vantes 0 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2016 Witam Firma która obsługuje mój site od strony kodowej zapewnia także utrzymanie. W ofercie na kilka dedyków koniecznie chcą wpisać do umowy: "Maksymalny czas odpowiedzi serwera" na poziomie 2,5 sekundy.Jak na serwery z ATM w na prawdę dobrej konfiguracji to wartość 2500ms dla pinga to jak dla mnie kosmos... Czy przesadzam ? Jak myślicie, taki zapis w umowie jest ok ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2016 Czas odpowiedzi to jest o wiele więcej niż tylko ping. Samo nawiązanie połączenia SSL to 2-4x ping, a serwer jeszcze coś dołoży, potem sama aplikacja musi mieć czas, żeby zobaczyć, co się dzieje, odpytać bazę, wygenerować odpowiedź i odesłać do klienta. Dwie i pół sekundy to sporo, ale nie jakoś zupełnie nierozsądnie. Dla wielu CRM-ów, które widziałem, to byłaby znaczna poprawa. Ustalcie co to konkretnie za czas -- co mierzycie, bo chyba co innego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vantes 0 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2016 No właśnie parametr ma być mierzony usługa PINGDOM - zwykłe pingowanie standardowym pakietem co 30 minut i wyciągnięcie średniej arytmetycznej w skali miesiąca. A to już wg. mnie dużo: skoro średnio sam ping ma lecieć nie dłużej niz 2,5 sek. Parametr ładowania strony jest w innym punkcie i wynosi max: 5sek - tu nie mam zastrzeżeń. Czyli na sam ping to wartość bez sensu ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Luty 2, 2016 No w umowie sam ping jest dla ciebie bez sensu bo chodzi ci o załadowanie strony w czasie odpowiednim (i tobie i klientom) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach