dni77493@euaqa.com 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2016 Witam, obecnie moi klienci korzystają z moich hostingów współdzielonych (www, bazy danych, poczta) typu nazwa.pl. Mam klientów, którzy wysyłają e-maile do zagranicznych partnerów. Serwery pocztowe tych partnerów odrzucają wiadomości moich klientów, ponieważ PTR współdzielonego serwera pocztowego nie wskazuje na domenę danego klienta. Będę wdzięczny za wskazówki najlepszej strategii w takim przypadku: Czy (i ew. gdzie) polecacie zakup dedykowanych serwerów pocztowych z panelem administracyjnym do zarządzania kontami pocztowymi? Wymagany poprawny rekord PTR oraz DKIM, DMARC. Jakie to są koszty? Być może lepiej kupić VPS dla każdego klienta i postawić własny serwer pocztowy? Być może inne rozwiązanie (np. konto Resellerskie i w nim możliwość postawienia serwerów pocztowych z możliwością skonfigurowania PTR)? Z góry dzięki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2016 Jesteś pewien, że serwery zagranicznych partnerów wymagają ReverseDNS ustawionego dokładnie na domeny Twoich klientów?Mógłbyś wkleić tutaj treść zwrotki? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dni77493@euaqa.com 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2016 (edytowany) Witaj, z problemem spotykam się coraz częściej, klientom zaczyna to przeszkadzać w codziennej pracy. Treść zwrotki to: <*****@***.de>: Sorry, I wasn't able to establish an SMTP connection. (#4.4.1) I'm not going to try again; this message has been in the queue too long. Ponadto kontaktowałem się z administratorem jednego z zagranicznych serwerów. Oto odpowiedź: Dear Sirs, thank you for your query. Your email bounced because no domain name is assigned to your server's IP in the DNS (domain name service). In order to be able to deliver emails to our system, please ensure your server has a valid domain name and reverse lookup (rDNS). Furthermore choose a name that doesn't correspond to the default entry of your provider, like "123-123-123-123-static.provider.tld". We suggest a record such as: "mail.yourdomain.tld". If you got any questions regarding the configuration of your DNS entry, please contact the provider of your server. Many thanks Edytowano Luty 9, 2016 przez dni77493@euaqa.com (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bartosz Z 236 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2016 Zwrotka nie oznacza odrzucenia ze względu na brak PTR, tylko brak komunikacji z SMTP. Niech dostawca hostingu sprawdzi, czy może pingować MX'y odbiorców.Jeśli chodzi o odpowiedź wsparcia, to nie wymagają RevDNS z domeną, z której przychodzą maile (stąd moje zdziwienie post wyżej ). To również powinieneś przekazać do dostawcy hostingu - niech skonfigurują poprawny RevDNS dla swoich serwerów pocztowych.Wiadomości powinny być odrzucane u większości odbiorców, bo to raczej taka podstawa antyspamowej polityki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Luty 10, 2016 https://hitme.pl/hosting-vps/ wszystko sobie wyklikasz z panelu admina a o administracje i instalacje nie musisz się przejmować Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach