Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ramzixp

Dedyk czy VPS? Jaka firma? Renoma najważniejsza

Polecane posty

Szukam renomowanej firmy (by nie znikła z dnia na dzień z rynku), do obsługi serwera:
-nginix
-java ee
-php+bazy sql i nosql
Nie wiem tylko czy dedyk, czy może VPS. Aktualnie mam biznes-host i trochę się tam co jakiś czas kaszani i administratorzy muszą naprawiać uprawnienia katalogów.

Niepotrzebny mi:
-cpanel/direct admin, bo i tak apache wywalę
-żadne preinstalowane moduły

Serwer będzie obsługiwał:
-aplikację do serwowania reklam w appkach mobilnych, backend i frontend (od 5-20 mln requestów dziennie, po jakimś czasie może być około 50 mln requestów na dzień)
-kilkanaście stron internetowych opartych na wordpressie, o ruchu rzędu 100-5000uu dziennie
-20-30 domen

Sprawdzałem OVH... ale dostałem kilka razy timeout na stronach ich oferty i podziękuję za takie coś, skoro nie potrafią własnej oferty dobrze przedstawić.

Nie potrzebuję super hiper maszyn, to nie są serwery gier czy społecznościówek, a proste requesty i porcje danych rzędu kilku kb. Problemem jest ilość requestów, dlatego nginix. Dlatego procesor może być jak najprostszy, przynajmniej przez kilka miesięcy. Coś jak i3 na home.pl, ale mam wątpliwości co do tej firmy (opinie klientów).


Najważniejszy jest:
-kontakt 24/7
-jeszcze raz kontakt... oczywiście w razie awarii ;)
-noi jeszcze może uptime jest kluczowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kluczowy jest dla Ciebie uptime i kontakt to zachęcam do sprawdzenia Pro Cloud z naszego homeclouda - https://homecloud.pl/uslugi/pro-cloud/ . Uptime w tej usłudze to 100% (serio;)), wszystkie serwery tej klasy chodziły nawet w momencie największych prac administracyjnych, w których był wymagany restart serwerów, MySQL itd. Architektura rozproszona naprawde daje wiele :) Plus Pro Clouda to także niski koszt "wejścia" - zasoby może dodawać w czasie rzeczywistym, nie potrzebne są dodatkowe aneksy i umowy jak przy dedykach. Po prost logujesz się do panelu, dodajesz sobie trochę więcej CPU/RAM/HDD, czekasz kilka minut i gotowe :)

 

Jakby co to, nasi konsultanci oraz administratorzy są gotowi przez 24 godziny, ale skorzystasz z nich raczej tylko w przypadkach ewentualnych płatności, posługiwania się panelem lub z nudów bo Pro Cloud to solidna platforma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem OVH... ale dostałem kilka razy timeout na stronach ich oferty i podziękuję za takie coś, skoro nie potrafią własnej oferty dobrze przedstawić.

W OVH przede wszystkim support nie spełni takich oczekiwań. Ale gdzie dostałeś te timeouty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W OVH przede wszystkim support nie spełni takich oczekiwań. Ale gdzie dostałeś te timeouty?

Dostałem time out oglądając ich ofertę dedyków, wróciłem po godzinie, oglądałem ofertę VPS, znów time out i strona niedostępna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy

Jeżeli kluczowy jest dla Ciebie uptime i kontakt to zachęcam do sprawdzenia Pro Cloud z naszego homeclouda - https://homecloud.pl/uslugi/pro-cloud/ . Uptime w tej usłudze to 100% (serio;)), wszystkie serwery tej klasy chodziły nawet w momencie największych prac administracyjnych, w których był wymagany restart serwerów, MySQL itd. Architektura rozproszona naprawde daje wiele :) Plus Pro Clouda to także niski koszt "wejścia" - zasoby może dodawać w czasie rzeczywistym, nie potrzebne są dodatkowe aneksy i umowy jak przy dedykach. Po prost logujesz się do panelu, dodajesz sobie trochę więcej CPU/RAM/HDD, czekasz kilka minut i gotowe :)

 

Jakby co to, nasi konsultanci oraz administratorzy są gotowi przez 24 godziny, ale skorzystasz z nich raczej tylko w przypadkach ewentualnych płatności, posługiwania się panelem lub z nudów bo Pro Cloud to solidna platforma :)

 

@home.pl:

Buehuehuehuehuehuehuehuehue! Śmiechłem :D

 

Wasz uptime?! - Zależy na którym styku (serio:))

Wszystkie te wasze serwery to chodzą - jak chcą a najczęściej żółwim tempem :D

"Architektura rozproszona" - naprawdę to wy jej nie macie :D

Wasz panel? - to ustrojstwo którego dawno ktoś ogarnięty UX nie widział :D

 

WASI KONSULTANCI?! Przedstawiają poziom wiedzy jaki reprezentujesz - czyli prawie zerowy :D

Nigdy nic nie da się załatwić od ręki. 24 godziny?! No tak... bo w godzinach 8-20 jesteście raczej zajęci http://efirma.poczta-polska.pl/pomoc/kontakt/ < tymi zgłoszeniami, a całą resztę próbujecie ogarnąć i przepraszać za niedostępność usług albo zwyczajne dopychanie na shared'ach ile się tylko da :D

 

Ratujecie się kontraktami z pocztą polską > http://efirma.poczta-polska.pl/wspolpraca/ oferując ten sam poziom usług xD Czekam tylko jak listonosz zapyta się czy chcę kupić serwer VPS xD

 

@ramzixp:

 

Jeżeli zależy Ci na:

a) naprawdę dobrym supportcie

b) stabilności

c) wydajności

d) dobrym łączu

e) świętym spokoju

 

zainteresuj się tą ofertą > https://vipower.pl/Serwery-Dedykowane ;)

To typowo biznesowa oferta na poziomie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaaaak..Spoofy...i wszystko jasne ;) Wiesz najlepiej, w końcu doświadczyłeś downtime'u Pro Clouda na własnej skórze...a nie chwilę - Ty nawet z niego nie skorzystałeś, więc ni cholera nie wiem na jakiej podstawie oceniasz usługę, która działa na zupełnie oddzielnej platformie niż dedyki i shared hosting :D

 

Jeszcze raz wskażę ciekawostkę, bo może Ci umknęła - Pro Cloud chodził bez przerwy nawet w momencie aktualizacji całej platformy i konieczności restartów serwerów - VPS, dedyków itd. Mowa tutaj o skali, którą ciężko właściwie pojąć. Jest to bardzo nowoczesna, rozliczana godzinowo usługa.

 

Swoją drogą - na PC możesz instalować panel taki jaki chcesz, masz licencję na cPanel - luzik, chcesz coś darmowego? Nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Spoofy

Taaaaak..Spoofy...i wszystko jasne ;) Wiesz najlepiej, w końcu doświadczyłeś downtime'u Pro Clouda na własnej skórze...a nie chwilę - Ty nawet z niego nie skorzystałeś, więc ni cholera nie wiem na jakiej podstawie oceniasz usługę, która działa na zupełnie oddzielnej platformie niż dedyki i shared hosting :D

 

Jeszcze raz wskażę ciekawostkę, bo może Ci umknęła - Pro Cloud chodził bez przerwy nawet w momencie aktualizacji całej platformy i konieczności restartów serwerów - VPS, dedyków itd. Mowa tutaj o skali, którą ciężko właściwie pojąć. Jest to bardzo nowoczesna, rozliczana godzinowo usługa.

 

Swoją drogą - na PC możesz instalować panel taki jaki chcesz, masz licencję na cPanel - luzik, chcesz coś darmowego? Nie ma problemu.

 

Ten wasz "Pro Cloud" jest tak samo "pr0" jak reszta waszych usług i cały wasz pseudo piramidkowy support, więc nawet nie muszę testować żeby po Twoich wypowiedziach i moich własnych doświadczeniach z firmą którą reprezentujesz wyrobić sobie pełny obraz tego co oferujecie.

 

Nawet nie próbujesz bronić usług z których zarabiacie najwięcej - shared hosting...

Wybacz, ale nawet w wynikach seo relatywnie do frazy "home.pl" wyskakują wyniki w stylu "bubel", "wolny", "dramat", "śmieć" etc.

 

Ciekawe czy przy umowie z pocztą polską dałoby radę przy zamowieniu serwera aby listonosz przyniósł mi list z kluczami SSH... :D

Edytowano przez Spoofy (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Ten wasz "Pro Cloud" jest tak samo "pr0" jak reszta waszych usług i cały wasz pseudo piramidkowy support, więc nawet nie muszę testować żeby po Twoich wypowiedziach i moich własnych doświadczeniach z firmą którą reprezentujesz wyrobić sobie pełny obraz tego co oferujecie.

 

Nawet nie próbujesz bronić usług z których zarabiacie najwięcej - shared hosting...

Wybacz, ale nawet w wynikach seo relatywnie do frazy "home.pl" wyskakują wyniki w stylu "bubel", "wolny", "dramat", "śmieć" etc.

 

Ciekawe czy przy umowie z pocztą polską dałoby radę przy zamowieniu serwera aby listonosz przyniósł mi list z kluczami SSH... :D

 

Znając pocztę polską to jeden klucz z pary by się gdzieś zagubił w trakcie wysyłki i zostałbyś tylko z jednym ;).

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Ten wasz "Pro Cloud" jest tak samo "pr0" jak reszta waszych usług i cały wasz pseudo piramidkowy support, więc nawet nie muszę testować żeby po Twoich wypowiedziach i moich własnych doświadczeniach z firmą którą reprezentujesz wyrobić sobie pełny obraz tego co oferujecie.

 

Nawet nie próbujesz bronić usług z których zarabiacie najwięcej - shared hosting...

Wybacz, ale nawet w wynikach seo relatywnie do frazy "home.pl" wyskakują wyniki w stylu "bubel", "wolny", "dramat", "śmieć" etc.

 

Ciekawe czy przy umowie z pocztą polską dałoby radę przy zamowieniu serwera aby listonosz przyniósł mi list z kluczami SSH... :D

 

Temat dotyczy usług dedykowanych, więc w jakiś sposób chcesz abym odniósł się do hostingu współdzielonego? Sam przecież wyskoczyłeś z argumentami, które nie mają związku z Pro Cloud oraz tym jak ta usługa działa i na czym oparta jest ta platforma. A teraz żądasz jakiejkolwiek linii obrony bo "zjechałeś" współdzielony hosting. Jeżeli chcesz o tym porozmawiać - zapraszam na priv lub do osobnej kategorii na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wasz udział na tym forum czy ratowanie opinii, są naprawdę bezcelowe
dodatkowo psujecie opinie innym firmom: poczta polska i orange

na waszym forum miał ktoś problem z hostingiem,

za pisanie o przejściu na normalny hosting zabraliście możliwość pisania

home'iku zrozum że nikt normalny z tego forum nawet nie pomyśli o wzięciu usług u was
chyba że tych za 0zł, kilka razy z domen korzystalem, wiadomo że na kolejny rok nie byly oplacone

śmiać mi się chciało jak wysłaliście pocztą fakturę za 700zł+

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

wasz udział na tym forum czy ratowanie opinii, są naprawdę bezcelowe

dodatkowo psujecie opinie innym firmom: poczta polska i orange

na waszym forum miał ktoś problem z hostingiem,

za pisanie o przejściu na normalny hosting zabraliście możliwość pisania

 

home'iku zrozum że nikt normalny z tego forum nawet nie pomyśli o wzięciu usług u was

chyba że tych za 0zł, kilka razy z domen korzystalem, wiadomo że na kolejny rok nie byly oplacone

śmiać mi się chciało jak wysłaliście pocztą fakturę za 700zł+

 

A później piszesz że usługi są drogie...

Nakupujecie takich w promocji i dziwicie się że jakaś usługa musi zarobić na te rejestracje. To firma nie fundacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

home'iku zrozum że nikt normalny z tego forum nawet nie pomyśli o wzięciu usług u was

chyba że tych za 0zł, kilka razy z domen korzystalem, wiadomo że na kolejny rok nie byly oplacone

śmiać mi się chciało jak wysłaliście pocztą fakturę za 700zł+

 

 

Ja myślę, że wiele osób z forum już zrozumiało, że kupując usługi po niższej cenie wcale nie oszczędzają. Promocje są dobre np do przetestowania usługi, ale nie można liczyć, że firma w kolejnych latach będzie nadal za grosze i bez zysku oddawała pełnowartościowy sprzęt czy jakąś usługę. Polak to cwaniak, oczywiście najmądrzejszy bo kupił domenę za 0 złotych czy tez dobry serwer za 50% ceny, nie sprawdzając ceny odnowienia usługi na kolejny rok. Potem wielkie halo, bo firma ma odnowienie za 100 złotych.

 

Nie wydaje mi się także, by Home bazowało na klientach z forum, Kori, zastanów się co piszesz, to firma obracająca kasą, o której możesz sobie pomarzyć, klientami z domenami za 0 złotych raczej nie są zainteresowani. Tym bardziej o ile dobrze pamiętam została chyba kupiona przez 1&1, chyba, że pomyliłem firmy.

 

Milion razy na forum powtarzało się regułkę: Dobry sprzęt, support kosztuje, chcesz mieć wypas zapłać lepszą cenę, chcesz jeździć druga klasą, nie narzekaj, że jedziesz w wagonie towarowym.

 

Właśnie jak wspomniałeś, te osoby co nie płacą za kolejny rok, to są cwaniacy, osoby te kupują (o ile można nazwać rejestrację za 0 złotych zakupem) jakąś domenę licząc, że może ją sprzedadzą z zyskiem, potem się okazuje, że domena nie schodzi, nie można transferować, a cena odnowienia dla nich zabójcza.

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat dotyczy usług dedykowanych, więc w jakiś sposób chcesz abym odniósł się do hostingu współdzielonego?

Normalnie. To jest forum dyskusyjne. Mógłbyś na przykład napisać jak konkretnie support się różni dla tych usług, albo dlaczego hosting współdzielony nie jest dobrym punktem odniesienia.

 

Ogólnie, jak zawsze, odradzamy hosting w home.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Normalnie. To jest forum dyskusyjne. Mógłbyś na przykład napisać jak konkretnie support się różni dla tych usług, albo dlaczego hosting współdzielony nie jest dobrym punktem odniesienia.

 

Ogólnie, jak zawsze, odradzamy hosting w home.pl.

 

Użytkownik w pierwszym poście wskazał takie wymagania dla usługi, które z miejsca odrzucają ofertę hostingu współdzielonego. Dlatego zaproponowałem mu usługę, gdzie może samodzielnie skonfigurować środowisko pod nonSql, Javę i inne komponenty.

 

A to dlaczego shared hosting nie jest dobrym punktem odniesienia zostało już przeze mnie wyjaśnione w odpowiedzi z 26.02 15:59. Powtórzę więc jeszcze raz - Pro Cloud w odróżnieniu od współdzielonych serwerów działa na odrębnych maszynach, z kompletnie inną architekturą, systemem płatności. Oba systemy nie mają ze sobą w ogóle cech wspólnych, żyją równolegle. W ostatnim czasie mieliśmy bardzo dużą aktualizację platformy homecloud, która wymagała kolejnych restartów maszyn klientów. 100% uptime podczas prac administracyjnych miały tylko konta z aktywną usługą Pro Cloud - właśnie dzięki rozproszonej architekturze.

 

To zupełnie inny model świadczenia usługi niż hosting współdzielony - klient uruchamiając ją dostaje zasoby do indywidualnego wykorzystania oraz "gołą" przestrzeń na której może konfigurować co mu się podoba - od load balancerów, przez firewall, aż po dowolny panel do zarządzania. W przypadku współdzielonych - dostaje przydział z autorskim panelem administracyjnym, sztywnymi parametrami itd. W skrócie - dostaje gotowca.

 

W kontekście supportu mogę jedynie zdradzić, że za obsługę klientów marki homecloud (w tym dedyków, VPS i Pro Cloud) odpowiadają wyłącznie najbardziej doświadczeni konsultanci. Usługi monitoruje również dedykowany zespół administratorów.

 

Reasumując - jeżeli ktoś zamierza ocenić usługi homecloud przez pryzmat home.pl (jakiekolwiek by miał o tej firmie zdanie - szanujemy:)), zderzenie z faktami może go ciekawie zaskoczyć. Tym bardziej, gdy jednym z argumentów jest UX, który jest kwestią gustu, a po drugie zupełnie nie dotyczy homeclouda gdzie UX kreuje samodzielnie użytkownik :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Homiku jak coś dajecie za darmo to korzystam, złotówki mojej nie zobaczycie nigdy, waszej zszarganej opinii nic już nie naprawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kori, nic do Ciebie nie mam ale za nic nie wnoszące posty powinieneś dostać blokadę na jakiś czas.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×