Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ertcap

Jak uwiarygodnic swoj hosting

Polecane posty

Proponuje dyskusje na imho dosc ciekawy temat.

Co zrobic, zeby klienci nie mysleli, ze jestesmy przyslowiowa firma w teczce :P

Duza czesc ludzi uwaza, ze niskie ceny (50-200 za rok)==niska jakosc a wysokie ceny(500-600)==wysoka jakosc. Stad miedzy innymi taka duza ilosc klientow u home.pl.

Oferujac niskie ceny trzeba jakos klientowi pokazac, ze nie jestesmy duzo gorsi od home.pl ;)

Jak?

Moim zdaniem:

1) na pewno musi byc duuuuzo informacji na stronie - ludzie lubia czytac - bardziej zaufaja firmie, gdzie beda mogli spedzic pol godziny na czytaniu informacji o firmie/oferecie/itd niz firmie, gdzie bedzie tylko kilka zdan. Oczywiscie tresci jakos sensownie pogrupowane w dzialy a nie wszystko na jednej stronie (patrz: cneb.pl :P )

2) informacje o firmie - tu powinno wejsc cos wiecej niz "Jestesmy mlodzi i dynamiczni". Jak widze taki tekst na poczatku to mnie od razu zwija :)

3) uwazam, ze jest sens dawac zdjecia wlascicieli/pracownikow - kazdy z nas lubi wiedziec jak wyglada osoba "po drugiej stronie ekranu".

4) pelne dane kontaktowe, brak bledow ortograficznych, ladna szata graficzna itd. - to oczywiscie podstawa.

5) kolejne punkty dopiszcie Wy :)

 

pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

6) support najlepiej 24/7 ale jesli nie to przyjamniej o wyznaczonych godzinach, a nie tak ze czasami jest a czasami nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×