wielkiego faila dużej marki (żeby pisało o tym jak najwięcej mediów)... 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 25, 2016 (edytowany) Żałosna próby ratowania wizerunku - czas awarii, brak daty przywrócenia wszystkich danych. Prawdopodobnie data wygląda tak: ∞ Support oficjalnie się przyznał do tego, że nawet ta śmiesznie brzmiąca kopia z czerwca 2015 jest tylko z jednego z posiadanych przez firmę serwerów. Siłą rzeczy więc, skoro dyski zostały faktycznie wyzerowane, nie ma raczej jakichś sensownych szans dla niektórych na odzyskanie czegokolwiek ;-) No, ale grunt, że whcms im działa i BJ pisze o "dostępie do usług hostingowych" Edytowano Marzec 25, 2016 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KeeX 9 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2016 Przyjdź Duchu Święty, ja pragnę... http://www.freelanceria.pl/ogloszenia/programowanie/inne/specjalista-od-wlaman-i-odzyskiwania-danych-8869-2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2016 Przyjdź Duchu Święty, ja pragnę... http://www.freelanceria.pl/ogloszenia/programowanie/inne/specjalista-od-wlaman-i-odzyskiwania-danych-8869-2 Z linku kolegi cytuję "Niestety firmy typu Ontrack itp. nie są w stanie pomóc" Nie mamy pewności czy to BJ ale jeśli tak to poziom żenady w moim odczuciu sięga zenitu. Chciałbym przypomnieć wypowiedź ontrack, że proponowali diagnostykę sprawy za 450 netto i nie było zainteresowania tą ofertą. Więc rozumieć to chyba mamy że jak ktoś żąda zapłaty za pracę a diagnostyka to też czas.... to nie jest w stanie pomóc. Na przyszłość niech wrzuci ogłoszenie że szuka stażystów co mu to naprawią w zamian za wpis w portfolio... 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KeeX 9 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2016 Z linku kolegi cytuję "Niestety firmy typu Ontrack itp. nie są w stanie pomóc" Nie mamy pewności czy to BJ ale jeśli tak to poziom żenady w moim odczuciu sięga zenitu. Weźmy pod uwagę, że to może być jeden z pojawiających się trolli. Ale jeśli to jednak prawda, to... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek1991 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2016 Weźmy pod uwagę, że to może być jeden z pojawiających się trolli. Ale jeśli to jednak prawda, to... Też to napisałem że nie mamy pewności. Natomiast gdyby to była prawda to cóż.... świadczy o podejściu wielu firm hostingowych na polskim rynku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2016 Serio sądzicie, że ktoś traciłby czas na wystawianie takiego fake'owego ogłoszenia, żeby pogrążyć firmę, która już i tak znajduje się na dnie? Ja wątpię, ale w zasadzie to mnie to niewiele obchodzi, bo niezależnie od tego czy to by była prawda czy nie to zaufanie tej firmy będzie stało na poziomie 0 i niżej już nie zejdzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2016 (edytowany) Szkoda że kori nie posiadał u nich usług, by było co czytać i raczej również by się nie skończyło na 19 stronach tylko na 119. Fajnie się to czyta i ogólnie mam to w czterech literach oprócz opiniowania pozostałych firm przez pierdnięcie zupełnie nieodpowiedzialnej osoby która "posiadała" te usługi. Nie bez przyczyny napisałem posiadała bo raczej w tej chwili może nawet nie przedłużać domeny. Jak by był mądry to powiedział by wielkie sorrrrry! zamiast kąpać się w gównie które co jakiś czas dokładał. Stworzyć nową firmę przenieść klientów i po ptakach. Sprawa przykra , przykre jest również to że jak świat światem backup to podstawa zwłaszcza jak ktoś ma sklepy i inne ważne pierdoły to sam powinien mieć kilka klepek pod czaszką by robić go samemu. Sposobów narzędzi u wujka google miliony! Ale najlepiej sapać po czasie .Dla przykładu powiem że dodawaliśmy 10GB za darmo FTP backup do każdej usługi hostingowej. Statystycznie NIE wykorzystało jej 99,99% . Po prostu sobie była! Edytowano Marzec 26, 2016 przez SiXwishlist (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2016 (edytowany) gdybyś miał dobre usługi to bym nie musiał pisać o tej nędzy 1. hosting który chodzi 3 miechy a potem pada co minutę (brak administratora który panuje nad działaniem serwera)2. suport polegający na usuwaniu konta z danymi, zamiast naprawić problemy z serwerem3. nowa oferta hostingu bez suportu, czyli to co inni mają jako darmowy bierzesz opłatęp.s. jak podpadasz nie wywołuj wilka z lasu Edytowano Marzec 26, 2016 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Marzec 27, 2016 No właśnie kori Nie wywołuj wilka z lasu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
JakubC 43 Zgłoś post Napisano Marzec 27, 2016 Co za gadanie, ontrack przecież napisało, że w ogóle nie dostali dysków, za 450 zl !!! (16 GB dobrego ramu w żargonie serwerowym).Po za tym, po 1 2be za to jak wypozycjonowali ten link artykułami idzie w górę po 2 fakt iż strona działa i dalej można kupować usługi jest kopem w twarz dla istniejących klientów . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Marzec 29, 2016 (edytowany) Z informacji jakie przekazują moi klienci mający coś w 2be wynika, że od około południa poczta nie działa, tj. wiadomości nie docierają i nie da się wysyłać (prawdopodobnie jakiś postfix umarł). Widzę, że jakość w normie. Edytowano Marzec 29, 2016 przez Gość (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Filip Nowacki Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2016 Widzę, że jakość w normie. Za dużo o literkę "ć" napisałeś 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KeeX 9 Zgłoś post Napisano Kwiecień 1, 2016 2BE or NOT 2BE. Śmieszki z Zen https://www.facebook.com/zenboxpl/photos/a.542097255805127.137740.425893520758835/1286069844741194/?type=3&permPage=1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lucaspl 18 Zgłoś post Napisano Kwiecień 1, 2016 dzisiaj program w TVN24 "Czarno na białym" godz. 20,30 o wyczynach 2be Adweb i Pana Juszczyka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KeeX 9 Zgłoś post Napisano Kwiecień 1, 2016 Jedyny dzisiaj żart, który mnie rozśmieszył. Źródło: Poszkodowani przez 2be grupa Adweb (grupa Facebookowa) dostałem potwierdzone info, że 2be udało się odzyskać wszystkie kopie baz danych, stron www (aktualnych), oraz nawet maili z czasu awarii!! wszystko ma działać do 48h, Klienci którzy zdecydują się nie wypowiadac umowy dostaną rok hostingu gratis i czekoladki.... 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Kwiecień 1, 2016 CzNB o tym miało być już jakieś 13x Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KeeX 9 Zgłoś post Napisano Kwiecień 1, 2016 Pewnie Prima Aprilis . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach