ertcap 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2004 Proponuje dyskusje na imho dosc ciekawy temat. Co zrobic, zeby klienci nie mysleli, ze jestesmy przyslowiowa firma w teczce Duza czesc ludzi uwaza, ze niskie ceny (50-200 za rok)==niska jakosc a wysokie ceny(500-600)==wysoka jakosc. Stad miedzy innymi taka duza ilosc klientow u home.pl. Oferujac niskie ceny trzeba jakos klientowi pokazac, ze nie jestesmy duzo gorsi od home.pl Jak? Moim zdaniem: 1) na pewno musi byc duuuuzo informacji na stronie - ludzie lubia czytac - bardziej zaufaja firmie, gdzie beda mogli spedzic pol godziny na czytaniu informacji o firmie/oferecie/itd niz firmie, gdzie bedzie tylko kilka zdan. Oczywiscie tresci jakos sensownie pogrupowane w dzialy a nie wszystko na jednej stronie (patrz: cneb.pl ) 2) informacje o firmie - tu powinno wejsc cos wiecej niz "Jestesmy mlodzi i dynamiczni". Jak widze taki tekst na poczatku to mnie od razu zwija 3) uwazam, ze jest sens dawac zdjecia wlascicieli/pracownikow - kazdy z nas lubi wiedziec jak wyglada osoba "po drugiej stronie ekranu". 4) pelne dane kontaktowe, brak bledow ortograficznych, ladna szata graficzna itd. - to oczywiscie podstawa. 5) kolejne punkty dopiszcie Wy pzdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mmac 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 12, 2004 6) support najlepiej 24/7 ale jesli nie to przyjamniej o wyznaczonych godzinach, a nie tak ze czasami jest a czasami nie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach